Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract de furnizare a unui sistem de goniometrare si monitorizare a spectrului (cod CPV: 38111000-6) avand ca obiect livrarea de echipamente si software, inclusiv prestarea de servicii privind proiectarea, instalarea si integrarea echipamentelor si sof


Anunt de participare numarul 70154/19.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala pentru Comunicatii
Adresa postala: Strada Delea Noua, Nr. 2, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030925, Romania, Punct(e) de contact: Directia Achizitii/Serviciul Investitii, Tel.+40 372 845 341, In atentia: Mariana Gheata, Email: [email protected], Fax: +40 372 845 402, Adresa internet (URL): www.anrcti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
reglementare in comunicatii si IT
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de furnizare a unui sistem de goniometrare si monitorizare a spectrului (cod CPV: 38111000-6) avand ca obiect livrarea de echipamente si software, inclusiv prestarea de servicii privind proiectarea, instalarea si integrarea echipamentelor si software-urilor, punerea in functiune si efectuarea testelor de acceptanta pentru intreg sistemul de goniometrare si monitorizare a spectrului, precum si scolarizarea utilizatorilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: -Bucuresti, Str. Lucian Blaga, Nr. 4, Bl. M 110, Tronson 1, Sector 3 - 4 (patru) statiimobile de goniometrare si monitorizare si 1 (unu) centru regional de control;
-Timisoara, Str. Horea nr. 24, jud. Timis - 1 (unu) centru regional de control;
-Cluj - Napoca, Str. Campeni nr. 28, jud. Cluj - 1 (unu) centru regional de control;
- Iasi stradela Moara de Vant nr. 34 A, jud. Iasi - 1 (unu) centru regional de control.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contract de furnizare a unui sistem de goniometrare si monitorizare a spectrului (cod CPV: 38111000-6) avand ca obiect livrarea de echipamente si software, inclusiv prestarea de servicii privind proiectarea, instalarea si integrarea echipamentelor si software-urilor, punerea in functiune si efectuarea testelor de acceptanta pentru intreg sistemul de goniometrare si monitorizare a spectrului, precum si scolarizarea utilizatorilor.
Sistemul de goniometrare simonitorizare aspectrului (cod CPV: 38111000-6) este compus din 4 (patru) centre regionale de control si 4 (patru) statii mobile de goniometrare si monitorizare, in conformitate cu configuratia si cerintele minime obligatorii solicitate in Sectiunea 2 Caietul de sarcini din Documentatia de atribuire anexata electronic.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38111000-6 - Echipament de radiogoniometrie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 (unu)sistem de goniometrare simonitorizare aspectrului (cod CPV: 38111000-6) compus din 4 (patru) centre regionale de control si 4 (patru) statii mobile de goniometrare si monitorizare, in conformitate cu configuratia si cerintele minime obligatorii solicitate in Sectiunea 2 Caietul de sarcini din Documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 8, 193, 277RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
240 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
se solicita: - scrisoare garantie participare: 86.618, 40 lei sau 22.000, 00 euro si- scrisoare garantie buna executie: 5% din pret total contract, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
din venituri proprii, prin ordin de plata, pe baza facturii emise de furnizor in contul pe care furnizorul se obliga sa-l deschida la Trezoreria Statului; nu se admit plati in avans sau partiale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform pct.IV.1.de la Sectiunea 1 din Documentatia de atribuire: -Declaratie privind eligibilitatea(Anexa nr.1);
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006(Anexa nr.2).
Conform pct.IV.2.de la Sectiunea 1 din Documentatia de atribuire:
-pt.persoane juridice romane: copie sau original, certificat constatator (extras de registru) eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial ulterior datei de 13.02.2009 sau,
-pt.persoane fizice romane: copie, autorizatia de functionare/alte echivalente sau,
-pt.persoane juridice/fizice straine: copie tradusa in limba romana si legalizata, documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform pct.IV.3.de la Sectiunea 1 din Documentatia de atribuire:
-Declaratie privind cifra medie de afaceri realizata in ultimii 3(trei)ani(Anexa nr.3);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform pct.IV.4.de la Sectiunea 1 din Documentatia de atribuire: 1.Declaratie/lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3(trei)ani(Anexa nr.4);
2.Declaratie privind personalul de specialitate (Anexa nr.5).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul total al ofertei, fara TVA (in euro)
50%
Descriere:
2.
Banda de procesare (MHz)
15%
Descriere:
3.
Precizia instrumentala in determinarea directiei (RMS)
5%
Descriere:
4.
Testarea elementelor antenei
10%
Descriere:
5.
Memorarea rezultatelor scanarii in baza de date locala in timp real
15%
Descriere:
6.
Perioada de garantie (in luni)
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
MG/05/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S23-029907 din 02.02.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.03.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.03.2009 17:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 15.06.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.03.2009 11:00
Locul: Directia Achizitii/Serviciul Investitii din Strada Delea Noua, Nr. 2, Sector 3, Cod postal 030925
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor in baza unor imputerniciri scrise
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL/ Sectiunea a VIII a de Contecios-Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei, Nr. 5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+40 213 195 181, Email: [email protected], Fax: +40 213 195 176, Adresa internet (URL): www.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40 213 104 641, Email: [email protected], Fax: +40 213 104 642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC ACHIZITII/DIRECTIA ACHIZITII
Adresa postala: Strada Delea Noua, Nr. 2, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030925, Romania, Tel.+40 372 845 339, Email: [email protected], Fax: +40 372 845 402, Adresa internet (URL): www.anrcti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.12.2008 15:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer