Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE SISTEM INFORMATIC INTEGRAT pentru activitatea Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Prahova si unitatile de asistenta sociala din subordine


Anunt de participare numarul 66818/20.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Prahova
Adresa postala: Ploiesti, Sos. Vestului, nr. 14 - 16, jud. Prahova, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100298, Romania, Punct(e) de contact: Vasilica Florea, Tel.0244-511400, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0244-586100, Adresa internet (URL): www.copilprahova.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE SISTEM INFORMATIC INTEGRAT pentru activitatea Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Prahova si unitatile de asistenta sociala din subordine
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul autoritatii contractante si la unitatile din subordine
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea unui SISTEM INFORMATIC INTEGRAT pentru activitatea Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Prahova si unitatile de asistenta sociala din subordinea autoritatii contractante.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
64200000-8-Servicii de telecomunicatii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini, anexat la prezentul anunt. Autoritatea contractanta urmareste desemnarea unei solutii castigatoare care sa permita achizitia si implementarea unui Sistem informatic integrat perfomant, prin care sa se ofere solutii de lucru la nivelul actual al tehnologiei informatiei, cu grad redus de risc, care sa conduca la optimizarea activitatii si tratarea unitara a fenomenelor economice si de personal-salarizare in cadrul institutiei. Solutia va avea ca obiect Sistemul informatic integrat pentru activitatea financiar-contabila, personal-salarizare, managementul investitiilor, avandu-se in vedere livrarea acestuia la cheie.
Valoarea estimata fara TVA: 336, 100RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantie de participare = 6.000, 00 lei (RON);
- garantie de buna executie = 7% din pretul contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- finantarea: fonduri bugetare;
- plata prin O.P. in cont deschis la Trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere persoane juridice, contractul scris semnat de partile asociate va fi prezentat achizitorului inainte de semnarea contractului atribuit
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006;
- Certificate constatatoare - obligatii plata la bugetul general consolidat si bugete locale;
- Certificat de inregistrare fiscala;
- Certificat constatator ORC;
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional(pt. persoane straine).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilanturile contabile pentru anii 2006 si 2007 sau extrase de bilant;
- Bilantul contabil (Situatia financiara) la data de 30 iunie 2008 sau extrase de bilant;
- Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (20052007).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- se vor prezenta Bilanturile contabile sauextrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul;
- ofertantii vor face dovada unei cifre de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani de cel putin 1.000.000 lei (RON), conf. disp. art.185 alin.(1) lit.c) din O.U.G. nr. 34/2006, prin raportare la valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale despre ofertant;
- Experienta similara;
- Principalele prestatii de servicii in ultimii 3 ani (referitor la implementarea unui sistem informatic similar celui care face obiectul prezentei proceduri);
- Certificate ISO 9001 si ISO 14001;
- Autorizatii specifice pentru produse;
- Operatorul de comunicatii autorizat;
- Echipamente si dotari tehnice specifice;
- Pregatirea profesionala si calificarea personalului;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- pentru ofertant se solicita certificarea Sistemului de management al calitatii ISO 9001, valabil cel putin 6 luni de la data depunerii ofertelor.- pentru producatorul echipamentelor de calcul se solicita certificare ISO 9001 si ISO 14001.- pentru operatorul de comunicatii se solicita certificare ISO 9001 in domeniul Proiectarii si furnizarii de solutii si servicii integrate de telecomunicatii.- ofertantul trebuie sa prezinte Autorizatie pentru livrarea produselor (echipamente de calcul) in original emisa de catre producator sau de reprezentanta acestuia pe teritoriul Romaniei, adresata autoritatii contractante.- Sistemul informatic ofertat trebuie sa fie inregistrat la O.R.D.A.- operatorul de comunicatii trebuie sa fie operator de comunicatii la nivel national, inregistrat la A.N.R.C.T.I. si sa faca dovada ca opereaza o retea nationala in frecventa licentiata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.11.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.11.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.11.2008 11:00
Locul: la sediul autoritatii contractante, din Ploiesti, Soseaua Vestului, nr. 14-16, jud. Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
operatorii economici, prin reprezentantii legali/persoanele imputernicite
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
- echipamentele de calcul vor fi puse la dispozitie prin inchiriere pe o durata de cel putin 1 an, autoritatea contractanta rezervandu-si dreptul de a le cumpara, in conditiile legii, prin raportare la resursele financiare ce pot fi disponibilizate cu aceasta destinatie in cursul anul 2009.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 - 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 - 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
D.G.A.S.P.C.Prahova - Serviciul juridic contencios
Adresa postala: Sos. Vestului nr. 14-16, judetul Prahova, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100298, Romania, Tel.(+4) 0244-511400, Email: [email protected], Fax: (+4) 0244-586100, Adresa internet (URL): www.copilprahova.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.10.2008 17:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer