Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE A AUTOTURISMELOR DE ORAS LA D.S. ZALAU
Anunt de participare numarul 39928/26.11.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: DIRECTIA SILVICA ZALAU, Tel.0260631170, In atentia: ING. POP BOGDAN, Email: [email protected], Fax: 021633331, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA SILVICA ZALAU
Adresa postala: STR. TIPOGRAFILOR NR.1, Localitatea: ZALAU, Cod postal: 450145, Romania, Punct(e) de contact: BIROU INVESTITII, Tel.0260631170, In atentia: ING. POP BOGDAN, Email: [email protected], Fax: 0260633331
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA SILVICA ZALAU
Adresa postala: STR. TIPOGRAFILOR NR.1, Localitatea: ZALAU, Cod postal: 450145, Romania, Punct(e) de contact: BIROU INVESTITII, Tel.0260631170, In atentia: ING. POP BOGDAN, Email: [email protected], Fax: 0260633331
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA SILVICA ZALAU
Adresa postala: STR. TIPOGRAFILOR NR.1, Localitatea: ZALAU, Cod postal: 450145, Romania, Punct(e) de contact: BIROU INVESTITII, Tel.0260631170, In atentia: ING. POP BOGDAN, Email: [email protected], Fax: 0260633331
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA
Activitate (activitati)
Altele: SILVICULTURA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE A AUTOTURISMELOR DE ORAS LA D.S. ZALAU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DIRECTIA SILVICA ZALAU, STR. TIPOGRAFILOR NR. 1, LOC. ZALAU, JUD. SALAJ
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca obiect furnizarea a 5 autoturisme de oras, cu 5 locuri.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34110000-1 - Autoturisme (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Numarul de autoturisme ce se vor achizitiona este de 5 buc, conform cerintelor tehnice minime prevazute in caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 36, 045EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Directia Silvica Zalau, isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea contractata cu +/-20%.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se solicita.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea este asigurata din fondurile proprii ale Directie Silvice Zalau.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea in copie a Certificatului de Inregistrare la ORC, a Certificatului constatator emis de ORC, precum si a prezentarea Declaratie privind eligibilitatea, a Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 1 ; numar maxim: 10
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.12.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 25 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la caseria DS Zalau.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.12.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
11.12.2007
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.12.2007 14:00
Locul: Directia Silvica Zalau, str. Tipografilor, nr.1, loc. Zalau, jud. Salaj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: BD DINICU GOLESCU, NR. 38, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0212310641, Fax: 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CLUJ NAPOCA
Adresa postala: PTA STEFAN CEL MARE NR. 1, Localitatea: CLUJ NAPOCA, Cod postal: 400133, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform legislatiei in vigoare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA SILVICA ZALAU
Adresa postala: STR TIPOGRAFILOR NR.1, Localitatea: ZALAU, Cod postal: 450145, Romania, Tel.0260631170, Fax: 0260633331
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.11.2007 13:52