Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare produse - MEDICAMENTE


Anunt de participare numarul 55938/18.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Judetean de Urgenta Tulcea
Adresa postala: Str.1848, nr.32, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820195, Romania, Punct(e) de contact: Violeta Albina, Tel.0240-532350, Email: [email protected], Fax: 0240-532274, Adresa internet (URL): www.spitaltulcea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizareproduse - MEDICAMENTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul autoritatii contractante din loc.Tulcea str.1848 nr.32.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 5 luni
Valoarea estimata fara TVA: 592, 729RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de medicamente pentru program oncologie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24452100-8 - Antineoplazice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de Sarcini, cantitate orientativa ce va putea fi majorata sau micsorata in functie de necesitatile achizitorului.
Valoarea estimata fara TVA: 592, 729RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare prin scrisoare de garantie bancara sau ordin de plata, in valoare de 11850 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare este asigurata din fondurile alocate de CAS TulceaPlata medicamentelor se va face prin Trezoreia Municipiului Tulcea in termen de 180 de zile de la facturarea lor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofertantul va completa formularul nr. 12 A din Sectiunea III Formulare -Declaratie privind eligibilitatea.
2. Ofertantul va completa formularul nr. 12 B din Sectiunea III Formulare -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Pentru confirmarea platii taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, ofertantul va prezenta Certificatul constatator de atestare fiscala. Persoanele juridice/fizice strainevor prezenta formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident sau are domiciliul.
3. Ofertantul va completa formularul nr. 12 C din Sectiunea III Formulare -Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofertantul va completa formularul nr. 13 din Sectiunea III Formulare -Informatii generale.2.Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente, pe care ofertantul avea obligatia sa-l depuna potrivit legii3.Certtificat de atestare fiscala din care sa rezulte achitarea datoriilor la bugetul statului;4.Formular emis de Administratia Finantelor Publice, respectiv Certificat din care sa rezulte achitarea obligatiilor de plata catre bugetul local;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofertantul va completa formularul nr. 12 G din Sectiunea III Formulare -Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.2. Ofertantul va completa formularul nr. 12 D din Sectiunea III Formulare -Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani. Notiunea de produs face referire la produsul ce urmeaza a fi achizitionat sau produse similare adica medicamente.Conditie obligatorie: Ofertantul va prezenta cel putin 3 recomandari din partea beneficiarilor/clientilor la care a furnizat produsele licitate sau produse similare, respectiv medicamente.3.Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea conditiilor de munca si de protectie a muncii la elaborarea ofertei si derularea contractului.5. Autorizatia de punere pe piata eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului, pentru fiecare dintre produsele / concentratiile ofertate.
6.Certificat de calitate ISO&CE prin care se confirma certificare sistemului de management al calitatii.5.Autorizatia de functionare emisa de Ministerul Sanatatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.07.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.07.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.07.2008 11:00
Locul: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA TULCEA, STR.1848 NR.32, MUN.TULCEA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele nominalizate prin dipozitie a autoritatii contractante si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: Str. Krikor Zambaccian nr. 1, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900746, Romania, Tel.0241-616.003, Email: [email protected], Fax: 0241-616.003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CABINET INDIVIDUAL AVOCAT FRANDES CLAUDIA-ALINA
Adresa postala: strada 1848 nr.32, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820195, Romania, Tel.0728168913, Email: [email protected];[email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.06.2008 01:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer