Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare a produselor lactate si de panificatie elevilor din clasele I - VIII invatamant preuniversitar de stat si copiilor prescolari din gradinitele de stat cu program normal de 4 ore


Anunt de participare numarul 58878/17.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL ARGES
Adresa postala: Piata Vasile Milea Nr.1, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110035, Romania, Punct(e) de contact: Sabina Elena Bocioaca, Tel.0248220075, Email: [email protected], Fax: 0248220137, Adresa internet (URL): www.cjarges.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare a produselor lactate si de panificatie elevilor din clasele I - VIII invatamant preuniversitar de stat si copiilor prescolari din gradinitele de stat cu program normal de 4 ore
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: reteaua scolara din judetul Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare a produselor lactate si de panificatie elevilor din clasele I - VIII invatamant preuniversitar de stat si copiilor prescolari din gradinitele de stat cu program normal de 4 ore, din judetul Arges in anul scolar 2008-2009;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511000-3 - Lapte (Rev.1)
15551300-8-Iaurt (Rev.1)
15811300-9-Cornuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru un singur lot
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot I :68508 - unitati produse lactate;
Lot II: 68508 - unitati produse de panificatie
Valoarea estimata fara TVA: 11, 585, 415RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.09.2008 pana la 12.06.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare pentru Lot I - produse lactate :77240 lei si Lot II - produse de panificatie :38614 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Consiliului Judetean Arges
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Decl. priv. eligibil. semnata de reprez. legal al ofert.(F12A).
b) Decl. priv. neincadr. in prev. art.181 semnata de reprez. legal al ofert.(F12B)
c) certif. de atest. fisc. priv. indepl. oblig. exigib. de plata a impoz. si a contrib. soc., valab. la data depunerii ofert., formulare tip,
elib. de:
- Min. Fin. Pub. dir. loc.;
- Primaria Loc. Dir. Imp. si Taxe si alte Venituri, Term. de valab. = 30 de zile de la data emiterii.
d) cazier fisc. elib de org comp;
e) Decl priv calit de particip la proc (F12C).
f) Imputernicire leg, semnata de catre administr, sau doc legal echiv, in cazul in care semnatarul ofertei este altcineva decat administr firmei (orig). Prin imputernicire se va autoriza semnatarul ofertei sa angajeze ofertantul in procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
g) Cazier jud pt pers care semneaza decl. din F12 A, 12B si12C.
h)Certif constat emis de ORC- conf. documentatiei de atribuire;Certif prez va treb sa se afle in perioada de valab la data deschid ofert si oricum, nu va treb sa fie emis cu mai mult de 60 de zile inainte de data de dep a ofert.i)Certif de inreg (CUI), elib de O.R.C.(copie legaliz)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Bilanturi contabile pentru ultimii 3 ani, vizate si inregistrate la organul fiscal abilitat sau documente echivalente copie legalizata sau semnata si stampilata pe fiecare pagina, pentru conformitate;
b) Declaratie pe propria raspundere privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.- Formular Informatii generale Anexa nr.2
(original)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie egala cu suma de 7.800.000 lei , pentru produsele lactate si cu suma de 3.900.000lei, pentru produsele de panificatie.
c) Scrisoare de bonitate din partea unei banci sau unei societati de audit financiar/contabil, recunoscuta (original)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) lista cu princ. livrari de prod in ultimii 3 ani (F12D).
b) Experienta similara: ofert treb sa faca dov ca are experienta in prod si/sau distrib prod lactate si de panif. Dovada va consta in prez in copie, semnata si stamp, pe fiecare pag, pt conform, a min 2 contr.
c) Recomandari (in orig sau copie certif conf orig) din partea altor benef/clienti: se vor prez cel putin 2 recom, din care cel putin una sa fie aferenta contr/contractelor prez la lit. b).
d) Doc care sa confirme ca ofert indepl cond impuse furniz de O.U.G nr. 97/2001:
-Proc verb de constat a cond igienico-sanit, ASP terit;
-Doc de inreg sanit vet si pt sig alim pt unit de vanz cu amanuntul, eliberat de DSVSA, -Doc de inreg sanit vet si pt sig alim priv mijl de transp ale prod de orignon-animala si pt unit de prod (brutarii, lab de patiserie) emis de catre D.S.V.S.A.-Autoriz sanit vet pt mijl de transp al prod de orig animala, elib de D.S.V.S.A. terit, (min 5 autoriz), -Autoriz sanit vet / aprob sanit-vet, dupa caz, elib de D.S.V.S.A.e)Decl priv pers de spec (F12I)
f) Standard din seria ISO 9001 sau certif echiv;
g) Standard din seria ISO 14001 sau certif echiv;
h) Certif de implem HACCP,
i) Doc din care sa rez monitoriz verif de lot si verific period fiz-chim si microbio ale prod lactate si/ sau de panif min.5 buletine de analiz( conf docum de atrib)j) Specif teh a prod lactat sau de panif, orig sau copie, semn si stamp, pe fiec pag, pt conform;
k) Model de eticheta, conf H.G. nr.106/2002, cu mod si compl ult;
l) Decl pe propr rasp ca nu furniz inf false in doc prez, orig;
m) Licente de fabric pt atest dr de a desf activ in dom prod de prod alim, copie, semn si stamp, pe fiec pag, pt conf;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
conform OUG 34/2006 si HG 1660/2006
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.08.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 0 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia de atribuire poate fi accesata in SEAP
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.08.2008 12:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Arges, P-ta V.Milea nr.1, parter, Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare , reprezentantii ofertantilor si observatori MFP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stravopoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti - sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str.Victoriei, nr.22, ,Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248219374, Fax: 0248219947, Adresa internet (URL): www.justitie-ag.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la primirea unui act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Arges, Compartimentul Juridic Contencios
Adresa postala: Piata Vasile Milea, nr.1, ,Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110053, Romania, Tel.0248217800 int 226, Email: [email protected], Fax: 0248220137, Adresa internet (URL): www.cjarges.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2008 14:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer