Licitatie Publica - Contract de furnizare - produse alimentare
Anunt de participare numarul 72779/26.02.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Centrul de Ingrijire si Asistenta pentru Persoane Adulte cu Handicap Mislea
Adresa postala: Str. Radu Paisie, nr.14, Mislea, Prahova, Localitatea: Mislea, Cod postal: 107528, Romania, Punct(e) de contact: Gabriela Ionescu, Tel.0244356611, Email: [email protected], Fax: 0244356611
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare - produse alimentare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul achizitorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de produse alimentare in sortimentele si cantitatile prezentate in Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03000000-1 - Produse agricole, de ferma, de pescuit, de silvicultura si produse conexe (Rev.2)
15000000-8-Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sortimentele si cantitatile de produse sunt prezentate in Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 353, 322 si 494, 500RON
II.2.2) Optiuni
Da
Contract pana la 31.12.2009 cu prelungire 4 luni, cf. H.G.925/2006, art.6, alin.3.
2 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- Garantie de participare = 3500 RON; - Garantie de buna executie = 5% din valoarea fara TVA a contractului atribuit .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- finantarea: fonduri bugetare; - plata prin O.P. in cont deschis la Trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere persoane juridice, contractul scris semnat de partile asociate va fi prezentat achizitorului inainte de semnarea contractului atribuit.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006;
- Certificate constatatoare - obligatii plata la bugetul general consolidat si bugete locale;
- Certificat de inregistrare fiscala;
- Certificat constatator ORC;
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional(pt. persoane straine).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabil (Situatia financiara) la data de 30 iunie 2008 sau extrase de bilant.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale despre ofertant;
- Experienta similara;
- Principalele livrari de produse in ultimii 3 ani;
- Certificate ISO 9001 si ISO 14001;
- Autorizatii specifice pentru producatori/distribuitori;
- Echipamente si dotari tehnice specifice.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- pentru ofertant se solicita certificarea Sistemului de management al calitatii ISO 9001 si ISO 14001, valabil cel putin 6 luni de la data depunerii ofertelor (pentru producator - ambele certificari, iar pt. distribuitor numai certificare ISO 9001).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.03.2009 10:30
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: c/valoarea documentatiei se achita in numerar la casieria achizitorului.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.03.2009 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.03.2009 11:00
Locul: la sediul achizitorului CIAPAH. Mislea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
operatorii economici, prin reprezentantii legali/persoanele imputernicite
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 - 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 - 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul de achizitii din cadrul CIAPAH MISLEA
Adresa postala: Str. Radu Paisie nr.14, Localitatea: Mislea, Cod postal: 107528, Romania, Tel.0244356750, Email: [email protected], Fax: 0244356611
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.02.2009 08:46