Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE - SISTEM INFORMATIC INTEGRAT DE TIP ERP PENTRU MANAGEMENTUL ACTIVITATII SN RADIOCOMUNICATII SA


Anunt de participare numarul 39976/28.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA RADIOCOMUNICATII
Adresa postala: Bdul Libertatii nr.14A, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050706, Romania, Punct(e) de contact: LIGIA MIHAIU, Tel.3073029, Email: [email protected], Fax: 3073666, Adresa internet (URL): www.radiocom.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agent economic
Activitate (activitati)
Altele: Radiocomunicatii
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE - SISTEM INFORMATIC INTEGRAT DE TIP ERP PENTRU MANAGEMENTUL ACTIVITATII SN RADIOCOMUNICATII SA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Achizitorului din Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sistem informatic integrat de tip ERP pt. managementul activitatii SN Radiocomunicatii SA
Inaintea anuntarii clasamentului ofertantilor, autoritatea contractanta solicita acestora organizarea unei sesiuni demonstrative a functionalitatilor standard ale sistemului integrat propus.Toate cheltuielile aferente acestei sesiuni vor fi suportate de catre ofertanti.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30250000-6 - Sisteme informatice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-Echipamente hardware, instalare
-Licente (inclusiv implementare): Licente ERP (150 utilizatori), Licente DMS (700 utilizatori), Licente CRM (50 utilizatori), -Licente instruire (e-learning)
-Servicii de certificare (700 utilizatori)
In functie de necesitati se vor achizitiona cantitati suplimentare conform legislatiei.
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 500, 000 si 4, 500, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 300000 lei. Garantie de buna executie 10% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Criterii de calificare privind situatia personala a operatorilor economici care pot atrage dupa sine excluderea acestora din urma: situatia prevazuta la art. 180, 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006; Certificat constator privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat emis cu cel mult 30 zile inaintea datei limita de dep. a ofertelor original sau copie legalizata; Certificat constator emis de Oficiul Registruli comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor original sau copie legalizata; Certificat de inregistrare la ONRC copie legalizata. Pt. pers. juridice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie anuala a ofertantului pentru ultimele trei exercitii financiare trebuie sa fie mai mare sau egala cu 13.500.000 euro. Situatiile financiare pe ultimele trei exercitii financiare- copii legalizate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala a ofertantului pentru ultimele trei exercitii financiare trebuie sa fie mai mare sau egala cu 13.500.000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a finalizat in ultimii 3 ani:
-cel putin 2 contracte al caror obiect a fost furnizarea unei solutii integrate incluzandproduse si servicii similare cu cele solicitate si a caror valoare sa fie de minim 1.500.000 Euro pentru fiecare contract
-cel putin 1 contract al carui obiect a fost furnizarea unei solutii tip ERP cu cel putin 500 utilizatori
-cel putin 3 contracte al caror obiect a fost gestiunea electronica a documentelor si a fluxurilor de lucru, dintre care cel putin 1 proiect cu cel putin 400 de utilizatori. (se ia in considerare si experienta unui eventual subcontractant)
Se solicita a) Lista principalelor livrari deproduse in ultimii 3 ani, b) fisa de experienta similara, scrisori de recomandare din partea beneficiarilor, dovada ca a instalat si configurat echipamente identice
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-cel putin 2 contracte al caror obiect a fost furnizarea unei solutii integrate incluzandproduse si servicii similare cu cele solicitate si a caror valoare sa fie de minim 1.500.000 Euro pentru fiecare contract-cel putin 1 contract al carui obiect a fost furnizarea unei solutii tip ERP cu cel putin 500 utilizatori-cel putin 3 contracte al caror obiect a fost gestiunea electronica a documentelor si a fluxurilor de lucru, dintre care cel putin 1 proiect cu cel putin 400 de utilizatori. (se ia in considerare si experienta unui eventual subcontractant)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S177-216633 din 14.09.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.12.2007 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.12.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 24.03.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.12.2007 13:00
Locul: Sediu Aut.contractanteBd Libertatii 14A, sect.5, Bucuresti Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai operatorilor economici ofertanti in baza unei imputerniiciri si a unui document de identitate valabil
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Termen limita pentru primirea solicitarilor de clarificari: 11.12.2007, ora 12, 00 ora locala.Documentatia de atribuire este accesibila nerestrictionat pe SEAP cat si la adresa de internet http: //www.radiocom.ro/index.phpid=385.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/3118090, Fax: 021/3118090
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cont.dep.in c.m.10 zile de la luare cun.cf.OUG34/2006, de un act al aut.cont.pe care ac.il cons.nel.Od.cu trs.cont.catre Con sau cel tz.in urm.zi lucr.data trs.cont..va in.aut.cont.sub sanct.nul.cont.o cop.a ac.si inscr.al.(1)a.271OUG34/2006, daca disp
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul juridic al SNR SA
Adresa postala: B-dul Libertatii nr. 14A, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050706, Romania, Tel.0040 21 307.30.01, Fax: 0040 21 314.97.98
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.11.2007 10:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer