Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE A AUTOVEHICULEOR SI INSTALATIILOR CONEXE


Anunt de participare numarul 134347/28.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN BRASOV
Adresa postala: Str. Dr.Victor Babes nr.27, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500073, Romania, Punct(e) de contact: Janeta Soroiu, Tel. +40 0268419999, Email: [email protected], Fax: +40 0268416411, Adresa internet (URL): WWW.AMBULANTABRASOV.RO, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARESERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE A AUTOVEHICULEOR SI INSTALATIILOR CONEXE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: SERVICE SPECIALIZAT IN LOCALITATEA BENEFICIARULUI
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT DE FURNIZARE SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE A AUTOVEHICULEOR SI INSTALATIILOR CONEXE CU ASIGURAREA CONSUMABILELOR SI PIESELOR DE SCHIMB PTR. 61 BUCATI AUTOSANITARE.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
34300000-0-Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
71631200-2-Servicii de inspectie tehnica a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
61 AUTOSANITARE IMPARTITE PE LOTURI ASTFEL: LOT1: FIAT DUCATO 2.8 JTD , FIAT DUCATO 2.2, FIAT PUNTO, IVECO DAILY: = 17 AUTOSANITARE
LOT2 : FORD TRANSIT, MERCEDES124E280T, MERCEDES VITO, MERCEDES SPRINTER=18 AUTOSANITARE
LOT 3: VOLKSWAGEN TRANSPORTER 4X4, VOLKSWAGEN TRANSPORTER 4X2 VOLKSWAGEN CRAFTER , DACIA LOGAN=25 AUTOSANITARE+1 AUTOTURISM
Valoarea estimata fara TVA: intre 926, 935 si 1, 112, 322RON
II.2.2) Optiuni
Da
APLICAREA PREV ART 6 DIN HG925/2006.Val.MINIMAreprez val.estimata a prezentei proceduri.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
conform ART.86 din HG925/2006 garantia de participare se constituie prin virament bancarsau prin instrument de garantie bancaraemis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari. .Cuantumul garantiei de participare este de 2%din valoarea estimata, (18539.00lei .Lot1 =1177.00lei, lot2=6993.00lei, lot3 =10369.00lei) constituitain contul RO74TREZ1315005XXX000160 TREZORERIAMUNICIPIULUI BRASOV.Dovada constituiriigarantiei de participare se va transmite in format electronic pe SEAP . Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fide 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Conf. art.287^17 /oug 34/2006 cererile introduse la instantele judecatoresti avand ca obiect contractele care intra in sfera de aplicare a acesteiaptr. repararea prejudiciului cauzat se taxeaza in functie de valoare conf. art. mentionat.prevederile art.278^1 se aplica doar ptr. loturile cu val. estimata mai mare de 63000 ron , respectiv lot 2 si 3. - Conform prevederilor art 90 , alin.(1) din HG nr. 925/2006 cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 %din valoarea contractuluifara TVA si se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie privind eligibilitatea-neincadrarea in situatiile prevazutein art.180/OUG34/2006 completata in conformitate cu Formularul F1 din sectiunea formulare-in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
2) Certificat de participare la licitatiecu oferta independenta(conf. Ordin ANRMAP nr.314/2010) ?completat conform Formulr F4 din sectiunea formulare-in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
3) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 modificata completatain conformitate cu Formularul F2 din sectiunea formulare in original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
4) Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat(sanatate , pensii, somaj)-eliberat de DGFPCFS, certificatul fiscal sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?(semnata si stampilata de catre persoana autorizata)
5) Certificat privind plata taxleor si impozitelor locale eliberat de Primaria locala , certificatul fiscal sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?(semnata si stampilata de catre persoana autorizata)
6) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG34/2006completata conform Formularului F8 din sectiunea formulare. Persoanele care semneaza , aproba documentele aferente proceduriisunt: Manager interimar dr. Stelea Liviu, dir. Economicec. Szabo Corina.., director tehnic ing.Sisman Nicolae, director medical dr. Piroska Magdalena, asistent sef Soncuteanu Gabriela.Membrii comisiei de evaluare a ofertelor: ing.Andronache Catalin, consilier juridic Zsigmund David Certificatul constator- in original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?emis de ORC din care sa rezulte : --domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii : -nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Pentru persoane juridice straine : -documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridicasau de inregistrare /atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident(documentul se va prezenta in copie legalizata sau copie conforma cu originalul(semnata si stampilata de catre persoana autorizata)anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2. contul de profit si pierderi
3. Fisa informatii generale
1. bilantul contabil
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2.Autorizatie tehnica eliberata de RAR
3.Lista cu dotarile de utilaje, instalatii echipamente tehnice
4.Copii contracte ITM
certificat de calitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1316/07.03.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S14-022322 din 20.01.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.05.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.05.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.05.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
modul de departajare al ofertelor cu pret egal: in cazul in care exista ofertefinanciare cu preturi egale, la solicitarea comisiei de evaluare, departajarea se va efectua prin incarcare electronica prin intermediul seap de catre operatorii economici cu documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
TERMENELE DE EXERCITARE A CAII DE ATAC SUNT CELE PREVAZUTE LA ART256 DIN OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN BRASOV COMPARTIMENTUL JURIDIC
Adresa postala: STR.DR. VICTOR BABES NR.27, Localitatea: BRASOV, Cod postal: 500073, Romania, Tel. +40 0268419999, Email: [email protected], Fax: +40 0268416411, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.03.2012 14:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer