Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare medicamente oncologice


Anunt de participare numarul 136120/30.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC FILANTROPIA
Adresa postala: Bd.Ion Mihalache nr.11-13, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 01171, Romania, Punct(e) de contact: Florica Vasile, Tel. +40 0213188949, Email: [email protected], Fax: +40 0213188949, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizaremedicamenteoncologice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Farmacia Spitalului Clinic Filantropia-Bd. Ion Mihalache nr.11-13, sector 1, Bucuresti.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 700, 277.82 si 8, 537, 923.2RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In urma incheierii acordului cadru, autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente in functie de necesitatile beneficiarului si fondurile disponibile.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Medicamente antineoplazice 40 loturi detaliate in Anexa privind loturile si in Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33652100-6 - Antineoplazice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Medicamente antineoplazice 40 loturi detaliate in Anexa privind loturile si in Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 700, 277.82 si 8, 537, 923.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantiedeparticipare: este precizata in anexa B - informatii privind loturile. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. La loturile cu valoare peste 63000 lei se aplica prevederile art. 278^1 din OUG nr. 34/2006.Modul de constituire a garantiei de participare: se constituie prin virament bancarsau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii (Formular 8) de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire?. ContulIBANin care se poate vira garantia de participare este: RO45TREZ7015006XXX012143 deschis la Trezoreria sector 1Ofertele pentru care nu s-a constituit garantia pentru participare, in cuantumul, si pentru perioada prevazuta vor fi respinse ca inacceptabile. Se va constitui in cuantum de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA.Este permisa constituirea garantiei prin toate modalitatile prevazute la art.90 dn HG 925/2006 cu modificarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI DE LA CASMB pentru Programul National de Oncologie PN3.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea? conform Formularului 1
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari ? conform Formularului 2
Declaratie ?Certificat de participare cu oferta independenta?, ? conform Formularului 3
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - conformFormularului5
Persoane cu functie de decizie din cadrul Spitalul Clinic Filantropia;
Prof. Dr. Gheorghe Peltecu ?Manager; Ec. Mioara Burcea- Director Financiar Contabil
Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? conform Formularului6
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat . Se prezinta Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata la notariat sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depunde oferta.In cazul unei asocieri, acesta declaratie trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat.Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social Se prezeinta Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreazacu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata la notariat sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila , certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depunde oferta.
In cazul unei asocieri, acesta declaratie trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat. Certificat constatator eliberat de O.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.
Certificatul trebuie sa fie emis cu30 zile inainte de data de deschiderea ofertelor
( copie lizibila certificata?conform cu originalul? semnatsi stampilat)
Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii prezentareapentru conformitate, documentul (certificatul O.R.C) in original/ copie legalizata.
Persoane juridice /fizice straine:
Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.( xerocopie semnata si stampilata ?conformcu originalul??)
Autorizatie de punere pe piata, valabila la data limita de depunere a ofertelor ? eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului ( ANM) ? in baza legii nr. 95/2006(copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );
Autorizatie de functionarea firmeiemisa de Ministerul Sanatatii (copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista cu principalele livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, precizate valoric si cantitativ ? conform Formularului 7
Cel putin o recomandare din partea beneficiarilor, din contracte similare mentionate in Lista principalelor livrari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Obiectul reofertarii il constituie pretul ofertei. Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta si numarul de participanti inscrisi la licitatie. Data, ora inceperii si perioada rundei electronice vor fi comunicate in SEAP in timp util celor indreptatiti sa primeasca informatiile. Licitatia electronica se va desfasura in SEAP, si va cuprinde o runda de licitatie electronica care se va desfasura pe o perioada de 2 zile lucratoare. Operatorii economici ofertanti trebuie sa fie certificati in SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.07.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2012 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.07.2012 10:00
Locul: LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE ( BIBLIOTECA/ AMFITEATRUL SPITALULUI )
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
O PERSOANA AUTORIZATA DIN PARTEA FIECARUI OFERTANT
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care in urma fazei finale de licitatie electronica se constata ca exista oferte care au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departaj, doar op.ec clasati pe primul loc si care au preturi egale. Castigatorul va fi desemnat prin aplicarea criteriului de atribuire -pretul cel mai scazut.Pentru ofertantii din categoria IMM?urilor : - pot participaofertanticuprinsi in categoria IMM-urilor (Intreprinderi Mici si Mijlocii) conform legislatiei in vigoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala: Bd.Ion Mihalache nr.11 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011171, Romania, Tel. +40 0213188949, Email: [email protected], Fax: +40 0213188949
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.05.2012 15:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer