Licitatie Publica - Contract de furnizare
Anunt de participare numarul 81238/29.06.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Scoala de Agenti de Politie "Vasile Lascar" Campina
Adresa postala: B-dul Carol I, nr. 145, Localitatea: Campina, Cod postal: 105600, Romania, Punct(e) de contact: Prajescu Longin -Valentin, Tel.0244-336251, 0244-337121, Email: [email protected], Fax: 0244-337121, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scoala de Agenti de Politie, ,VASILE LASCAR, ,B-dul Carol I , nr. 145.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare branzeturi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15540000-5 - Branzeturi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
a) Cantitatea de produse ce va fi furnizata in perioada, 01.09.2009 - 31.12.2009 :
- Branza telemea = 3840 kg, Branza proaspata = 1920 kg, Branza topita = 3840 kg, Cascaval = 2855 kg .
b) Autoritatea contractanta intentioneaza sa prelungeasca contractul de furnizare cu societatea comerciala declarata castigatoare, in functie de alocatiile bugetare si de efectivele de elevi, in conditiile pastrarii calitatii si preturilor de adjudecare, pentru perioada 01.01.2010 - 31.03.2010, astfel :
- Branza telemea = 1800 kg, Branza proaspata = 900 kg, Branza topita = 2100 kg, Cascaval = 1500 kg .
Valoarea estimata fara TVA: 270, 770RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
151 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare in suma fixa de 5415 lei (defalcata pe lot), se constituie prin scrisoare de garantie bancara sau depunereaunui ordin de plata - fila CEC, sau a sumei numerar
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la bugetul de stat, plata efectuandu-se prin ordin de plata intr-un cont curent al furnizorului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere / subcontractare .
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie de eligibilitate
-Declaratie privind neincadrarea in sit. prev. la art. 181 din OUG nr.34/2006
-Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului
-Certificat de inmatriculare la Camera de Comert si Industrie
-Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice de la Directia Generalaa Finantelor Publice Judetene
-Certificat privind impozitele si taxele locale de la Directiile Economice din Primarii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii generale despre ofertant
-Informatii privind experienta similara
-Declaratie privind lista principalelor livrari similare de produse in ultimii 3 ani
-Ultimul bilantul contabil
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat
-Declaratie privind utilajele de care dispune operatorul economic
-Specificatiii / fise tehnice pentru tipurile de produs
-Mostre de produs insotite de certificate de calitate si conformitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conform punctului IV.2, din fisa de date a achizitiei si punctului 11, din caietul de sarcini
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.07.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.07.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
200zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.07.2009 10:00
Locul: Scoala de Agenti de Politie , , VASILE LASCAR, , Campina
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/ 3104641, Email: [email protected], Fax: 021/ 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curte de Apel
Adresa postala: Str. Emile Zola, nr. 4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244522445, Email: [email protected], Fax: 0244522452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Birou Consilier juridic
Adresa postala: Scoala de Agenti de Politie , , VASILE LASCAR, , - B-dul Carol I , nr. 145., Localitatea: Campina, Cod postal: 105600, Romania, Tel.0244336251 int. 250, Email: [email protected], Fax: 0244333650, Adresa internet (URL): www.scoalapolitie.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.06.2009 16:05