Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE PUBELE DIN PLASTIC SI SACI DE PLASTIC


Anunt de participare numarul 55770/17.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CORNU LUNCII (PRIMARIA)
Adresa postala: PRIMARIA COMUNEI CORNU LUNCII, Localitatea: Cornu Luncii, Cod postal: 727140, Romania, Punct(e) de contact: CONSTANTIN BIRLIBA, Tel.0230542296, 0740084228, Email: [email protected], Fax: 0230542296
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZAREPUBELE DIN PLASTIC SI SACI DE PLASTIC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI CORNU LUNCII, JUDETUL SUCEAVA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea urmatoarelor bunuri: -11.219 pubele din plastic de 120 lsi 592 pubele din plastic de 240 l;
- 23.622 bucati saci de plastic ( fractii hartie si plastic);
pentru depozitarea deseurilor menajere, in vederea indeplinirii obiectivelor proiectului Implementarea sistemului de colectare si transport al deseurilor in comunele Cornu Luncii, Baia, Boroaia, Forasti si Malini din jud. Suceava, in vederea reabilitarii mediului, protejarii sanatatii populatiei si cresterii calitatii vietii in cadrul comunitatii .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
25223300-3 - Containere din plastic pentru deseuri (Rev.1)
25221100-7-Saci si pungi din polietilena pentru deseuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-11.219 pubele din plastic de 120 lsi 592 pubele din plastic de 240 l;
-23.622 bucati saci de plastic ( fractii hartie si plastic).
Valoarea estimata fara TVA: 251, 463.44EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
61 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 15.000 lei - valabila 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor; Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PHARE 2004 - Programul de coeziune economica si socialaSchema de investitii pentru proiecte mici de gestionare a deseurilorLINIA DE BUGET: PHARE 2004/016 772.04.01.04.01.01.04
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere personalitate juridica, in baza unui contract de asociere valabil pe perioada de derulare a contractului la care se adauga perioada de garantie pentru bunurile furnizate
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12B - original;
Declaratie privind indeplinirea obligatiilor - Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12A - original;
Declaratia privind calitatea de participant la procedura -Formularul 12C - original
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale pentru sediul central si pentru sucursale sau puncte de lucru valabile la data deschiderii ofertei:
a) Certificat privind plata obligatiilor la bugetul de stat a contributiilor la asigurarile sociale, asigurarile sociale de stat, somaj, asigurari de sanatate - original sau copie legalizata.b) Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale - original sau copie legalizata.c) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - original sau copie legalizatad) declaratie privind eligibilitatea;e)declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006.Persoane juridice/fizice romane - Certificat de inmatriculare emis de Oficiul Registrului Comertului - copie;Persoane juridice/fizice straine: certificat de inregistrare fiscala (copie) sau alte documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, mai mare sau cel putin egala cu 750.000 Euro
Se va completa Formularul Informatii Generale Sectiunea - Formulare din caietul de sarcini - original
Se solicita bilantul contabil pentru anii 2006 si 2007 vizate si inregistrate de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita lista principalelor furnizari de bunuri similare din ultimii 3 ani se completeaza Formularul 12D original.
Se solicita incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin un contract al carui obiect a fost furnizarea de bunuri similare, in valoare de minim 75.000 Euro sau 270.000 leiInformatii privind subcontractantii: Formularul 12G - original, insotita de acordurile de subcontractare, pentru subcontractantii care vor avea o pondere de peste 10% in indeplinirea contractului original.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.07.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.08.2008 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.08.2008 14:00
Locul: Consiliul local al comunei Cornu Luncii, judetul Suceava - sala de sedinte.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE A OFERTELOR- REPREZENTANTI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PHARE 2004 PROGRAMUL DE COEZIUNE ECONOMICA SI SOCIALA SCHEMA DE INVESTITII PENTRU PROIECTE MICI DE GESTIONARE A DESEURILOR, LINIA DE BUGET: PHARE/2004/016 772. 04.01.04.01.01
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str Stravopoleos nr. 6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
INSTANTA DE CONTECIOS ADMNISTRATIV - TRIBUNALUL SUCEAVA
Adresa postala: STRADA STEFAN CEL MARE, NR. 62, Localitatea: SUCEAVA, Cod postal: 720062, Romania, Tel.(+40)230214848, Email: [email protected], Fax: (+40)230214874
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- 25.07.2008 contestatiile care se refera la prevederile documentatiei de atribuire; - 10 zile de la data luarii la cunostinta de un act care este considerat nelegal; - 10 zile de la notificarea rezultatului procedurii de atribuire.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Cornu Luncii, judetul Suceava
Adresa postala: COMUNA CORNU LUNCII, JUDETUL SUCEAVA, Localitatea: Cornu Luncii, Cod postal: 727140, Romania, Tel.0230542296, Email: [email protected], Fax: 0230542296
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.06.2008 10:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer