Licitatie Publica - Contract de furnizare produse alimentare pentru unitatile de asistenta sociala din subordinea autoritatii contractante"
Anunt de participare numarul 95620/11.03.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Prahova
Adresa postala: Ploiesti, Sos. Vestului, nr. 14 - 16, jud. Prahova, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100298, Romania, Punct(e) de contact: Vasilica Florea, Tel.0244-511400, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0244-586100, Adresa internet (URL): www.copilprahova.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare produse alimentare pentru unitatile de asistenta sociala din subordinea autoritatii contractante"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediile unitatilor de asistenta sociala din subordinea autoritatii contractante, de pe raza judetului Prahova
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de produse alimentare conform Caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03000000-1 - Produse agricole, de ferma, de pescuit, de silvicultura si produse conexe (Rev.2)
15000000-8-Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sortimentele si cantitatile de produse sunt prevazute in Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 638, 280RON
II.2.2) Optiuni
Da
Suplimentarea cantitatilor va fi conditionata de existenta resurselor financiare.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 05.05.2010 pana la 31.12.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului atribuit
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare - fonduri bugetare 2010 (buget local); plata prin OP in cont deschis la Trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere persoane juridice, contractul scris semnat de partile asociate va fi prezentat achizitorului inainte de semnarea contractului atribuit
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratie privind eligibilitatea;
b)Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din O.U.G.nr.34/2006;
c)Certificat buget local, valabil la deschiderea ofertei;
d)Certificat buget de stat, valabil la deschiderea ofertei;
e)Certificat Registrul Comertului, valabil la deschiderea ofertei;
f)Certificat inregistrare firma;
g)Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare, conform prevederilor legale din tara in care ofertantul este rezident(pentru operatorii economici straini)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil (Situatia financiara) la data de 31 decembrie 2009 sau extrase de bilant
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Informatii generale despre ofertant
b) Experienta similara
c) Principalele livrari de produse in ultimii 3 ani (referitor la livrarea de produse similare celor care fac obiectul prezentei proceduri)
d) Autorizatii specifice pentru produse
e) Echipamente si dotari tehnice specifice
f) Informatii privind subcontractanti, daca este cazul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.04.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.04.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.04.2010 10:30
Locul: la sediul autoritatii contractante, din Ploiesti, Sos. Vestului, nr. 14-16, jud. Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Operatorii economici, prin reprezentantii legali sau persoanele imputernicite
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: Trimestrul I - 2011
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, numarul 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 - 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 - 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala: strada Emil Zola, numarul 4, judetul Prahova, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 1000432, Romania, Tel.(+4) 0244 - 522.445, Email: [email protected], Fax: (+4) 0244 - 522.452, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Prahova
Adresa postala: Sos. Vestului, nr.14-16, jud.Prahova - Compartimentul Urmarire Contracte si Achizitii Publice, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100298, Romania, Tel.0244-511400, Email: [email protected], Fax: 0244-586100, Adresa internet (URL): www.copilprahova.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.03.2010 14:42