Licitatie Publica - Contract de furnizare ? masini-unelte pentru prelucrarea lemnului
Anunt de participare numarul 113086/21.12.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
FORTISMOB SRL
Adresa postala: Municipiul Ploiesti, Sos. Ploiesti-Targoviste, Km8, C1, Judetul Prahova, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100213, Romania, Punct(e) de contact: MARIANA DRAGOMIR, Tel. +40 344801131, In atentia: MARIANA DRAGOMIR, Email: [email protected], Fax: +40 344801130, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala cu raspundere limitata
Activitate (activitati)
Altele: Fabricarea de mobila n.c.a. ? cod CAEN 3109
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare ? masini-unelte pentru prelucrarea lemnului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Adresa Sos. Ploiesti ? Targoviste, Km. 8, C1, Ploiesti, judetul Prahova, Romania
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lotul 1:1 bucataStatie automata de alimentare sub vid , 1 bucata Statie automata de descarcare si stivuire sub vid ; Lotul 2:1 bucata Masina de cantuit bilaterala pe lungime (numita si masina 1) , 1 bucata Masa de transfer si de intoarcere 1, 1 bucata Masina de cantuit bilaterala pe latime (numita si masina 2), 1 bucata Masa de transfer si de intoarcere 2, 1 bucata Sistem de comanda si control al liniei; Lotul 3:1 bucataMasina de gaurit automata
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42642100-9 - Masini-unelte pentru prelucrarea lemnului (Rev.2)
38810000-6-Echipament de comanda a proceselor industriale (Rev.2)
42418900-8-Utilaje de incarcare sau de manipulare (Rev.2)
42612000-9-Centre de prelucrare (Rev.2)
42622000-2-Masini de filetat sau de gaurit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini atasat
Lotul 1:1 bucataStatie automata de alimentare sub vid , 1 bucata Statie automata de descarcare si stivuire sub vid ; Lotul 2:1 bucata Masina de cantuit bilaterala pe lungime (numita si masina 1) , 1 bucata Masa de transfer si de intoarcere 1, 1 bucata Masina de cantuit bilaterala pe latime (numita si masina 2), 1 bucata Masa de transfer si de intoarcere 2, 1 bucata Sistem de comanda si control al liniei; Lotul 3:1 bucataMasina de gaurit automata
Valoarea estimata fara TVA: 9, 684, 593.52RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie participare: Lotul 1-14.994, 70lei/3.500 euro; Lotul 2? 45.412, 52 lei/10.600 euro ; Lotul 3? 11.010, 39 lei/2.570 euro;Garantia de buna executie :1% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Surse proprii/Credit bancar- Fondul European pentru Dezvoltare Regionala si Bugetul de Stat in cadrul Programului Operational Sectorial ? Cresterea Competitivitatii Economice2007 ? 2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180, art.181 din OUG34/2006
b) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 1 din OUG34/2006
c) Declaratie privind regulile de concurenta
d) Cazier judiciar al operatorului economic , in original sau copie legalizata
e) Certificatul privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, in original/copie legalizata
f) Certificatulprivind indeplinireaobligatiilor de plata la bugetulgeneral consolidat, in original/copie legalizata
Pentru persoanele juridice/fizice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, in original sau copie legalizata.g) Persoane juridice / fizice romane : Certificat de inregistrare emis de ORC? copie / Certificat constatator emis de ORC- original/copie legalizata
h) Persoane juridice / fizice straine : Documentele edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare / atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in original/copie legalizata. Orice document emis intr-o alta limba decat cea romana trebuie sa fie insotit de o traducere legalizata in limba romana.
Documenteletrebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Se va completa Anexa nr. 11 - Informatii generale
b) Se vor atasa Bilanturile contabile pe ultimii doi ani, vizate si inregistrate la organele competente
Persoanele juridice/fizice straine vor atasa, in copie documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintelor. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Ofertantii straini, daca, din motive obiective, justificate corespunzator, nu au posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acestia au dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa prezinte o imagine fidela a situatiei economice si financiare la datele de 31.12.2007, 31.12.2008 si31.12.2009.
Orice document emis intr-o alta limba decat cea romana trebuie sa fie insotit de o traducere legalizata in limba romana.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie in valoare, de cel putin : Lotul 1 :3.217.000 lei ; Lotul 2 :9.765.000 lei; Lotul 3 :1.550.000 leiPentru echivalenta Lei ? Euro se vor utiliza cursurile de schimb afisate de BNR la data de 31 decembrie aferente fiecarui an dupa cum urmeaza :31.12.2007:1 Euro = 3, 6102 lei , 31.12.2008:1 Euro = 3, 9852 lei, 31.12.2009:1 Euro = 4, 2282 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Se va completa Declaratia privind lista principalelor livrari de bunuri in ultimii 3 ani in conformitate cu Anexa nr.12
- Se va completa declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de sub-contractantii si specializarea acestora in conformitate cu Anexa nr.18 - daca este cazul
-Se va completa Anexa nr.44 ? Model acord de asociere(daca este cazul)
- Declaratie privind respectarea obligatiilor referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, protectia mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Vor fi acceptati doar ofertantii care au incheiat cel putin 1 contract de furnizare produse similare (in ultimii 3 ani) cu cele ofertate in prezenta licitatie, cu valoare minima de : pentru Lotul 1 :1.075.000 lei, pentru Lotul 2 :3.255.000 lei, pentru Lotul 3 :510.000 leiPentru ofertantii straini, conversia euro/lei se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Centrala Europeana pentru anul finalizarii contractului.Pentru anul in curs: transformarea euro/lei, se va face la cursul mediu lunar comunicat de Banca Centrala Europeana din luna finalizarii contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.02.2011 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.02.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.02.2011 14:00
Locul: S.C FORTISMOB S.R.L., Sos. Ploiesti-Targoviste, Km. 8, C1, Ploiesti, judetul Prahova, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii UCVAP si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European pentru Dezvoltare Regionala si Bugetul de Stat in cadrul Programului Operational Sectorial ? Cresterea Competitivitatii Economice 2007 ? 2013, Axa Prioritara 1 ? Un sistem inovativ si eco-eficient de productie, domeniul major de interventie DM1.1. Investitii productive si pregatirea pentru competitia pe piata a intreprinderilor, in special a IMM
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apelPloiesti Sectia contencios-administrativ si fiscal
Adresa postala: Str. Emil Zola, nr.4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel. +40 244522445, Email: [email protected], Fax: +40 244522452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art. 256^2 din cadrul OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. FORTISMOB S.R.L.
Adresa postala: Sos. Ploiesti ? Targoviste, Km.8, C1, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100213, Romania, Tel. +40 344801131, Email: [email protected], Fax: +40 344801130
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.12.2010 09:54