Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE


Anunt de participare numarul 57871/07.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC FILANTROPIA
Adresa postala: Bd.Ion Mihalache nr.11-13, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 01171, Romania, Punct(e) de contact: Florica Vasile, Tel.318.89.49, Email: [email protected], Fax: 318.89.37, Adresa profilului cumparatorului: www.w-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SEDIUL SPITALULUI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SE ACHIZITIONEAZA PATURI, CANAPELE SI MOBILIER SPITAL
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33192120-9 - Paturi de spital (Rev.1)
33192140-5-Canapele pentru examinare psihiatrica (Rev.1)
33192300-5-Mobilier medical, cu exceptia paturilor si a meselor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM SECTIUNII II - CAIET DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 260, 504RON
II.2.2) Optiuni
Da
CANTITATILE SE POT MAJORA SAU MICSORA CU PANA LA 20% IN FUNCTIE DE FONDURILE BUGETARE
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 25.08.2008 pana la 15.09.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
3110 RON GARANTIE DE PARTICIPARE
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea conform formularului 12A din sectiunea Formulare;
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 conform formularului 12B sectiunea Formulare;
3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura conform formularului 12C sectiunea Formulare;
1. Copiea certificatului de inregistrare legalizata;
2. Certificat constatator eliberat de ONRC, copie legalizata;
3. Autorizatia de functionare eliberata de Ministerul Sanatatii Publice, copie legalizata;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale (formularul 10D din Sectiunea Formulare);
2. Bilantul contabil la data de 31.12.2007 verificat si inregistrat de organele competente;
3. Certificat constatator privind plata taxelor si impozitelor labugetul general consolidat, valabil la data limita de depunere a ofertelor original;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, conform formularului 12D sectiunea Formulare.2.Autorizatie din partea producatorului care sa ateste ca furnizorul este importator si /sau distribuitor autorizat pe teritoriul Romaniei, tradusa in limba romana si legalizata;3.Firma ofertanta trebuie sa faca dovada ca producatorul detine un sistem de asigurare a sistemului calitatii, conform standardelor internationale , acordat de un organism recunoscut de certificare in concordanta cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 38/1998 privind acreditarea si infrastructura pentru evaluarea conformitatii, precum si alte certficate echivalente.4.Minim doua recomandari din anul 2007, in original, din unitati sanitare publice sau private de produsesimilare celor care fac obiectul acestui caiet de sarcini original;5.Declaratie pe proprie raspundere semnata si stampilata de reprezentantii dvs.legali ca produsele (paturile si noptierele: lotul 1 si 2) se afla pe stoc sau se vor livra in termen de maxim 15 zilede la semnarea contractului.6.Fisa tehnica de la producator pentru toate paturile tradusa si legalizata in limba romana.7.Operatorii economici sunt obligati sa depuna mostra din fiecare produs in parte, nedepunerea acesteia atragand de drept descalificarea operatorului economic.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3009/07.07.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.08.2008 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.08.2008 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.08.2008 10:00
Locul: BIBLIOTECA/AMFITEATRU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA SI OP.EC.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.07.2008 13:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer