Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE
Anunt de participare numarul 77603/15.05.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASI
Adresa postala: CALARASI, STR. EROILOR, NR. 1-3, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910071, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA RODICA NEAGU, Tel.0242-313834, Email: [email protected], Fax: 0242-313834, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASI, STR.EROILOR, NR.1-3
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PANSAMENTE CONFORM CAIET DE SARCINI ATASAT IN SEAP
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141110-4 - Pansamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru un singur lot
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PANSAMENTE CONFORM CAIET DE SARCINI ATASAT IN SEAP
Valoarea estimata fara TVA: 201, 735RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE = 4000 RONGARANTIE DE BUNA EXECUTIE = 5 % DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDUL NATIONAL UNIC DE ASIGURARI SOCIALE DE SANATATE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE LEGALIZATA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA
2. DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 1813. CERTIFICAT ELIBERAT DE D.G.F.P., VALABIL LA DATA DESCHIDERII OFERTELOR, ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA
4. CERTIFICAT PRIVIND IMPOZITE SI TAXE ELIBERAT DE DIRECTIA IMPOZITE SI TAXE A PRIMARIEI, VALABIL LA DATA DESCHIDERII OFERTELOR , ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA
5. CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE ONRC VALABIL LA DATA DESCHIDERII OFERTELOR, ORIGINAL
6. CERTIFICAT DE INREGISTRARE ELIBERAT DE ONRC - COPIE LEGALIZATA
7. AVIZ DE FUNCTIONARE EMIS DE MSP(INCL.ANEXA), VALABIL LA DATA DESCHIDERII OFERTELOR, COPIE LEGALIZATA
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
8. FISA INFORMATII GENERALE
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
9. CERTIFICAT DE INREGISTRARE A DISPOZITIVELOR MEDICALE(INCLUSIV ANEXA) SAU DECLARATIE DE CONFORMITATE A PRODUCATORULUI IN CARE SA FIE PRECIZATA CONFORMITATEA PRODUSULUI CU UNA DIN DIRECTIVELE EUROPENE IN DOMENIU : DIRECTIVA 93/42 CEE, DIRECTIVA 98/79 CEE, DIRECTIVA 90/385 CEE SAU ECHIVALENT, COPIE LEGALIZATA SAU COPIE TRADUSA SI LEGALIZATA.
10. AUTORIZATIA DE COMERCIALIZARE DE LA PRODUCATOR SAU IMPORTATOR, ORIGINAL SAU COPIE TRADUSA SI LEGALIZATA
11. DOCUMENTE EMISE DE ORGANISME INDEPENDENTE CARE SA CERTIFICE CA PRODUCATORUL A IMPLEMENTAT UN SISTEM DE MANAGEMENT AL CALITATII IN CONFORMITATE CU UNUL DIN STANDARDELE : UNI, ISO, TUV, EN SAU ECHIVALENT, COPIE LEGALIZATA
12. ANGAJAMENT IN SCRIS PRIVIND LIVRAREA PRODUSULUI IN TERMEN DE 5 ZILE DE LA PRIMIREA COMENZII
13. RECOMANDARI/CERTIFICAT CONSTATOR DIN PARTEA A CEL PUTIN 2 BENEFICIARI , IN ORIGINAL
14. MOSTRE DIN FIECARE PRODUS ETICHETATE CONFORM PREVEDERILOR LEGALE.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.05.2009 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.06.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.06.2009 09:10
Locul: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASI, STR.EROILOR, NR.1-3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
FIECARE OFERTANT POATE PARTICIPA LA DESCHIDEREA OFERTELOR PRINTR-UN IMPUTERNICIT
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR, STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Fax: 021.3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI, SECTIA VIII CONTENSIOS, ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR. 5, SECTOR 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.3195181, Fax: 021.3195176
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONFORM PREVEDERI LEGALE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASI, COMP. JURIDIC
Adresa postala: STR.EROILOR, NR.1-3, Localitatea: CALARASI, Cod postal: 910071, Romania, Tel.0242/314471, Fax: 0242/312668
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.05.2009 15:09