Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare 14 autobuze cu podea integral joasa sau la doua usi,pentru transport urban de calatori.


Anunt de participare (utilitati) numarul 30347/31.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT CRAIOVA
Adresa postala: Strada Calea Severinului nr.23, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200769, Romania, Punct(e) de contact: CECILIA CAMEN, Tel.0251/485856;506076;485041, Email: [email protected], Fax: 0251/506077;485041 INT.124, Adresa internet (URL): www.rat-craiova.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contract de furnizare 14 autobuze cu podea integral joasa sau la doua usi, pentru transport urban de calatori.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Regiei Autonome de Transport Craiova, str.Calea Severinului nr.23, cod 200769, jud .Dolj, Romania.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare 14 autobuze cu podea integral joasa sau la doua usi, pentru transport urban de calatori.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34121100-2 - Autobuze publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
14 bucati autobuze cu podea integral joasa sau la doua usi, pentru transport urban de calatori.
Valoarea estimata fara TVA: 8, 415, 946RON
II.2.2) Optiuni
Da
Posibilit.de prelungire a contract.si crestere/diminuare cantitat.de produse cu (+/-)20 %.
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 84.159 Lei si garantie de buna executie a contractului: 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie pe propria rasp.in conf. art.180 OUG nr.34/2006 si priv.neincadr.in preved.art.181 OUG nr.34/2006-Formularul nr.1(Declaratie privind eligibilitatea)si Formularul nr.2-Sectiunea III;2)Certificate constatatoare , valabile la data depunerii ofertei, privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componenete ale bugetului general consolidat si bugetul local, la zi, original/copie legal.;3)Certificat constatator, detaliat, elib.ORC/echiv., valabil la data depunerii ofertei, orig./copie legal. si certificat de inmatric.ORC/echiv.orig sifotocopie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Bilant contabil pe anul 2006, vizat si inregistrat de organele competente;2)Scrisori de bonitate;3)Declaratie privind cifra de afaceri in ultimii 3 ani, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului .minim: 8.415.946 Lei, respectiv 2.590.000 Euro(conform cursului BNR publicat in data de 28.08.2007)Formularul nr.3-Sectiunea III;4)Solvabilit.patrimon.(capital propriu/total pasiv x 100) :20% ;5)Lichiditate generala(Active circulante/datorii curente x 100) :100% .(Formular nr.4-Sect.III).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie priv.lista pr.livrari de autobuze din gama ofertei , din ultimii 3 ani, confirmate de beneficiar, minim: 4.207.973 Lei, respectiv 1.295.000 Euro (conform cursului BNR publicat in data de 28.08.2007)Formularul nr.5-Sectiunea III;);2)Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune ofertantul pt. indeplinirea coresp.a contractului, la producator;3)Declar.priv.pers./organism.tehnic specialit.de care disp.pt.asig.control calit.la producator;4)Autorizare pentru livrarea produselor(numai pentru comercianti);5).Certificat conformit.produs, priv.categ.noxe declarata.6)Certif.ISO 9001/2000; 9001/2001/echiv.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.10.2007 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Depunere numerar la casieria unitatii .
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.10.2007 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.10.2007 10:00
Locul: Sediul RAT Craiova, str.Calea Severinului nr.23, judetul Dolj, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare ofertant va fi reprezentat oficial de catre o singura persoana care va putea avea un singur insotitor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala: Str.Nicolae Titulescu nr.2 , ,Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251/415750, Fax: 0251/413179
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleus nr.6, sectorul 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300846, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile conform disp.art.272(2) si art.280(5) OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic -RAT Craiova
Adresa postala: Str.Calea Severinului nr.23 , ,Localitatea: Craiova, Cod postal: 200769, Romania, Tel.0251/485041, Fax: 0251/506077
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.08.2007 11:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer