Licitatie Publica - contract de furnizare - reactivi pentru analizoare automate
Anunt de participare numarul 16296/29.05.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie Victor Babes Craiova
Adresa postala: Calea Bucuresti Nr 126, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200515, Romania, Punct(e) de contact: Cosmin Vasiluta, Tel.0251 461003, Email: [email protected], Fax: 0251 461003, Adresa internet (URL): http: //www.vbabes-cv.ro/
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institutie publica - spital clinic
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de furnizare - reactivi pentru analizoare automate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locul principal de livrare: Spitalul Clinic de Boli Infectioase si Pneumoftiziologie Victor Babes Craiova Str calea Bucuresti Nr 126 Dolj, CP 200515, magazie-gestiune laborator
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contract de furnizare produse - reactivi pentru analize medicale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24496200-9 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.1)
24496300-0-Reactivi chimici (Rev.1)
24496500-2-Reactivi de laborator (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
achizitie de reactivi pentru analize de laborator conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 143, 490 si 286, 980RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 06.08.2007 pana la 31.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantii participare pe lot: -lotul 1= 1.155 lei -lotul 2= 194 lei -lotul 3= 353 lei -lotul 4 = 468 lei -lotul 5= 700 lei garantie de buna executie - 5% din valoare contract pt val > 5000 euro
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare din Bugetul Asigurarilor Sociale de Sanatate: Plata cu ordin de plata in maxim 60 zile de la receptia produselor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere pe baza de contract legalizat - conform art 44 alin 2)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
formular IV.1 incadrarea in sit. prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului . Doc. care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181: certificat fiscal privind impozite si taxe locale si cele de la bugetul general consolidat(sa nu prezinte debite); Pentru persoanele juridice straine - documente echivalente in traducere legalizata. certificat constatator si de de inregistrare fiscala eliberate de ORC; autorizatie de la producator; autorizatie de la MS pentru activitate desfasurata si de punere pe piata a produselor, certif. pentru sistemului de management al calitatii, certif. ISO pentru producator-produsele ofertate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale 1. Denumirea/numele 2. C.U.I. 3. Adresa sediului central 4. Telefon Fax E-mail 5. Certificatul de inmatriculare 6. Obiectul de activitate, pe domenii 7. Birourile filialelor/sucursalelor locale 8. Principala piata a afacerilor 9. Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani si explicit in anul 2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista contractelor prestate in ultimi trei ani; Nominalizarea unui responsabil cu derularea conractului precum si datele ce permit contactul cu acesta; lista cu personalul angajat si mijloace de transport
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5081/23.05.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.07.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Conditii si modalitate de plata: la casieria unitatii din Calea Bucuresti Nr 126, sau cu OP in contul RO44TREZ2915041XXX000329 trez Craiova
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.07.2007 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.07.2007 09:00
Locul: sediul autoritatii din Calea bucuresti Nr 126 Craiova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti de operatorul economic care a depus oferta
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3118090, Email: [email protected], Fax: 021 3118095, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatie la Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor in 10 zile de la comunicarea rezultatului
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Aprovizionare - Achizitii Publice
Adresa postala: Calea bucuresti, Nr 126, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200515, Romania, Tel.0251 461003, Fax: 0251 461003
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.05.2007 10:31