Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare 7 (sapte) instalatii mobile pentru alimentarea cu combustibil de aviatie tip Avgas 100LL


Anunt de participare numarul 138710/07.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AEROCLUBUL ROMANIEI
Adresa postala: LASCAR CATARGIU NR 54 SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010673, Romania, Punct(e) de contact: Achizitii Publice, Tel. +40 213123619, In atentia: ELENA BARBOI, Email: [email protected], Fax: +40 213123619, Adresa internet (URL): B.dul LASCAR CATARGIU nr. 54, SECTOR 1, BUCURESTI, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
AEROCLUBUL ROMANIEI
Adresa postala: b-dul Lascar Catargiu nr.54, sector 1, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 010673, Romania, Punct(e) de contact: achizitii publice, Tel. +40 213123619, In atentia: d-nei Elena Barboi, Email: [email protected], Fax: +40 213123619, Adresa internet (URL): www. aeroclubulromaniei.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
AEROCLUBUL ROMANIEI
Adresa postala: b-dul Lascar Catargiu nr.545, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010673, Romania, Punct(e) de contact: achizitii publice, Tel. +40 213123619, In atentia: d-nei Elana Barboi, Email: [email protected], Fax: +40 213123619, Adresa internet (URL): www aeroclubulromaniei ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie bugetara
Activitate (activitati)
Altele: Aviatie generala si sportiva
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare 7 (sapte) instalatii mobile pentru alimentarea cu combustibil de aviatie tip Avgas 100LL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Aerocluburile Teritoriale din Romania
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor achizitiona un numar de 7 (sapte ) instalatii mobile de alimentare cu combustibil, astfel:
- 5 (cinci) cu o capacitate de 10000 litri fiecare;
- 2 (doua) cu o capacitate de 15000 litri fiecare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42122180-5 - Pompe de combustibil (Rev.2)
51500000-7-Servicii de instalare de echipamente si utilaje (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
7 (sapte ) instalatii mobile de alimentare cu combustibil, astfel:
- 5 (cinci) cu o capacitate de 10000 litri fiecare;
- 2 (doua) cu o capacitate de 15000 litri fiecare.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
50 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 20000 lei si se va constitui conform prevederilor art. 86 alin. 1) din HG 925/2006.Valabilitatea garantiei de participare este de 30 zile da la data limita de depunere a ofertelor.Din grantia de participare se va retine suma de 4780 lei, in conditiile art. 278^1, al. 1, lit.b. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului.Garantia de buna executie se constitue conform prevederilor art.90 din HG 925/2006. Garantia de buna executie se restituie in conditiile prevazute la art.91 din HG/2006 si se va restitui conform prevederilor art.92 alin 1) din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratii privind eligibilitatea prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 ( formular 2)
2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 (formular 3)
3. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (formular 4). Persoanele cu functii de decizie ale autoritatii contractante: Dir. GeneralGeorge ROTARU , Dir. Ec. Gabriela NICOLA, Dir. Tehnic Marin OPRICEANA.
Persoanele care aproba bugetul AR: Ministrul MTI -Ovidiu Ioan SILAGHI si Dir. Economic al MTI- Musat Liliana.
4. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, astfel: a.Certificat de atestare fiscal pentru personae juridice, privind plata obligatiilor la bugetul de statb.Certificat de atestare fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale.Din certificate sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul
5. CERTIFICAT de participare la procedura cu oferta independent, conf. Ordin 314/2010 (formular 6) 1 . Certificat constatator emis de ONRC/ orice alt document care sa dovedeasca forma de inregistrare (pentru persoane juridice straine).Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in cadrul codului CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul. La cererea autoritatii contractante (in cazul ultimei variante), ofertantul clasat pe primul loc va prezenta Certificatul constatator in original sau copie legalizata.
2. Document emis de Autoritatea Aeronautica Civila Romana, conform Ordinului nr.2459/2006 privind aprobarea Reglementarii aeronautice civile romane privind autorizarea agentilor aeronautici civili in domeniul aeroportuar-RACR-AD-AACDA (publicat in MO1056/30/12/2006) din care sa reiasa ca este autorizat in vederea Distribuirii de Componente pentru alimentarea aeronavelor cu carburant, in conformitate cureglementarea aeronautica civila RACR-AD-AACDA, cod AAC -Constructii, reparatii, intretinere si/sau modernizari la obiective de infrastructura a aviatiei civile si facilitati destinate depozitarii combustibililor, alimentarii combustibililor la aeronave, comunicatiilor, navigatiei aeriene, supravegherii si meteorologiei aeronautice(in copie conform cu originalul).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Scrisoare de Bonitate sau alte documente edificatoare,
care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si
financiare ale ofertantului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
Experienta similara (min. una sau mai multe), din care sa reiasa furnizarea unor produse similare cu cele care fac obiectul procedurii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
? Elementulofertei care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare: -PRETUL, fara limita pana la care acesta poate fi imbunatatit (fara pas de licitare).? Numarul rundelor de negociere: - o runda de negociere. O runda de negociere are durata de o zi, respectand prevederile art.41 din HG 1660/2006.In timpul procesului de licitare electronica ofertantii pot vedea: - oferta cea mai buna- nr. de participanti inscrisi la licitatieImportant! : Operatorii economici interesati sa participe la aceasta procedura trebuie sa fieinregistrati in SEAP. Inregistrarea in SEAP este reglementata de HG 1660/2006, SECTIUNEA a 2-a.Mijloace electronice : Site-ul www.e-licitatie.ro, unde primesc invitatii de participare (generate automat de sistem) la licitatia electronica, toti operatorii care au depus oferte admisibile.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.10.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.10.2012 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.10.2012 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentanti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata caofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art 256^2 alin 1 lit a) din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.09.2012 16:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer