Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare- furnizare, montare si instalare -aparate si echipamente utilizate in scopuri demonstative de specialitate si de laborator, pentru 4 loturi in cadrul proiectului ,, Plantele Liberiene-resurse regenerabile strategice pentru economia


Anunt de participare numarul 105707/12.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea Aurel Vlaicu Arad
Adresa postala:  Bd.Revolutiei nr.77, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310130, Romania, Punct(e) de contact:  Stela Bona, Tel. 0257280702, Email:  [email protected], Fax:  0257280702, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare- furnizare, montare si instalare-aparate si echipamente utilizate in scopuri demonstative de specialitate si de laborator, pentru 4 loturi in cadrul proiectului , , Plantele Liberiene-resurse regenerabile strategice pentru economia Europeana, cod SMIS CSNR12638
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Arad, Univ.Aurel Vlaicu , str.Elena Dragoi nr.2
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prin prezentul contract se solicita furnizarea, montarea si instalarea aparaturii de specialitate in laborator, in cadrul proiectului , , Plantele liberiene-resurse regenerabile strategice pentru economia Europeana, ,.Receptia produselor se va face de beneficiar , conform normelor in vigoare si a Caietului de sarcini.Furnizorul va asigura consumabilele necesare pentru punerea in functiune si testarea la punerea in finctiune a echipamentelor livrate la sediul beneficiarului9 mentionat in Fisa de date a achizitiei).Furnizorul va avea obligatii in functie de produsele livrate , astfel pentru produsele ce necesita obtinerea de avize si autorizatii de functionare, furniz.va intocmi toate documentele necesare in vederea obt.avizelor necesare pentru punerea in functiune a aparatelor livrate;termenul de garantie de buna functionare va fi de 24 luni calendaristice de la data incheierii procesului verbal de punere in functiune pentru fiiecare produs livrat.Ofertantii pot depune oferta pentru unlot sau pentru un pachet de loturi din cantitatea de produse solicitate.Adjudecarea se realizeaza pe fiecare lot in parte.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38510000-3 - Microscoape (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
38432210-7-Cromatografe de gaz (Rev.2)
38433000-9-Spectrometre (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Microscop de forta atomica cuplat la un spectometru -microscop Raman confocal -1 buc;
Accesorii pentru cuplarea sist.de analiza termica cu un spectometru FT-IR -1 buc;
Software profesional pentru sistem de analiza termica -1 buc.
Presa de ulei cu sistem de filtrare / SEPARARE- 1 BUC;
Spectometru FT-IR cu adaptor de gaze-1 buc.
Cromatograf de gaze cuplat cu spectometru de masa -1 buc;
Generator de curent electric - 1 buc;
Software performant, sau echivalent- 1 buc;
Mini laptopuri 15 buc;
Imprimante color- 3 buc;
Valoarea estimata fara TVA: 1, 810, 664RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garan. de part. este in lei fara tva: lot.I-10.500 ;lot.II-4074 ;lot.III-2819 ;lot.IV-695 ;Garan.buna execu. este de pina la 10% din val.contr.de furniz. pt.fiecare lot in parte.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect POSCCE AXA PRIORITARA 2 ; Planteleliberiene-resurse regenerabile strategice pentru economia europeana
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contracte de asociere legal constituit
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate; Declaratie privind neancadrarea in art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; Certificat const elib de ORC, val la data deschiderii, original sau copie legalizata; Certificat de inregistrare fiscala, eliberat de ORC fotocopie cu mentiunea conform cu originalul; Certificat const privind plata oblig catre buget general consolidat de stat eliberat DGFP din care sa reiasa ca nu are dat catre buget general consolidat, valabil la data deschiderii, orig sau copie legalizata; Certificat privind plata obligatii catre buget local eliberat de directii de specialit din cadrul Primarii, din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, valabile la data deschiderii, original sau copie leg; Pers jur straine vor prezenta doc edif pt dov elig-elib de aut ale tarii de orig (certif, caz jud sau alte doc echiv) prin care sa dovedeasca ca si-a indepl oblig de plata imp taxe si contrib catre buget de stat si local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilantul contabil anual, vizat si inregistrat de organele competente, cu rezultat financiar pozitiv. Se va prezenta o copie de pe acest document;Fisa de informatii generale;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pt ca riscul neindeplinirii contractului sa fie redus, se solicita cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, realizata de ofertantul individual sau ofertantii asociati prin cumul, care trebuie sa fie mai mare decat : Lot.I - 2.000.000 lei fara TVA; Lot.II - 800.000lei fara TVA; Lot.III - 500.000 lei fara TVA; Lot.IV - 130.000 lei fara TVA. Pt situatia in care se oferteaza pentru mai multe loturi, cifra de afaceri medie anuala trebuie sa fie mai mare decat valoarea cumulata a cuantumurilor consemnate mai sus pentru loturile respective.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara- contracte similarepe ultimii 3 ani, cu o valoare de cel putin : Lot.I- 1.000.000 lei fara TVA; Lot.II- 400.000lei fara TVA; Lot.III- 150.000 lei fara TVA; Lot.IV- 65.000 lei fara TVA.Contractele trebuie sa cuprinda obiectul procedurii de licitatie. Exp. similara a operatoruluieconomic trebuie sa cuprinda fiecare lot ofertat. Pentrudemonstrarea capacitati tehnice si profesionale se solicita finalizarea in ultimii 3 ani, a unu sau mai multe contracte similare cu cel care face obiectul fiecarui lot ofertat. La form. Experienta similara se va anexa xerocopia (semnate si stampilate) contractului similar, insotit de recomandarea beneficiarului (semnate si stampilate). Toate specificatiile tehnice din caietul de sarcini vor fi sustinute in oferta tehnica de brosurile originale si/sau manualele instrumentelor si accesoriilor. Lista principalelor produse furnizate in ultimii 3 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3441/23.07.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.09.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.10.2010 12:00
Locul: ARAD B-DUL REVOLUTIEI NR.77 ETAJ.2, CAM39
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicitul inscris al ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect nr. 679 cod. SMIS-CSNR 12639 "Plantele liberiene-resurse regenerabile strategice pentru economia Europeana"
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Fonduri europene nerambursabile
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Arad
Adresa postala:  B-dul Vasile Milea, nr. 2-4, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310131, Romania, Tel. 0257/250114, Email:  [email protected], Fax:  0257/251700
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Orice pesoana care se considera vatamata are dreptul de a contesta in termen de 10 zile incepinddin ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului, pe cale admi-jursd la CNSC sau in justitie, la inst. competenta, conf. Lagii nr. 544/2004
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea "Aurel Vlaicu" din Arad
Adresa postala:  B-dul Revolutiei, nr. 77, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310130, Romania, Tel. 0257/283010, Email:  [email protected], Fax:  0257/280070, Adresa internet (URL):  www.uav.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.08.2010 17:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer