Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE CARNE DE PORC SI ALTE PRODUSE DIN CARNE
Anunt de participare numarul 138871/14.09.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI MARAMURES
Adresa postala: STR. BANATULUI NR. 1 BAIA MARE, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430353, Romania, Punct(e) de contact: MARIUS DAN VALEAN, Tel. +40 262278975, Email: [email protected], Fax: +40 262228322, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institutie publica
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARECARNE DEPORC SI ALTE PRODUSE DIN CARNE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: locatiile din subordinea dgaspc mm
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 714, 450RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 2 contractede cate 357.225 lei fiecare
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea deCARNE DE PORC SI ALTE PRODUSE DIN CARNEpentru casele si centrele din subordinea DGASPC Maramures
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15113000-3 - Carne de porc (Rev.2)
15131410-2-Jambon (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
27 de produse
Valoarea estimata fara TVA: 714, 450RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuntumul garantiei de participare14.289 perioada de valabilitate90 zile de la termenullimita de primirea ofertelor .Forma de constituirea garantieide participare : scrisoare de garantie bancara ; depunere in numerar la casiereia DGASPC Maramures ; O.P.in contul DGASPC Maramuresnumarul RO95TREZ 4365006XXX000125 deschis la Trezoreria Baia Mare (extras de cont) .IMM-urile vor beneficia de reducerea prevazuta de art. 16 alin. 2 din L.346/2004Ofertantul pierde garantia de participare daca: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia, inainte de primirea comunicarii prevazute la art.206 din OUG 34/2006.-oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a oferteiIn situatia cand, Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de ofertant ca fiind nefondata, acesta pierde in conformitate cu art. 2781din OUG 34/2006 o anumita suma. 5% din valoarea contractuluiprin retineri succesive din sumele datortate din facturile partiale cu obligatia contractantului de a deschide la trezorerieun cont disponibil distinct la dispozitia autorirtatii contractanteconf. Prevederilor art.90 din HG 925/2006. IMM-urile vor beneficia de reducerea prevazuta de art. 16 alin. 2 din L.346/2004
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006, ,aprobata cu modificarile si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Cerinta nr. 2
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006, ,aprobata cu modificarile si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Cerinta nr 3
Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare cu oferta independenta
Cerinta nr 4
Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, , aprobata cu modificarile si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul care are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie , ruda sau afin pana la gradul al 4 ?lea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art 69 lit.a) cu persoane ce detin functii de conducere, cu persoanelece detin functrii de decizie in cadrul autoritatii contractante cele nominalizate in formularul 4 respectiv : Nicolae Boitor, Maria Griguta, Lavinia Orzac, Dorina Toma, Marius Valean, Coman Maria, Muresan Daniela, Daniluc Eva este exclus din procedura de atribuire.Cerinta nr 5
Declaratie privind calitatea de participant la procedura Cerinta nr 1
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului
Mentiune: autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator emisde ONRCin original / copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr 1
Fisa de Informatii Generaledin care sa rezulte cifra de afaceriglobale pe ultimii 3 aniincheiati
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3ani
Utilaje: se solicita lista utilajelor necesare indeplinirii contractului.Se solicita ca ofertantul sa faca dovada ca dispune( in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere) demijloace de transport specializate, insotite de autorizatie SanitarVeterinare pentru transportul produselor , copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?, in termen de valabilitate pe anul in curs
Cerinta nr 1
Se solicita prezentarea de certificate sau documente emise de organisme acreditate in conformitate cu standardele europene sau nationale care atesta respectarea de catre ofertanti a standardelor de asigurare a calitatii conform HACCP/ISO 22000 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ofertantii vor transmite atat documentele de calificare cat si ofertele tehnice si financiare in format electronic scanat prin intermediul SEAP, iar procedura de atribuire se va aplica integral prin mijloace electronice. Toate documentele vor fi numerotate, semnate si stamplilate pe fiecare pagina de catre persoana autorizata sa reprezinte operatorul economic. Lipsa unui document din cele solicitate va conduce la descalificarea ofertantului
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.10.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.10.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.10.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In situatia in care exista oferte clasate pe primul loccupreturi egale se vor solicitaoperatorilor economici prin intermediul SEAPdocumente care contin preturi noi. Departajarea ofertelor cu preturi egale se face pe baza pretului cel mai scazut la produsul"pulpa de porc fara os si fara slanina"
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoanavatamata poate solicita prin contestatie anularea actului , obligarea autoritatiicontractractantea emite un act in 10 zile incepand cu ziua urmatoare a luarii la cunostinta despre acelact conform art 256^2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
directia generala de asistenta sociala si protectia copilului maramures
Adresa postala: str. banatului, nr. 1, Localitatea: baia mare, Cod postal: 430901, Romania, Tel. +40 262228999, Email: [email protected], Fax: +40 262228322, Adresa internet (URL): www.dgaspcmm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.09.2012 15:41