Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare a produselor lactate si de panificatie elevilor din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si copiilor prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore din judetul Arges, in anul scolar 2010


Anunt de participare numarul 104907/29.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL ARGES
Adresa postala:  Piata Vasile Milea Nr.1, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110035, Romania, Punct(e) de contact:  Sabina Elena Bocioaca, Tel. 0248220075, Email:  [email protected], Fax:  0248220137, Adresa internet (URL):  www.cjarges.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare a produselor lactate si de panificatie elevilor din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si copiilor prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore din judetul Arges, in anul scolar 2010 ? 2011
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Reteaua scolara din judetul Arges
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizarea produselor lactate si de panificatie elevilor din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si copiilor prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore din judetul Arges, in anul scolar 2010 ? 2011
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511000-3 - Lapte (Rev.2)
15511210-8-Lapte UHT (Rev.2)
15551300-8-Iaurt (Rev.2)
15811300-9-Cornuri (Rev.2)
15821200-1-Biscuiti dulci (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru un singur lot
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul I 65249 - unitati produse lactateLotul II 65249 - unitati produse panificatie
Valoarea estimata fara TVA: 10, 773, 425.51RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 18.10.2010 pana la 15.06.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-Garantia de participare pentru Lot I - produse lactate: 71800 lei si Lot II - produse panificatie: 35900 lei;
-Garantia de buna executie a contractului: 10% din pretul contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Consiliului Judetean Arges
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181conform OUG 34/2006;
-Certificate de atestare fiscala eliberate de catre Ministerul Finantelor Publice si Primaria Locala;
-Cazier fiscal ;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
-Procura legalizata, semnata prin notariat, sau un alt doc. legal echivalent, in cazul in care semnatarul ofertei este altcineva decat administratorul firmei;
-Cazier judiciar pentru persoana care semneaza declaratiile din formularul 01, 02 si 03;
-Certificatul constatator emis de ORC;
-Certificat de inregistrare (CUI);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilanturi contabile pentru ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009), vizate si inregistrate la administratia financiara, respectiv registrul comertului, dupa caz;
-Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie egala cu suma de:
14.000.000 lei, pentru produsele lactate;7.000.000 lei, pentru produsele de panificatie;
-ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de capacitatea de plata a scadentelor pe termen scurt, calculata si dovedita prin: lichiditatea generala = 100%;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista cu principalele livrari de produse in ultimii 3 ani (2007 ? 2010, pana la data depunerii ofertelor);
-Experienta similara: 1 contract al carui obiect a fost furnizarea de produse similare, valoare=minim 30% din valoarea estimata a contractului aferent lotului, sau a cel mult 3 contracte de furnizare de produse similare, valoare cumulata=minim 50% din valoarea estimata a contractului aferent lotului;
-Recomandari: cel putin 2, din care una sa fie aferenta unui contract prezentat;
-Contract de prestari servicii cu un laboratorautorizat si acreditat RENAR si minim 3 buletine de analiza in ultimele 6 luni pentru produsele ofertate in conditiile prevazute in caietul de sarcini;
-Notificare Scrisa conform Ordinului M.S. nr.1.030 /2009, eliberata de D.S.P.-Act de proprietate sau contract de inchiriere, cu prezentarea releveului, pt un spatiu din jud Arges, destinat depozitarii, altul decat cel de pe fluxului tehnologic: in cazul produselor lactate, ofertantul va face dovada autorizarii acestuia pentru schimburi intracomunitare, conform Ord. A.N.S.V.S.A. nr.57/2010; in cazul produselor de panificatie, ofertantul va face dovada autorizarii acestuia de catre D.S.V.S.A. Arges, conform Ord. nr.111/2008 A.N.S.V.S.A. ;
-declaratie autentica, din care sa rezulte capacitatea de productie zilnicaa ofertantului, -Lista contractelor de furnizare a produselor lactate/de panificatie, aflate in derulare, daca exista;
-Declaratia privind echipamentele tehnice de care poate dispune;
-In cazul produselor de panificatie, documente de inregistrare sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor, conform Ord. nr. 111/2008al A.N.S.V.S.A, pentru: brutarii, laboratoare patiserie, minim 15 mijloace de transport pentru produsede origine nonanimala -In cazul produselor lactate, conform Ordinului A.N.S.V.S.A. nr.57/2010: Autorizatie sanitara veterinara pentru schimburi intracomunitare cu produse alimentare de orig animala pentru unitatea de procesare a laptelui materie prima.inclusiv pentru punctul de lucrucare difera de sediul societatii;
continuare in Cap.VI.3-Alte informatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Numar runde: 1;Durata rundei: 1 zi;Proces repetitiv reofertare: pretul;conf OUG 34/2006( cu modificarile si completarile ulterioare) si HG 1660/2006 ( cu modificarile si completarile ulterioare)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.09.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.09.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.09.2010 11:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Arges, Piata Vasile Milea, nr. 1, Sala de Sedinte, etaj 4 cam.180.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, observatorii UCVAP, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
-Autorizatie sanitara veterinara pentru 15 mijloace de transport al produselor de origine animala-Contractul cu o firma specializata in efectuarea dezinsectiei;
-Lista cu personalul calificat;Copie a carnetelor de sanatate;Declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat, al cadrelor de conducere;Studiile si calificarile in domeniu ale personalului angajat in indeplinirea contractului;
-Standard ISO 9001 sau certif echivalent-Certificat de implementare ISO 22000:2005 / HACCP-Specificatie tehnica-Model de eticheta pentru fiecare produs ofertat, conform H.G. nr.106/2002-Licente de fabricatie-Informatii privind subcontractantii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos, nr.22, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Pitesti sectia Contencios administrativ
Adresa postala:  str. Victoriei, nr.22, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110017, Romania, Tel. 0248219947, Fax:  0248219937
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Arges
Adresa postala:  Piata Vasile Milea, nr.1, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110053, Romania, Tel. 0248217800 int.226, Fax:  0248220137
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.07.2010 13:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer