Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE ECOGRAFE


Anunt de participare numarul 121315/12.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC FILANTROPIA
Adresa postala:  Bd.Ion Mihalache nr.11-13, sector 1, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  01171, Romania, Punct(e) de contact:  Florica Vasile, Tel. 318.89.49, Email:  [email protected], Fax:  318.89.37, Adresa internet (URL):  Bd.Ion Mihalache nr.11-13, sector 1, Bucuresti, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZAREECOGRAFE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bd.Ion Mihalache nr.11, sector 1 - Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului consta inachizitionareaa douaEcografeHigh level4 D
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33112200-0 - Ecograf (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Doua bucatiEcografHigh level4 D
Valoarea estimata fara TVA: 737, 661RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
86 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare = 14700 ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea conform art.180 din OUG 34/2006;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice privind plata obligatiilor la Bugetul generalconsolidat;Certificat constatator emis de ORC;Certificat de inregistrare;Aviz de functionare, inclusiv anexeeliberate de Ministerul Sanatatii Publice in termen de valabilitate pentru distribuitor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale ?care contine informatii privind ofertantul, in care se va preciza foarte clar adresa de corespondenta, numere de telefon si fax, contul IBANdeschis la trezorerie -Formularul4.
Bilantul contabil depus la 30.06.2010 vizat si inregistrat de organele competente ? copie conform cu originalul ;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, conform Formularului 5 ? sectiunea ?Formulare?.Recomandari (cel putin una sau maxim doua)din ultimii 3 ani, din unitati sanitare publice sau private, de produsesimilare celor care fac obiectul acestui caiet de sarcini;copie conform cu originalul.
Pliante color edificatoareale produselor pentru care se depuneoferta.Autorizatie din partea producatorului care sa ateste ca furnizorul este importator si /sau distribuitor autorizat pe teritoriul Romaniei, tradusa de un traducator autorizatin limba romana ? copie conform cu originalul
Firma ofertanta trebuie sa faca dovada ca producatorul detine un sistem de asigurare a sistemului calitatii, conform standardelor internationale: Certificat ISO 9001 ; Marca CE sau echivalent.
Certificat ISO 9001 si certificat de conformitate de la furnizor sau echivalent.
Ofertantul va trebui sa faca dovada ca dispune de personal calificat pentru efectuarea de service.
Ofertantul va trebui sa posede Autorizare din partea producatorului pentru service sicomercializare echipamente si piese de schimb.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1766/11.05.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.06.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.07.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 28.10.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.07.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii operatorilor economici; comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE INCEPAND CU ZIUA URMATOARE LUARII LA CUNOSTINTA DESPRE ORICE FEL DE ACT CE LEZEAZA INTERESELE OPERATORILOR ECONOMICI
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic
Adresa postala:  Bd.Ion Mihalache nr.11, sector 1 - Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011171, Romania, Tel. 0212188930, Email:  [email protected], Fax:  0213188937
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.05.2011 13:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer