Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare produse - MEDICAMENTE


Anunt de participare numarul 12829/04.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Judetean de Urgenta Tulcea
Adresa postala: Str.1848, nr.32, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820195, Romania, Punct(e) de contact: Violeta Albina, Tel.0240-532350, Email: [email protected], Fax: 0240-532274
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizareproduse - MEDICAMENTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul autoritatii contractante din loc.Tulcea str.1848 nr.32.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de medicamente -ANTITROMBOTICE-
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24421100-2 - Antitrombotice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Anexei nr. 1 din Caietul de Sarcini, cantitate orientativa ce va putea fi majorata sau micsorata in functie de necesitatile achizitorului.
Valoarea estimata fara TVA: 51, 433EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Cantitatea se va suplim.conform necesit.si fondurilor aut.contr. pentru primele 4 luni din 2008
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 4 luni incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare este de 3425 lei.Garantia de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare incheiat.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii.Plata medicamentelor se va face prin Trezoreia Municipiului Tulcea in termen de 180 de zile de la facturarea lor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Ofertantii vor putea oferta unul, mai multe sau toate produsele care fac obiectul procedurii de atribuire insa intreaga cantitate dintr-un produs ofertat.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie de eligibilitate completata in conformitate cu formularul nr.3 din sectiunea 9 (declaratie privind eligibilitatea)- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, in conformitate cu formularul 4 din sectiunea 9.Pentru persoane juridice romane: Alte documente specificate in Caietul de Sarcini.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale ( formular nr.2 din sectiunea 9) ; Bilantul contabil valabil la data de 31.12.2006 ;Certificat de atestare fiscala din care sa rezulte achitarea datoriilor la bugetul statului;Formular emis de Administratia Finantelor Publice, respectiv Certificat din caresa rezulte achitarea obligatiilor de plata catre bugetul local; scrisori de bonitate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, o declaratie referitoare la echipamentele tehnice, informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate, certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.05.2007 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.05.2007 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.05.2007 13:30
Locul: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA TULCEA, STR.1848 NR.32, MUN.TULCEA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele nominalizate prin dipozitie a autoritatii contractante si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel..(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: Str. Krikor Zambaccian nr. 1, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900746, Romania, Tel.0241-616.003, Email: [email protected], Fax: 0241-616.003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CABINET INDIVIDUAL AVOCAT FRANDES CLAUDIA-ALINA
Adresa postala: strada 1848 nr.32, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820195, Romania, Tel.0728168913, Email: [email protected];[email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.05.2007 22:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer