Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE


Anunt de participare numarul 12751/05.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
GEOSTUD S.R.L.
Adresa postala: Singerului, nr.11, sector1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014617, Romania, Punct(e) de contact: ing.Liviu Talos, Tel.+40-021-221.18.20, In atentia: : ing. Liviu Talos, cj. Carmen Romanov, Email: [email protected], Fax: +40-021-221.18.30, Adresa internet (URL): www.geostud.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.geostud.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.C. GEOSTUD S.R.L.
Adresa postala: Str. Singerului, nr. 11, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014617, Romania, Punct(e) de contact: ing. Liviu Talos, Tel.+40-021-221.18.20, In atentia: ing. Liviu Talos, cj. Carmen Romanov, Email: [email protected], Fax: +40-021-221.18.30, Adresa internet (URL): www.geostud.ro si www.e-licitatie
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala S.R.L.
Activitate (activitati)
- MediuAltele: Altele: 7430-Activitati de testari si analize tehnice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: S.C. GEOSTUD S.R.L. Str. Singerului, nr. 11, sector 1, Bucuresti, cod postal 014617 tel. 021-221.18.20, fax. 021-221.18.30
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1. Permeametru GE TE FLOW; 2. Calculator cu imprimanta pentru permeametru; 3. Aparat universal de testare pentru incercari de tractiune si alungire la rupere 50 kN; 4. Calculator cu imprimanta pentru aparatul universal de testare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33250000-7 - Instrumente de verificare a proprietatilor fizice (Rev.1)
30213000-5-Computere personale (Rev.1)
30233234-0-Imprimante grafice color (Rev.1)
33262000-4-Masini si aparate de testare si masurare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. cod CPV 332500007 / 1 bucata; 2. cod CPV 30213000 - 5 cu 30233234 0 / cate 1 bucata; 3. cod CPV 33262000 4 / 1 bucata; 4. cod CPV 30213000 - 5 cu 30233234 0 / cate 1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 179, 159RON
II.2.2) Optiuni
Da
Calculatoare si imprimante compatibile cu aparatele pentru care au fost achizitionate
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 19.06.2007 pana la 02.07.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantii-participare 1000 lei, 50%-IMM-uri/Cont 010.25336.035.21-0006518.RON.01, Cod IBAN RO17MIND0010000065180003, ATE BANK ROMANIA, Suc Grivitei(MIND BANK);
-buna executie-7% - TVA din contr
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
O.U.G nr.120/2002, prin "Programul de crestere a competitivitatii produselor industriale" finantare 65% din bugetul M.E.C. Pata se va face de catre S.C. GEOSTUD S.R.L.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE / SUBCONTRACTANTI.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Conform Caietului de sarcini. Pretul estimat fara TVA nu poate fi depasit. Se prezinta Centralizator de preturi. Pretul include si accesoriile cerute prin Caietul de sarcini sau neprecizate dar necesare pt. functionarea aparatelor
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 12A, 12B din Ordin 155/2006. Persoane juridice /fizice romane: Formular Inf. gen. . SI -certif. constatator SI certif. de inreg.de la ORC/echivalente; -certif. de inreg. TVA sau certificat de inreg. fiscala/echivalente //- Certificate de atestare fiscala: impozitelor si taxelor catre stat;contributia pentru asigurarile sociale de stat, valabile la data depunerii ofertelor (- locale;catre stat).// straine: - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/ altele echivalente.//- Certificat de atestare fiscala, in original sau copie legalizata / altele echivalente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formulare 12B, 12C, 12D, B3, 12G din Ordin 155/2006 - formular 12D din Ordin 155/2006, unul maxim trei contracte cu o valoare de cel putin 20 % din valoarea estimata a contractului, contract avand ca obiect acelasi cod CPV (insotit de recomandare din partea beneficiarului)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere:
2.
Caracteristici tehnice si functionale
15%
Descriere:
3.
Servicii post vanzare si asistenta tehnica
10%
Descriere:
4.
Livrarea de piese de schimb pe termen lung
10%
Descriere:
5.
Standardizare
10%
Descriere:
6.
Termene de livrare
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1/2007, 2/2007 ...etc dupa caz
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.06.2007 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.06.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.06.2007 10:00
Locul: Sediul S.C.GEOSTUD S.R.L.str. Sangerului nr.11, sector1 , Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia este disponibila la adresele: www.geostud.ro, www.e-licitatie.ro, sediul S.C. GEOSTUD S.R.L.Garantia de participare se poate achita: cash la casierie, scrisoare de garantie banacara, OP, fila cec.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel, Sectia de contencios-administrativ si fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021-319.51.80, Email: [email protected]@just.ro, Fax: 021-319.51.83, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC)
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
se depune la C.N.S.C. in termen de 10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. GEOSTUD S.R.L., Departamentul juridic
Adresa postala: Str. Singerului, nr. 11, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014617, Romania, Tel.+40-021-221.18.20, Fax: +40-021-221.18.30, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.05.2007 14:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer