Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare a fructelor proaspete (mere) in cadrul ?Programului de incurajare a consumului de fructe in scoli? in anul scolar 2012 ? 2013 pentru elevii din invatamantul primar si gimnazial din Judetul Galati


Anunt de participare numarul 141522/17.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL GALATI
Adresa postala: Strada Eroilor nr. 7, Localitatea: Galati, Cod postal: 800119, Romania, Punct(e) de contact: PAULA ELENA SIMION, Tel. +40 236302519, In atentia: CHIOSA NICOLETA VERONICA, Email: [email protected], Fax: +40 236466430, Adresa internet (URL): www.cjgalati.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare a fructelor proaspete (mere) in cadrul ?Programului de incurajare a consumului de fructe in scoli? in anul scolar 2012 ? 2013 pentru elevii din invatamantul primar si gimnazial din Judetul Galati
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Reteaua unitatilor scolare din judetul Galati
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop furnizarea si distributia fructelor proaspete (MERE) pentru elevii din invatamantul primar si gimnazial de stat si privat autorizat din judetul Galati, pentru anul scolar 2012?2013?. Acestea se vor livra cu caracteristicile si in conditiile solicitate in Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03222321-9 - Mere (Rev.2)
60100000-9-Servicii de transport rutier (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- numarul maxim estimat de elevi scolarizati din clasele I-VIII si clasa pregatitoare in Judetul Galati carora li se vor distribui fructe este de 48.873 elevi;
- perioada de distributie - maximum 89 de zile de scolarizare
- limita maxima a valorii zilnice a fructului(mar)pentru un elev: 0, 37 lei/zi/elev TVA inclus, conform HG nr.1154/27.11.2012Limita valorica cuprinde pretul integral de achizitie a fructelor proaspete, inclusiv taxa pe valoarea adaugata, cheltuielile de transport si distributie la scolile din judet si depozitare a acestora
Valoarea estimata fara TVA: 1, 240, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
89 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
24.500 lei (50% pentru IMM-uri ? se va completa Formularul nr. 3 ?Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?);Modalitatea de constituire: prin virament bancar (in contul RO25TREZ3065006XXX000230-Trezoreria Galati, cod fiscal 3127476), printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ? conform model Formular nr. 2; Daca se utiliz instrumentul electronic de plata a GP este nec furniz unei dovezi certe pentru AC privind constituirea GP cel mai tarziu la data si ora stab pentru deschiderea ofertelor.In cazul in care GP se constituie in alta moneda, se va aplica cursul valutar leu/alta valuta stabilit de BNR la data de 05.12.2012.Perioada de valabilitate 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor si este cel putin egala cu perioada de valabilit a ofertei;In cazul unei asocieri instrumentul de garantare va fi emis in numele si pentru Liderul Asocierii.Dovada constituirii garantiei de participare: copie dupa doc de plata sau instrum de garantare lipit pe plicul ce contine oferta, langa Formularul nr. 1 ? ?Scrisoarea de inaintare?;Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii GPin cuantumul si formele precizate vor fi respinse ca inacceptabile.AC poate solicita extinderea per. de valab a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a GPva fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul nu extinde valabilitatea ofertei si/sau a GP se considera ca acesta si-a retras oferta si va fi exclus din procedura.Autoritatea contractanta va retine GP, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile prevazute de art. 87, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 si de art. 278^1, alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Constituirea se face conform art. 90 din HG nr. 925/2006. Cuantumul este 5 % (2, 5% pt IMM-uri) din valoarea fara TVA.Se constituie prin: - instrument de garantare emis in cond legii de o soc bancara sau de o soc de asigurari, in original. ? retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. Contractantul va deschide un cont distinct la dispozitia achizitorului. Suma initiala depusa nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Achiz. va emite pretentii asupra garantiei, in limita prejudiciului, daca op. economicnu isi indeplineste obligatiile asumate. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei achiz. are oblig. de a notifica acest lucru op.economic, precizand obligatiile ce nu au fost respectate. Restituirea garantiei se va face in conformitate cu art. 92 alin. (1) din H.G nr.925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local din sume defalcate de TVA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul 4.
2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul 5.
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi prezentate si de tertul sustinator.
3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va completa Formularul 6.
4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010). Se va completa Formularul nr.7.5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modif. si completarile ulterioare. Se va completa Formular nr. 8 ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator. Persoanele cu functie de decizie la nivel de unitate in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Nicolae Dobrovici-Bacalbasa (Presedinte), Costel FOTEA (Administrator public), Paula Elena SIMION (Director executiv Directia Tehnica), Lucean MIHALCEA (Director executiv Directia economie si finante), Nicoleta MACRI (Sef serviciu), Daniela DRAGUS (consilier Directia Tehnica), Camelia GRAUR (consilier Directia Tehnica), Florina LUNGU (consilier Directia Tehnica), Andreea ILIE (consilier Directia Tehnica), Nicoleta CHIOSA (consilier Directia Tehnica), membrii comisiei buget-finante din cadrul Consiliului Judetului Galati: Sandu Viorica, Tuicu Emil, Zaharia Eugen, Podaru Tinca, Arama Iulian-Nicusor, Hapeci Daniela-Simona, Durbaca Eugen.
6. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care se depun ofertele ? copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?, stampilata si semnata de reprezentantul operatorului economic.
7. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care se depun ofertele ? copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul? stampilata si semnata de reprezentantul operatorului economic.
Pentru persoane juridice straine: - Certificate eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul.Documentele vor fi prezentate in limba de origine in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de o traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, emis la o data astfel incat informatiile prezentate in acest document sa fie reale la data limita de deschidere a ofertei, din care sa rezulte obiectul de activitate, relevant pentru obiectul prezentei achizitii. Ofertantul clasat pe primul loc, la solicitarea C.J. Galati , va trebui sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice straine: In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate / atestate la autoritatile competente tarii respective.Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare de Informatii Generale care include declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani care sa fie de minim 1.200.000 lei.Valorile vor fi exprimate in lei si euro la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pt anul respectiv. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale
comunicate de Banca Centr.Europeana.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, conditia fiind indeplinita prin cumul.
In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri. Pentru a beneficia de
aceasta reducere ofertantii vor depune documente doveditoare privind incadrarea in IMM.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani? continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Experienta similara (ES): pentru indeplinirea cerintei se solicita prezentarea unui contract sau a mai multor, maxim 5 contracte de furnizare produse similare ca natura si complexitatea obiectului achizitiei, derulate in ultimii 3 ani, a caror valoare cumulata sa fie de minim 1.200.000 lei fara TVA.
Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unui numar maxim de 5 documente/contracte/procese-verbale de receptie/ recomandari emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, in copie lizibila cu ment. ?cf.cu originalul?, stampilat si semnat de ofertant.Pentru echivalenta in euro a E.S. se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE.
Ofertantii vor prezenta orice tip de documente doveditoare care sa demonstreze capacitatea operatorului economic de a asigura igienizarea, ambalarea si pastrarea merelor, conform normelor Ordinului nr. 111/2008, emis de Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor.
Ofertantii vor prezenta orice tip de documente doveditoare care sa demonstreze capacitatea operatorului economic de a asigura distributia merelor la unitatile de invatamant cu mijloacele de transport precizate de ofertant in Schema cadru de distributie - Formularul nr. 22. Documentele doveditoare sunt, dupa caz: Carti de identitate, certificat inmatriculare, contracte de inchiriere sau acte vanzare-cumpare, contracte de leasing, etc. ale mijloacelor de transport auto sau orice alte forme de prezentare.Ofertantii trebuie sa faca dovada prin orice tip de document ca mijloacele de transport auto mentionate in Formularul 22 respecta normele Ordinului nr. 111/2008, emis de Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor.
Distributia alimentelor se va face numai de catre persoane avand cunostinte minime de igiena produselor agroalimentare sau instruite in acest sens si avand efectuat controlul medical periodic. Se vor mentiona urmatoarele:
- numele si prenumele;
- cunostinte de igiena produselor agro-alimentare sau instruire in acest sens (se va indica nr. cerficatului, denumire curs, data eliberarii certificatului);
- controlul medical periodic (se va indica perioada, data eliberarii adeverintei).
Informatii privind subcontractantii:
Declaratie privind partea/parti din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora (daca este cazul). Prezentarea documentelor relevante privind resursele materiale si umane pentru partea lor de implicare in contract. Partea/partile subcontractate vor fi insusite si contrasemnate de catre subcontractanti.
Inainte de semnarea contractului, ofertantul castigator va prezenta Acordul de subcontractare incheiat intre ofertant si subcontractor in original sau in copie legalizata.
Ofertantul are obligatia de a prezenta mostre cu fructele proaspete (mere) ce urmeaza a fi furnizate.Mostrele vor fi insotite de buletine de analiza (in termen de valabilitate)privind continutul rezidurilor de pesticide si metale grele, conform Ordinului Ministerului Agriculturii si Dezvoltarii Rurale nr.243/05.11.2012, privind specificatiile tehnice pentru procedurile de atribuire a contractelor de furnizare a fructelor in scoli.
Mostrele se vor depune impreuna cu oferta, neprezentarea lor duce la descalificarea ofertantului.
Informatii privind asociatii (daca este cazul).
In cazul in care este declarata castigatoare o oferta depusa de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici, acestia isi vor legaliza asocierea inainte de semnarea contractului.
Sustinere tert (daca este cazul)
Pt a fi luata in considerare sustinerea acordata, angajamentul ferm trebuie sa fie un instrument juridic care va fi anexa la contract si va asigura dreptul AC de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare.
Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala va prezenta documentele solicitate pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor .
Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 , art.181 lit.a), c^1) si d) respectiv art. 69 ^1 din OUG nr.34/2006.
Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii - ISO 9001/2008 sau echivalent, in copie lizibila conform cu originalul stampilat si semnat de persoana autorizata.Se precizeaza standardul si/sau alte dovezi si documente echivalente acceptate care sa ateste conformitatea cu standardul specificat.
Se accepta: certificat privind implementarea unui sistem de management al calitatii/ raport de audit finalizat din care reiese ca ofertantul va primi calificarea pentru certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
AC va invita toti ofertantii care au depus oferte corespunzatoare sa participe la LE.Elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare este pretul.Pretul maxim este de 0, 298 lei/buc fara TVA. In invitatia de participare vor fi precizate inf. necesare referitoare la modul de desfasurare a LE.La LE au dreptul sa participe doar op.ec. inregistrati in sistem (SEAP) si carora le-au fost transmise invitatii de participare la aceasta faza. Invitatia in care se va mentiona data, momentul de start al LE si alte informatii se transmite pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor admisibili.LE va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Durata unei runde: 1(una) ziDupa runda de LE, se solicita ofertantului castigator sa depuna la Registratura autoritatii contractante, in termen de 24 ore, noua propunere financiara cu noile valori rezultate in urma procesului de reofertare electronic.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.02.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.02.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.02.2013 12:00
Locul: Consiliul Judetului Galati, Str. Eroilor nr 7
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1. Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale: Daca dupa etapa de licitatia electronica, doua sau mai multe oferte contin acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au ofertat cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcata in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic.2. Ptr. dem. indepl. crit. de calif. prev. la art. 176 din OUG 34/2006 actual., ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o decl. pe propria raspundere Formularul nr. 19, semnata de reprezent. sau legal, prin care confirma ca indepl. cerintele de calif. astfel cum au fost solicit. in doc.de atrib.Declaratia va fi insotita de o Anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/ documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare. Docum. edific. care probeaza/confirma indepl. cerintelor de calif., in cazul in care ofert. uzeaza de acest drept, vor avea valab. in termenulprevazut in resp. solicitare.3. Ofert va prezenta Model contract furnizare, semnat si stamp.de ofertant pe ultima pag. sub inscrisul ?De acord cu clauzele obligatorii? sau va prezenta o decl. pe propria raspundere prin care isi asuma indepl.clauzelor oblig.din modelul de ctr.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETULUI GALATI
Adresa postala: Str. Eroilor nr. 7, Localitatea: Galati, Cod postal: 800119, Romania, Tel. +40 236302519, Email: [email protected], Fax: +40 236466430, Adresa internet (URL): www.cjgalati.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.01.2013 12:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer