Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare 1 (una) bucata/ complet ?GEOPORTAL INIS ? componenta Ministerului Apararii Nationale/ Sistem Informational Geografic (GIS sau echivalent)?


Anunt de participare numarul 147262/15.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02583 BUCURESTI
Adresa postala: Bulevardul ION MIHALACHE Nr. 124 - 126 , Sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011203, Romania, Punct(e) de contact: Talagai Romulus Daniel, Tel. +40 212242651, In atentia: Biroului Marketing si Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: +40 212242647, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare 1 (una) bucata/ complet ?GEOPORTAL INIS ? componenta Ministerului Apararii Nationale/ Sistem Informational Geografic (GIS sau echivalent)?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Principalul loc de livrare
U.M.02583, Mun. Bucuresti, Bulevardul Ion Mihalache nr. 124 ? 126 , Sectorul 1, RomaniaCodCPV 38221000-0
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare 1 (una) bucata/ complet ?GEOPORTAL INIS ? componenta Ministerului Apararii Nationale/ Sistem Informational Geografic (GIS sau echivalent)?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38221000-0 - Sisteme Informationale Geografice (GIS sau echivalent) (Rev.2)
72212900-8-Diverse servicii de dezvoltare de software si sisteme informatice (Rev.2)
72413000-8-Servicii de proiectare de site-uri WWW (World Wide Web) (Rev.2)
72540000-2-Servicii de actualizare informatica (Rev.2)
79632000-3-Servicii de formare a personalului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 (una) bucata/ complet ?GEOPORTAL INIS ? componenta Ministerului Apararii Nationale/ Sistem Informational Geografic (GIS sau echivalent)?
- cod CPV 38221000-0
Valoarea estimata fara TVA: 1, 350, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
este in valoare de 27000(douazecisisaptemii)lei.Forma de constituire: se depune in lei, in conf cu prevederile art86 alin(1), 2) si (3) din HG nr.925/2006;Nu se accepta file CEC;In cazul viramentului bancar sumele se vor depune in contul autoritatii contractante RO41TREZ7015005XXX000140 deschis la Trez Sect 1 Bucuresti.Daca scrisoarea este emisa in alta limba, se va prezenta insotita de traducere legalizata.Perioada de valabilitate a garantiei de participare(GP): 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Dovada constituirii GP, trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru termenul limita de primire a ofertelor, in original la sediul autoritatii contractante (aceasta se scaneaza si se depune/incarca si in SEAP).In cazul depunerii de oferte in asociere, GP trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Ofertele care nu sunt insotite de GP, astfel cum a fost solicitat in documentatia de atribuire, vor fi respinse.Retinerea GP se face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice inclusiv art.278 indice 1 din OUG 34/2006.(model orientativ Formular nr.11 din doc electronica) Daca ofertantul depune o contestatie si CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului 4200 lei +0, 1% lei din ceea ce depaseste 420.001 lei din GP in raport cu suma estimata a contractului.Indiferent de instrumentul bancar folosit, acesta se va depune in SEAP la sectiunea Documente de calificare.Daca GP se constituie prin Scrisoare de garantie, aceasta va fi depusa si in original la sediul autoritatii contractante in termen de 24 de ore de la data si ora limita de depunere a ofertelor in SEAP.Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent GP, echivalenta pentru o GP depusa in alta valuta decat cea solicitata se va face la cursul BNR din data publicarii Anuntului de Participare in SEAP. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 4% (patrulasuta) din valoarea din valoarea fara TVA ofertei declarate castigatoare (contractului)Forma de constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform art. 90 aliniatul 1 si 2 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau prin virament bancar in contul autoritatii contractante (acelasi ca la garantia de participare).Garantia de buna executie se va constitui in termen de 2 zile de la semnarea contractului. Daca scris.de garantie este emisa de o banca din strainatate, se va prezenta originalul acesteia, insotit de traducerea autorizata si legalizata.Modul de restituire a garantiei de buna executie conform prevederilor legale si clauzelor ontractuale.(model orientativ Formularul cu acelasi nume din documentatia electronica)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Conform art.10 din HG nr.445/2003 Pentru a putea incheia un contract de achizitii cu MApN, furnizorul trebuie sa obtina codul NATO de agent economic (cod NCAGE). Ofertantii vor prezenta codul NCAGE sau declaratia privind angajamentul de obtinere a acestuia-formularul din documentatia electronica.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea. Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte si de catre fiecare tert sustinator in parte. Se vor completa si prezenta documentele care vor fi solicitate pentru verificarea indeplinirii criteriilor: formular nr. 12A si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent; formular 12B; Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage dupa sine excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte si de catre fiecare tert sustinator in parte. 2.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social. Din Certificatul fiscal trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte. 3 Certificat fiscal eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social. Din Certificatul fiscal trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte. 4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Se va completa si prezenta Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu modelul anexat. Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ ofertant asociat in parte.5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta in conformitate cu modelul anexat. Formularul va fi completat de catre participantul la procedura, indiferent de calitatea in care participa (ofertant/ofertant asociat, subcontractant, tert sustinator). 6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va completa Declaratia privind calitatea de participant la procedura conform formularului anexat. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat, tert sustinator si de fiecare subcontractant in parte.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea precedurii de atribuire: Col.ing. Marin Alnitei(sef), Col.ing. Gheorghe Constantin (loctiitor), Col. Popescu Florian (contabil sef), mr. Talagai Romulus Daniel (persoana responsabila cu aplicarea procedurii de atribuire)
NOTA: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Ofertele depuse de operatorii economici care figureazacu datorii restante, cu exceptia celor de genul esalonarilor sau compensarilor conf. Art. 9 alin. (1)din Ordinulnr. 509/ 2011 emis de Presedintele ANRMAP, neachitate catre bugetul local vor fi respinse. Dovada indeplinirii obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor se va face la nivelul societatii/ companiei. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru ultimul an fiscal incheiat ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel tarziu pina la data semnarii contractului de achizisie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Toate documentele se vor introduce la rubrica creata de aplicatia Sistemului Electronic de Achizitii Publice (SEAP) pentru documentele de calificare, intr-un fisier, denumit documente de calificare, potrivit procedurilor stabilite prin Normele de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica prin mijloace electronice din O.U.G. 34/2006 aprobate cu HG 1660 din 22 noiembrie 2006, cu modificarile si completarile ulterioare precum si a procedurilor stabilite de operatorul SEAP 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial. Certificatul constatator: - informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor; -din cuprinsul acestuia trebuie sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar activitati similare cu cele solicitate in cadrul acestei proceduri de achizitie publica, -din cuprinsul acestuia trebuie sa reiasa ca ofertantii au sediul intr-un stat membru UE, in conformitate cu prevederile art. 4, alin. (7), din Regulamentul (CEE) nr. 807/2010, cu modificarile si completarile ulterioare.-va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie.Nota: Pentru persoanele juridice straine: Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. Documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare ofertant/ofertant asociat in parte. Documentul se va depune scanat, in SEAP, la sectiunea Documente de calificare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Se vor prezenta informatii generale despre ofertant aferente ultimilor trei ani. Documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare ofertant/ofertant asociat in parteCerinta nr. 2 Cifra medie anuala de afaceri. - Se solicita ca cifra medie de afaceri globala realizata in ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) sa fie cel putin egala cu suma de 1.700.000 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta nr. 1. Se va completa formularul cu informatii generale despre ofertant aferente ultimilor trei ani ? Formularul 19 anexatCerinta nr. 2. Cifra medie de afaceri globala realizata in ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) sa fie cel putin egala cu suma de 1.700.000 lei- pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare din cei trei ani luati in considerare. - Nivelul minim solicitat al cifrei de afaceri poate fi indeplinit, prin cumul, de intreg grupul de asociati. In cazul in care ofertantul este sustinut financiar de catre un tert, nivelul minim solicitat poate fi indeplinit inclusiv cu ajutorul tertului sustinator.Se solicita ?Documente care sa probeze nivelurile cifrei de afaceri cum ar fi: bilanturi contabile din care rezulta cifra de afaceri globala, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte documente edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea economico- financiara.Nota: In masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tariide origine/ tarii in care este stabilit ofertantul, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Nota: Pentru calculul cifrelor de afaceri exprimate in alta moneda decat euro se va folosi cursul mediu comunicat de BNR pentru anii indicati, respectiv: pentru anul 2012 ? 1 Euro=4, 4560 lei, 1 USD=3, 4682 lei, pentru anul 2011 ? 1 Euro=4, 2379 lei, 1 USD=3, 0486 lei, pentru anul 2010 ? 1 Euro=4, 2099 lei, 1 USD=3, 1779 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Se solicita prezentarea unei liste, conform formularului Declaratie privind livrarile de produse in ultimii 3 ani formularul 12D si a celor doua formulare ce privesc experinta similara. Cerinta 2: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal de specialitate respectiv de o echipa de experti (cu urmatoarele pozitii si calificari: director de proiect, arhitect de sistem, expert in arhitecturi de retea IP, expert in securitatea informatiei, expert in solutii de virtualizare si stocare date, expert gestionare si administrare sisteme enterprise GIS, consultant GIS) necesar pentru indeplinirea contractului conform prevederilor cerintei C518 din Caietul de Sarcini.
Ofertantul trebuie sa fie posesor al certificatului ISO 9001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta nr. 1. Se vor completa formularul Declaratie privind livrarile de produse in ultimii 3 ani formularul 12D si a cele doua formulare ce privesc experinta similara.Ofertantul trebuie sa faca dovada prestarii de servicii similare in ultimii 3 ani, prin prezentarea a cel putin unui contract similar ce a avut ca obiect implementarea unui Geoportal.Se confirma prin prezentarea unorcertificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Ca alternative la prezentarea de certificate/ documente poate fi folosita recomandarea(datata, semnata si parafata de catre beneficiar)/certificat constatator emis in conformitate cu prevederile art.188 alin.(2) lit.a) din O.U.G. nr.34/2006 si ale 97^1 alin.(1) din H.G. nr.925/2006, pentru contractul similar prezentat in vederea indeplinirii cerintei privind experienta similara.Nota: a. Operatorii econonomici care nu si-au indeplinit conditiile contractuale privind calitatea si/sau au prezentat documente false in cadrul procedurii de atribuire sau la alte proceduri de atribuire a contractelor de achizitie publica vor fi respinsi din cadrul procedurii de atribuire a contractului.b. In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea acestuia in integralitate, operatorul economic va prezenta paginile din contract care contin referintele privind: partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului precum si semnaturile/stampila partilor.c. Recomandarile trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte si/sau informatii echivalente: - modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;
- daca pe parcursul prestarii serviciilor au fost inregistrate: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale a livrabilelor de contract, cazuri privind nerespectarea legislatiei in vigoare de catre prestator (produse din vina exclusiva a contractantului), receptii amanate sau respinse din motive imputabile prestatorului, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia ca urmare a neindeplinrii sau indeplinrii in mod defectuos a obligatiilor contractuale asumate de catre prestator.d.Operatorii economici nerezidenti vor prezenta copiile respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.e. Cerinta privind capacitatea tehnica si profesionala poate fi indeplinita, prin cumul, de intreg grupul de asociati si dupa caz, de tertul/tertii sustinatori.Cerinta 2: Se solicita: - Completarea formularului anexat Declaratie personal angajat si cadre de conducere servicii si copii ale diplomelor de certificare obtinute (cu mentiunea conform cu originalul) din care sa rezulte faptul ca, din punctul de vedere al experientei si competentelor profesionale ale personalului de specialitate propus in cadrul echipei de experti, se poate asigura indeplinirea la un nivel corespunzator a contractului care urmeaza sa fie atribuit, potrivit specificatiilor prevazute in caietul de sarcini: diplome privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestarea profesionala); CV-urile expertilor propusi, semnate de catre titulari, datate si insotite de doc. suport din care sa rezulte informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea fiecarei persoane propuse in cadrul echipei de experti.se va prezenta copia certificatului ISO 9001 sau echivalent certificata "conform cu originalul" aceasta se scaneaza si se depune/incarca si in SEAP).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A 5820 din 01.10.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.11.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.12.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.12.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
A.In sit. in care OF sunt IMM-uri, in baza art. 16, alin.2 din Legea 346/2004, beneficiaza de reduceri cu 50% pentru crit. legate de garantia de participare si garantia de buna executie - numai daca au completat formularul nr.10.B. Pt. demonstrarea indepln. crit. de calif. si selectie OF are dreptul de a prezenta initial doar o decl. pe proprie raspundere (form.nr.10, cf. art. 11, alin.4 din HG 925/2006).C.Eventualele obiectiuni la clauzele contractuale obligatorii, respectiv modificari ale acestora sau adaugarea unor clauze noi, vor fi formulate in scris in termenul prevazut pentru solicitari de clarificari-sect I.1) pt. resp. princip. transp. si trat.egal.Daca OF propune clauze noi sau modifica clauze, iar acestea sunt dezv. pt. AC, aceasta isi rezerva dreptul de a le respinge si de a posta raspunsul pe SEAP.D.OF vor urmari pana la comunicarea rezultatuluiprocedurii de atribuire daca au fost postate solicitari de clarificari de AC, in cadrul directorului ?Intrebari?. E. Documentele atasate ca raspunsuri ale OF vor respecta art. 61 alin. (3) din OUG 34/2006. F. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, AC va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in cadrul directorului ?Intrebari?, in vederea incarcarii electronice de catre OF respectivi, de documente care contin noi preturi. G. Pentru deschiderea fisierelor semnate cu semnatura electronica este necesara instalarea unui soft, respectiv shellSAFE Verify, de pe pagina de internet www.certsign.ro /certsign/resurse/download.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim in conditiile art. 256 indice 2 din O.U.G. 34/2006.Contestatiile se vor notifica autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Apararii Nationale - Unitatea militara 2583 Bucuresti/Consilier juridic p.c.c. Boeru Mioara
Adresa postala: str. Bulevardul Ion Mihalache nr. 124 ? 126 , Sectorul 1 Localitatea: Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011203, Romania, Tel. +40 0212242651, Email: [email protected], Fax: +40 0212242647
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.10.2013 15:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer