Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract de furnizare a unui sistem de goniometrare si monitorizare a spectrului (cod CPV: 38111000-6)


Anunt de participare numarul 91638/28.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
Adresa postala: Delea Noua, Nr.2, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030925, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Investitii/Departamentul Achizitii, Tel.+4 0372845341/ +4 0372845399, In atentia: Mariana Gheata/ Mariana Ursu, Email: [email protected]; [email protected], Fax: +4 0372845402 sau +4 0372845406, Adresa internet (URL): www.ancom.org.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: administrare si reglementare in comunicatii electronice, comunicatii audiovizuale si servicii postale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de furnizare a unui sistem de goniometrare si monitorizare a spectrului (cod CPV: 38111000-6)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locurile de livrare si prestare a serviciilor aferente sunt:
-Bucuresti, Str. Lucian Blaga, Nr. 4, Bl. M 110, Tronson 1, Sector 3 - 4 (patru) statiimobile de goniometrare si monitorizare si 1 (unu) centru regional de control;
- Timisoara, Str. Horea, Nr. 24, Jud. Timis - 1 (unu) centru regional de control;
- Cluj - Napoca, Str. Campeni, Nr. 28, Jud. Cluj - 1 (unu) centru regional de control;
- Iasi, Stradela Moara de Vant, Nr. 34 A, Jud. Iasi - 1 (unu) centru regional de control.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare a unui sistem de goniometrare si monitorizare a spectrului (cod CPV: 38111000-6), avand ca obiect livrarea de echipamente si software, inclusiv prestarea de servicii privind proiectarea, instalarea si integrarea echipamentelor si software-urilor, punerea in functiune si efectuarea testelor de acceptanta pentru intreg sistemul de goniometrare si monitorizare a spectrului, precum si instruirea utilizatorilor. Sistemul de goniometrare si monitorizare a spectrului (cod CPV: 38111000-6) este compus din 4 (patru) centre regionale de control si 4 (patru) statii mobile de goniometrare si monitorizare, in conformitate cu configuratia si cerintele minime obligatorii solicitate in Sectiunea 2 Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38111000-6 - Echipament de radiogoniometrie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
un sistem de goniometrare si monitorizare a spectrului (cod CPV: 38111000-6) care este compus din 4 (patru) centre regionale de control si din 4 (patru) statii mobile de goniometrare si monitorizare, in conformitate cu configuratia si cerintele minime obligatorii solicitate in Sectiunea 2 Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 7, 865, 547 si 8, 739, 496RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
240 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
se solicita constituirea garantiei de participare: 87.400, 00 Lei sau 20.416, 26 Euro si a garantiei de buna executie: 5% din pretul total al contractului in Lei, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
din venituri proprii, in lei, prin ordin de plata, in baza facturii primite si acceptate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform pct.IV.1.de la Sectiunea 1 din Documentatia de atribuire: -Declaratie privind eligibilitatea(Anexa nr.1);
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006(Anexa nr.2).Conform pct.IV.2.de la Sectiunea 1 din Documentatia de atribuire:
-pt.persoane juridice/fizice romane in copie sau original, certificat constatator (extras de registru) eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial ulterior datei de 21.12.2009, sau,
-pt.persoane juridice/fizice straine: in copie tradusa in limba romana si legalizata, documente edificatoare, valabile la data depunerii ofertei, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si in care sa se mentioneze persoanele care reprezinta entitatea in relatiile cu tertii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. De asemenea, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca obiectul sau de activitate include producerea si/sau comercializarea echipamentelor si/sau software-ului de comunicatii, de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform pct.IV.3.de la Sectiunea 1 din Documentatia de atribuire: - in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 3 din Sectiunea 4 din care sa rezulte ca cifra de afaceri medie anuala realizata in ultimii 3 (trei) ani este de cel putin4.000.000, 00 Euro sau 17.123.600, 00 Lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform pct.IV.4.de la Sectiunea 1 din Documentatia de atribuire: -in original, formularul din Anexa nr. 4 din Sectiunea 4 - Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 (trei) ani - continand valori fara TVA, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prin lista prezentata, ofertantul trebuie sa demonstreze ca a indeplinit in ultimii 3 (trei) ani unul sau mai multe contracte care au avut ca obiect furnizarea unor echipamente si/sau software de comunicatii similare celor care fac obiectul prezentei proceduri si a carui sau a caror valoare cumulata este de cel putin2.000.000, 00 Euro, fara TVA, sau 8.561.899, 00 Lei, fara TVA.
Formularul completat trebuie insotit in mod obligatoriu de certificate/documente constatatoare emise si contrasemnate de beneficiarii contractelor mentionati in formular, care sa contina informatii referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale, in copie sau original insotite, daca este cazul, de traducere autorizata in limba romana.-in original, formularul din Anexa nr. 5 din Sectiunea 4 completat cu informatii referitoare la personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.Formularul completat trebuie insotit in mod obligatoriu de CV-urile personalului de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractului, in copie sau original insotite, daca este cazul, de traducere autorizata in limba romana.Din CV-urile prezentate trebuie sa rezulte ca cel putin un membru al echipei ofertantului reponsabila pentru indeplinirea contractului, detine atestate si/sau calificari profesionale pentru instalarea si punerea in functiune a echipamentelor de comunicatii. In acest sens, trebuie anexate, in copie, insotite, daca este cazul, de traducere autorizata in limba romana, atestatele si/sau calificarile profesionale respective.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Viteza de scanare a receptorului de monitorizare (cu rezolutia de banda de 25 KHz) in GHz/s
10%
Descriere: tehnic
3.
Display propriu si panou de comanda pentru a putea fi folosit independent in aplicatii pentru receptorul de monitorizare
7%
Descriere: tehnic
4.
Posibilitatea de a efectua monitorizare si goniometrie in acelasi timp pentru orice subbanda de frecvente din banda 20 MHz 6 GHz
5%
Descriere: tehnic
5.
Masurarea simultana si sincrona (in cazul monitorizarii) cu toate statiile mobile a parametrilor unui semnal si stocarea rezultatelor intr-un singur fisier pe statia master
5%
Descriere: tehnic
6.
Capacitatea sistemului de a detecta si evalua eventualele intermodulatii aparute in spectru
4%
Descriere: tehnic
7.
Precizia sistemului DF pentru semnale cu polarizare orizontala, in banda de frecvente 87.5 MHz 862 MHz, cu antenele instalate pe pilonul ridicat
3%
Descriere: tehnic
8.
Precizia sistemului DF pentru semnale cu polarizare verticala, in banda de frecvente 87.5 MHz 862 MHz, cu antenele instalate pe pilonul ridicat
3%
Descriere: tehnic
9.
Vizualizarea spectrului IF
2%
Descriere: tehnic
10.
Afisare spectrograma (waterfall 2D) pentru spectrul IF
2%
Descriere: tehnic
11.
Vizualizarea spectrului semnalului demodulat
2%
Descriere: tehnic
12.
Demodulare TV analogic
2%
Descriere: tehnic
13.
Perioada de garantie pentru sistem (in luni)
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
9/UM/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S161-233971 din 22.08.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.01.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.01.2010 17:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 23.04.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.01.2010 11:00
Locul: sediul ANCOM din Str. Delea Noua, Nr. 2, Sector 3, Cod postal: 030925, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor cu prezentarea unor imputerniciri scrise insotite, daca este cazul, de traducere autorizata in limba romana
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Sectia de Contencios Administrativ si Fiscal a TRIBUNALULUI Bucuresti
Adresa postala: B-dul Unirii, Nr. 37, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Tel.+4 021.408.36.00, Email: [email protected], Fax: +4 021.408.37.00, Adresa internet (URL): www.tmb.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC ACHIZITII/DEPARTAMENTUL ACHIZITII
Adresa postala: Str. Delea Noua, Nr. 2, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030925, Romania, Tel.+4 0372 845 257, Email: [email protected], Fax: +4 0372 845 402 sau +4 0372 845 406, Adresa internet (URL): www.ancom.org.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.11.2009 15:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer