Licitatie Publica - Contract de furnizare " Utilaje pentru reparatii drumuri, autoutilitare si autovehicule pentru transport marfa".
Anunt de participare numarul 82384/17.07.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA JUDETEANA DE DRUMURI SI PODURI
Adresa postala: ÂStr. CELULOZEI nr. 15A, Localitatea: ÂConstanta, Cod postal: Â900155, Romania, Punct(e) de contact: Âjr. RODICA LAPUSTE, Tel.Â0372704682; 0372704683, Email: Â[email protected], Fax: Â0241630696, Adresa internet (URL): Â[email protected], Adresa profilului cumparatorului: Âwww.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare " Utilaje pentru reparatii drumuri, autoutilitare si autovehicule pentru transport marfa".
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: Str.Celulozei nr.15A, Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare " Utilaje pentru reparatii drumuri, autoutilitare si autovehicule pentru transport marfa".
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43312000-3 - Utilaje pentru instalarea imbracamintei rutiere (Rev.2)
34110000-1-Autoturisme (Rev.2)
34130000-7-Autovehicule pentru transportul de marfuri (Rev.2)
43200000-5-Utilaje pentru terasamente, utilaje de excavare si piese ale acestora (Rev.2)
66114000-2-Servicii de leasing financiar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reciclator=1 buc.; Distribuitorde pulberi=1 buc.; Cilindru compactor cu vibrare 18 t.=1buc.; Cilindru compactor lis cu vibrare 2, 5 t.=1 buc.; Excavatoare cu cupa=2 buc.; Buldoexcavatoare cu echipamente=5 buc.; Autoturism teren=1 buc.; Autoutilitare pick-up=4 buc.; Autoturism=1 buc.; Autoutilitara 3, 5t. cu 6+1 locuri=1 buc.; Autoutilitare 7, 5 t.cu 6+1 locuri=6 buc.; Autobasculante 21-24t.=10 buc.; Buldozer=1 buc.; Microbuz 8+1 locuri=1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 424, 087EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ÅŸi garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 456860 Ron.Garantie de buna executie a contractului in procent de 10% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local al Consiliului Judetean Constanta si fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare conf. art. 44-45 din OUG 34/2006 actualizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, certificat de inregistrare la ORC, certificat constatator emis de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Obligatii contractuale in desfasurare, cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, lichiditate si solvabilitate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie ce contine numarul mediu al personalului angajat in ultimele 12 luni, fisa de infoematii generale, recomandari din partea unor beneficiari, certificare de management si al calitatii mediului, lista principalelor livrari de produse pe ultimii 3 ani, declaratie referitoare la echipamentele tehnice in vederea asigurarii calitatii, declaratie ref. la personalul tehnic de specialitate de care dispune.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.08.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.09.2009 11:00
Locul: Strada Celulozei nr. 15A Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de catre operatorii economici care au depus oferte.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC Bucuresti
Adresa postala: ÂStr. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: ÂBucuresti, Cod postal: Â030084, Romania, Tel.Â0213104642, Email: Â[email protected], Fax: Â0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: ÂStr., Traian nr.23, Localitatea: ÂConstanta, Cod postal: Â900743, Romania, Tel.Â0241616003, Email: Â[email protected], Fax: Â0241616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul este de 10 zile conform art 256'2 din OUG 34/2006 actualizata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica
Adresa postala: ÂStr. Celulozei nr. 15A, Localitatea: ÂConstanta, Cod postal: Â900155, Romania, Tel.Â0372704682 int. 131, Email: Â[email protected], Fax: Â0241630696
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.07.2009 09:51