Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare


Anunt de participare numarul 109599/14.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Centrul Medical De Diagnostic Si Tratament Ambulatoriu "Dr. Nicolae Kretzulescu"
Adresa postala:  Str.Mihai Voda, nr. 17, sector 5, Bucuresti, cod postal 050042, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030668, Romania, Punct(e) de contact:  Aurelia Claudia Dumitru, Tel. 0021.311.14.98 sau 21.314.00.90 sau, Email:  [email protected], [email protected], [email protected], Fax:  021.314.00.90, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: str. Mihai Voda nr. 17 sector 5, Bucuresti, cod postal 050042, tel. 021.315.93.24, fax. 021.314.00.90 , 021.314.02.17.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de Produse farmaceutice Cod CPV 33600000-6
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Medicamente - conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 178, 775.03RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 29.11.2010 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de buna executie a contractului: Cuantumul garantiei de buna executie se stabileste, in exprimare procentuala, in suma de 5 % din pretulcontractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
De la Bugetul MAI si fondurile obtinute prin incheierea contractului de furnizare de medicamente cu CASAOPSNAJ.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
V.1.1) Declaratie privind eligibilitatea (art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) cerinta obligatorie: prezentare formular conform modelelor de la sectiunea V(formularul nr. 2)
V.1.2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare cerinta obligatorie: prezentare formular conform modelelor de la sectiunea V (formularul nr. 3)
V.1.3) Declaratie pe propria raspundere, sub sanctiunile aplicate faptei de fals in acte publice, ca documentele depuse in copii sunt conforme cu originalul Operatorul economic va prezenta Formularul nr.8
V.2) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (Certificat de Inregistrare- Oficiul National al Registrului Comertului)- copie
V.2.1) Persoane juridice / fizice romane: Cerinta obligatorie: Prezentarea certificatului constatator emis de oficiul registrul comertului / certificat de inregistrare / altele echivalente (original sau copii legalizate).
V.2.2) Persoane juridice / fizice straine: Cerinta obligatorie: Prezentarea unor documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional , traduse si legalizate in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateNu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
V.3) Capacitatea tehnica si / sau profesionala:
V.3.1) Cerinta minima privind capacitatea tehnica si/sau profesionala pe care operatorul economic trebuie sa o indeplineasca pentru a fi considerat calificat: V.3.1.1) Cerinta obligatorie: - autorizatii de dealer pentru fiecare medicament ofertat, eliberate de producatorii sau importatorii autorizati ai medicamentelor ofertate, traduse in limba romana de un traducator autorizat ? copie. Oferta pentru produsele care nu au autorizatie de dealer, va fi respinsa ca inacceptabila conform prevederilor art. 36 din HGR 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Operatorul economic va prezenta Formularul nr.7V.3.2) Declaratie pe propria raspundere, sub sanctiunile aplicate faptei de fals in acte publice, ca pentrufiecare produs ofertat furnizorul detine Autorizatie de Punere pe Piata (APP), aflata in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor (formularul nr. 8).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Are etapa finala de licitatie electronica conform prevederilor din documentatia de atribuire.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.10.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.11.2010 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.11.2010 10:00
Locul: str. Mihai Voda nr. 17 sector 5 Bucuresti etaj 5 cam 515
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Bucuresti
Adresa postala:  Adresa postala: Bulevardul Unirii nr.37 sector 3 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030822 , Romania , Tel.021.408.36.00 , Email: [email protected] , Fax: 021.408.37.00 , ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030822, Romania, Tel. 021.408.36.00, Email:  [email protected], Fax:  021.408.37.00, Adresa internet (URL):  www.tmb.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Splaiul independentei nr.5, sector 5 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 04134 , Romania , Tel.021.319.51.80 , Email: [email protected] , Fax: 021.319.51.83, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  04134, Romania, Tel. 021.319.51.80, Email:  [email protected], Fax:  021.319.51.83
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.10.2010 14:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer