Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract de furnizare


Anunt de participare numarul 103743/09.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VASLUI
Adresa postala:  Str. Stefan Cel Mare, nr. 233, Localitatea:  Vaslui, Cod postal:  730143, Romania, Punct(e) de contact:  Daniela Dumitrascu, Tel. 0745895788, Email:  [email protected], Fax:  0235312111, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unitate sanitara de utilitate publica cu personalitate juridicace furnizeaza servicii medicale
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de furnizare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: spitalul judetean de urgenta vaslui
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare de medicamente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33611000-6 - Medicamente impotriva tulburarilor provocate de hiperaciditate (Rev.2)
33612000-3-Medicamente impotriva tulburarilor gastrointestinale functionale (Rev.2)
33616000-1-Vitamine (Rev.2)
33651000-8-Antiinfectioase generale pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
30 loturi asa cum este prevazut in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 416, 760.47RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-Garantia de participare 1% din valoarea estimata pe fiecare lot in parte la care se oferteaza (licitat) -Garantie de buna executie 5%fara tvadin valoarea de atribuire a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri CJAS Vaslui
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratie privind eligibilitatea-completare formular A din sectiunea Formulare-in originalb) declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181-completare formular B din sectiunea Formulare- in originalc) certificat de atestare fiscala din care sa rezulte plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de organele administratiei publice locale-in original sau copie stampilata cu stampila societatii, ,conform cu originalul''d) certificat de atestare fiscala din care sa rezulte plata obligatiilor la bugetul de stat si bugetul asigurarilor sociale de stat(sanatate, pensii, somaj)eliberat de Directia Generala a Finantelor publice si Controlul Finantelor de Stat-in original sau copie stampilata cu stampila societatii ''conform cu originalul''e) Pentru persoanele juridice romane: -certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul competent teritorial original sau copie legalizataPentru persoane juridice straine: -documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.(documentul se va prezenta in copie legalizata, anexindu-se si traducerea autorizata in limba romana)f) CUI(codul unic de inregistrare)-in copie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Fisa de informatii generale-declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani(2007, 2008, 2009)-formularul B2 din sectiunea Formulareb) scrisoare de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara-pentru persoanele juridicec) bilantul conttabil pe anul 2009-raportarea contabila la 31.12.2009, vizat si inregistrat de organele competente(copie lizibila semnata si stampilata pentru, ,conformitate cu originalul" de catre reprezentantul legal al firmei ofertante)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) lista a principalelor livrari de produse similare efecuate in ultimii 3 ani, continind valori, perioade de livrare , beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se va completa si depune, in original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul"de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, Formularul C1 din sectiunea formulare.b) autorizatie sanitara de functionare emisa de organele competente ale Ministerului Sanatatii Publice.c) autorizatie de punere pe piata eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului(APP)d) se solicita prezentarea unor certificate, emise de organe independente stabilite in Romania sau in alte state ale Uniunii Europene, prin care se atesta faptul ca operatorul economic are implementat un sistem de asigurare a calitatii(ISO9001 sau echivalent)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
522/8.07.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.07.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.07.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.07.2010 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti autorizati ai operatorilor economici ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STRAVOPOLEUS NR6 SECT.3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  : 030084, Romania, Tel. . 0213104642, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL VASLUI
Adresa postala:  STEFAN CEL MARE NR.54, Localitatea:  vaslui, Cod postal:  730171, Romania, Tel. .0235311022, Fax:  0235311582
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC A SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA VASLUI
Adresa postala:  STEFAN CEL MARE NR 233, Localitatea:  vaslui, Cod postal:  730143, Romania, Tel. 0235312111, Fax:  0235312111
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.07.2010 11:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer