Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare a echipamentelor de colectare selectiva a deseurilor


Anunt de participare numarul 81276/01.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MARGINEA (PRIMARIA COMUNEI MARGINEA)
Adresa postala: localitatea Marginea nr. 2.241, comunaMargimea, judetul Suceava, Localitatea: Marginea, Cod postal: 727345, Romania, Punct(e) de contact: CARMELIA MIHALESCU, Tel.0230/416.203, 0230/416.240, In atentia: ACHIZITII PUBLICE, Email: [email protected], Fax: 0230/416.203, Adresa internet (URL): www.comuna-marginea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare a echipamentelor de colectare selectiva a deseurilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Primaria Marginea, comuna Marginea, nr. 2241, judetul Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea a 2065 europubele noi (240 litri), 350 eurocontainere metelice zincate noi (1100 litri) si 30000 saci plastic (110 litri), conform cerintelor din Caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34928480-6 - Containere si pubele de deseuri (Rev.2)
19640000-4-Saci si pungi din polietilena pentru deseuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
2065 europubele (240 litri), 350 eurocontainere (1100 litri) si 30000 saci plastic (110 litri) pentru colectarea selectiva a deseurilor
Valoarea estimata fara TVA: 175, 425EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 14000 lei depusi in contul RO66TREZ5955006XXX000877 deschis la Trezoreria Radauti; Garantie de buna executie: 5, 5% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul PHARE CES 2005 si bugetul comunei Marginea
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea-original;
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta-original;
3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura-original;
4. Pentru persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator ce atesta achitarea obligatiilor fata de bugetul national consolidat, emis de DGFP, valabil la ziua deschiderii ofertei original sau copie legalizata ;
5. Certificat ce atesta plata impozitelor si taxelor locale emis de Autoritatea Publica Locala, valabil la data deschiderii ofertelor, original sau copie legalizata.
6. Pentru persoane fizice/juridice straine: documentele echivalente certificatelor, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediulofertantul, valabile la datadepunerii ofertei, insotite de traducere legalizata in limba romana.
7. Autorizatia de functionare (pentru persoane fizice romane) / altele echivalente, valabilala data deschiderii ofertelor - copie8. Certificat constatator(pentru persoane juridice romane) emis de ORC, valabil la ziua deschiderii ofertei, original sau copielegalizata .
9. Certificatul de inregistrare al firmei, emis deO.R.C., copie simpla.
10. Certificat de inregistrare fiscala (copie simpla) pt persoane juridice/fizice straine, sau alte documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare oriapartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului, in traducere legalizata in limba romana;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Bilanturi contabile pe anii 2006, 2007 si 2008 vizate si inregistrate de organele competente, copii simple;2. Fisa de informatii generale cuprinzand cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani- cel putin egala cu 500.000 euro (fara TVA) sau echivalentul in lei la cursul inforeuro iunie (4, 1975 lei/euro) si solvabilitate minim 30%, Formular A-original. Pentru IMM-uri se accepta reducerea cifrei de afaceri cu 50%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Capacitatea tehnica1. Declaratieprivind principalele livrari de produse similare, livrarile de containere metalice 1100 litri si europubele 240 litri, din ultimii 3 ani -Formular 12 D original.2. Doua recomandari de la beneficiarii la care se face referire in formularul 12 D: una pentru livrarea de containere 1100 litri si una pentru europubele 240 litri. (original sau copie legalizata).3. Proces verbal de receptiepentrucontainere 1100 litri si europubele 240 litri;(original sau copie legalizata).4. Autorizatie de livrare a produselor emisa de producatorisi adresata Primariei Marginea (pt. containere 1100 litri, europubele 240 litri) numai in cazul comerciantilor (original sau copie legalizata) conform Formularul B1 din documentatia de atribuire.5. Daca autorizatia provine de la o alta persoana juridica decat producatorul, trebuie prezentat intreg lantul de autorizari, (in original sau copii legalizate)6. Certificat RAL/sau echivelent pe numele producatorului pentru europubele de 240 litri privind testele si incercarile la care au fost supuse produsele similare, in original sau copie legalizata.7. Declaratie pe propria raspundere data de producator din care sa rezulte ca produsul (europubela 240 litri) este fabricat din polietilena virgina de inalta densitate, materie prima noua (pura)in original sau copie legalizata.8. Informatii privind subcontractantii - Formular 12G - in original.9. Acord de asociere conf. Formularului G - semnat de catre toti ofertantii asociati; - original.10. Standarde de asigurare a calitatii - CertificatISO 9001 sau echivalent pentru producatori (containere, pubele, saci) - copii simple privind Sistemul de Management al Calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Faza finala de licitatie electronica, organizata conform cap. IV.2) din Fisa de Date a achizitiei urmeaza sa fie lansata dupa ce A.C. va realiza o evaluare initiala a ofertelor depuse.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4730 din 16.06.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2009/S48-069736din11.03.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.08.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.08.2009 11:00
Locul: Primaria Marginea, judetul Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor cu imputernicire scrisa (original) si copie act identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Phare CES 2005, linia de buget Phare RO 2005/17-553.04.01.04.01
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Suceava, Sectia comerciala de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Strada Stefan cel Mare, nr. 62, ,Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230 214948, Fax: 0230214874
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In cel mult 10 zile de la luarea la cunostinta de catre contestatar a deciziei considerata nelegala
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Marginea, birou achizitii publice
Adresa postala: Strada Principala, nr. 2241, Localitatea: Marginea, Cod postal: 727345, Romania, Tel.0230 416 203, Email: [email protected], Fax: 0230 416 203
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.06.2009 11:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer