Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE -PANTOFI VARA PENTRU BARBATI SI FEMEI


Anunt de participare numarul 46455/18.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta
Adresa postala: Strada Banu Dumitrache nr. 46, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 032572, Romania, Punct(e) de contact: Florin Popa, Tel.021.232.26.40, In atentia: PETCU STELUTA, Email: [email protected], Fax: 2332017
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE -PANTOFI VARA PENTRU BARBATI SI FEMEI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: UM 0514 MIZILPRAHOVA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PANTOFIVARAPENTRU BARBATISI FEMEI din care : 19310000-2 per. 31.300
-Pantofi pentru cadre militare barbati19310000-2 per.29.970
-Pantofipentru cadre militare femei19310000-2 per.1.330
La atribuirea contractului autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a mari sau micsora cantitatea de produse, in procent de maxim 10 %, in functie de fondurile alocate in vedereaindeplinirii contractului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
19310000-2 - Incaltaminte, alta decat incaltamintea pentru sport sau de protectie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PANTOFIVARAPENTRU BARBATISI FEMEI din care : 19310000-2 per. 31.300
-Pantofi pentru cadre militare barbati19310000-2 per.29.970
-Pantofipentru cadre militare femei19310000-2 per.1.330
La atribuirea contractului autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a mari sau micsora cantitatea de produse, in procent de maxim 10 %, in functie de fondurile alocate in vedereaindeplinirii contractului.
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 900, 000 si 3, 285, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPAREIN SUMA DE 49300 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nota : Operatorul economic, pentru a demonstra ca nu se afla in una din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 va prezenta declaratiile in acest sens conform modelelor de laSectiunea IV -formularele nr. 2 si 3.
Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Financiara, in original sau copie legalizata cu valabilitate la data deschiderii ofertei din care sa rezulte modul de onorare a obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat.- Certificatul fiscal emis de primarie, din care sa rezulte modul de onorare a obligatiilor de plata catre bugetul local, in original sau copie legalizata, cu valabilitate la data deschiderii ofertei.Pentru a confirma indeplinirea acestor obligatii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nota: Cerinta minima privind capacitatea economica si financiara pe care operatorul economic trebuie sa o indeplineasca pentru a fi considerat calificat este: - cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani sa fie de min. 8.216.250lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nota: Cerinta minima privind capacitatea tehnica si/sau profesionala pe care operatorul economic trebuie sa o indeplineasca pentru a fi considerat calificat este prezentarea Listei cuprinzand principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, care trebuie sa contina informatii despre: - un contract de furnizare, care a avut ca obiect livrareaa cel putin a cantitatii de 7.825 per.produse similare celor care fac obiectul prezentei proceduri sau;
- cel mult 3 contracte de furnizare care au avut ca obiect livrareaa cel putin a cantitatii de 15.650per. -produse similare celor care fac obiectul prezentei proceduri. Informatiile despre aceste contracte vor fi prezentate la nr. crt. 1 respectiv 1-3 din tabelul anexat la declaratia privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.05.2008 15:30
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: IN BAZA UNEI SOLICITARI SCRISE DE LA IGSU -DML STR. CEASORNICULUI NR 19 SECT 1 BUCURESTI
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.05.2008 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.05.2008 13:00
Locul: IGSU -DML STR. CEASORNICULUI NR 19 SECT 1 BUCURESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
POT PARTICIPA REPREZENTANTII OFERTANTILOR IN BAZA UNEI IMPUTERNICIRI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLURIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR STAVOPOLEOS NR 6 SECTOR 3BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: sos Oltenitei , nr110 , sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Email: [email protected], Fax: 021/3192577
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In maxim 10 zile de la luarea la cunostinta despre un act sau o decizie a autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si Contencios
Adresa postala: Str Ceasornicului nr 19 sect 1 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 015111, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.03.2008 13:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer