Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare


Anunt de participare numarul 92215/22.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN SUCEAVA
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr.36, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720026, Romania, Punct(e) de contact: ADRIAN GRADINARU, Tel.0230-210148 int.150, Email: [email protected], Fax: 0230-222.839;0230-52.00.85, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Consiliul Judetean Suceava.
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare "Sistem integrat pentru performanta actului administrativ, prin implementarea solutiilor de e-guvernare, in cadrul Consiliului Judetean Suceava".
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48820000-2 - Servere (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
48517000-5-Pachete software IT (Rev.2)
48761000-0-Pachete software antivirus (Rev.2)
48984000-9-Instrumente de interfata grafica pentru utilizator (GUI) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 472, 285RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
145 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in suma de 29000 lei RON. Garantia de buna executie egala cu 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene nerambursabile, bugetul propriu.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta;3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura.4. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice in original sau copie legalizata;5. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie in original sau copie legalizata;6.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului pentru persoane juridice romane in original sau copie legalizata, sau Autorizatie de functionare pentru persoane fizice romane in original sau copie legalizata;7.Persoane juridice /fizice straine, Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor furnizari similare executate in ultimii 3 ani impliniti la data depunerii ofertei;
2.Experienta similara;
3.Declaratie privind asigurarea cu personal, din care sa rezulte ca au angajata forta de munca proprie, cu contract de munca, necesara realizarii serviciilor;
4.CV-urile personalului de conducere, precum si a personalului cheie responsabil pentru indeplinirea contractului si declaratie de exclusivitate si disponibilitate;
5.Informatii privind subcontractantii;
6.Informatii privind asocierea
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Un contract avand ca obiect implementarea sistemelor software de management pentru administratie publica, in valoare de 1.300.000 Lei fara TVA.Dovada indeplinirii acestei cerinte se va face cu copie certificata a contractului;2.Operatorul economic trebuie sa aiba angajati cu carte de munca sau contract individual de munca personalul cheie responsabil pentru indeplinirea contractului, respectiv: - 1 persoana Manager de Proiect, certificat cu o experienta de minim 3 ani ca manager al unui proiect finantat din fonduri europene, care sa aiba studii superioare in domeniul IT, dovedita cu copie dupa Diploma de Licenta.- 1 persoana certificata, responsabil tehnic cu calitatea, cu o experienta de minim 2 ani pe un proiect finantat din fonduri europene, care sa aiba studii superioare, dovedita cu copie dupa Diploma de Licenta;
- 4 persoane specialisti cu strudii superioare in sisteme de operare, retele si hardware, baze de date, programare, dovedita cu documente;
- 1 persoana Inginer suport tehnic dovedita cu copie dupa Diploma de Licenta;
- 2 persoane pentru cursuri, cu studii superioare in domeniul care il reprezinta, dovedita cu copie dupa Diploma de Licenta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Documentatia de atribuire nr. 18.832 din 11 decembrie 2009 este publicata pe SEAP.
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.01.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.01.2010 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.01.2010 10:00
Locul: Consiliul Judetean Suceava, municipiul Suceava, str. Stefan cel Mare nr. 36.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si cate un reprezentant imputernicit din partea ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational "Cresterea competitivitatii economice" 2007-2013, Axa prioritara III, Domeniu Major de interventie 2, Operatiunea 1 "Sustinerea implementarii de solutii de e-guvernare si asigurarea conexiunii la broadband, acolo unde este necesar"
VI.3) Alte informatii
Raspunsurile la clarificari vor fi publicate in SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Str. Stavropoleos nr. 6, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 0230 214 948, Fax: (+4) 0230 214 874
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Suceava, Sectia comerciala, de contencios administrativ si fiscala
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.(+4) 0230 214 948, Fax: (+4) 0230 214 874
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul achizitii publice, camera P03 din Consiliul Judetean Suceava.
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 36, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.(+4) 0230 210 148 int 150, Email: [email protected], Fax: (+4) 0230 222 839; (+4) 0230 52.00.85
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.12.2009 14:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer