Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare alimente preambalate


Anunt de participare numarul 74547/01.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI ALBA
Adresa postala: Str. Mihai Viteazu, Nr. 2, Alba Iulia, jud. Alba, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510093, Romania, Punct(e) de contact: Diana Antonia Rusu, Tel.0258818266, Email: [email protected], Fax: 0258817037, Adresa internet (URL): www.protectiasocialaalba.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare alimente preambalate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Produsele se vor livra la sediile unitatilor aflate in subordinea D.G.A.S.P.C. Alba, conform prevederilor din Caietul de Sarcini
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 675, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare de alimente preambalate (condimente si mirodenii; cacao, ciocolata si produse zaharoase; paste fainoase; fructe si legume transformate; produse de morarit, amidon si produse amilacee; conserve si produse din carne; piscoturi si biscuiti; zahar si produse conexe; uleiuri si grasimi animale sau vegetale; bauturi fara alcool; conserve de peste; branzeturi) la sediile unitatilor din cadrul DGASPC Alba
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
15330000-0-Fructe si legume transformate (Rev.2)
15840000-8-Cacao, ciocolata si produse zaharoase (Rev.2)
15850000-1-Paste fainoase (Rev.2)
15870000-7-Condimente si mirodenii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de alimente preambalate care fac obiectul contractului sunt prevazute in anexele la caietul de Sarcini, pentru fiecare lot in parte, precum si defalcate pe unitati.
Valoarea estimata fara TVA: 675, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare, defalcata pe loturi: pt.1-313;2-351;3-175;4-1144;5-465;6-620;7-1217;8-230;9-596;10-206;11-203;12-1224leiGarantia de buna exec: 5% din val. fara TVA a contractului subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Completarea urmatoarelor formulare:
- Informatii generale
- Declaratie privind eligibilitatea ofertantului
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
2. Prezentarea urmatoarelor documente:
- Certificat de inregistrare emis de O.R.C.
- Autorizatii de transport pentru cel putin 2 autovehicule, insotite de certificatele de inmatriculare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Prezentarea unei liste cu principalele livrari realizate in ultimii 3 ani.
- Prezentarea a cel mult 3 contracte executate in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea contractelor prezentate trebuie sa fie, in functie de lotul ofertat, de minim: 1-5739; 2-6438; 3-3224; 4-20988; 5-8529; 6-11378; 7-22324; 8-4225; 9-10933; 10-3789; 11-3735; 12-22442 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3080/31.03.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.05.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.05.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.05.2009 10:00
Locul: sala de sedinte a complexului Arnsberg din cadrul DGASPC Alba, str. Mihai Viteazu nr.2, Alba Iulia
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice persoana care prezinta imputernicire semnata de reprezentantul legal al operatorului economic, insotita de copie a C.I.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Alba
Adresa postala: P-ta. Iuliu Maniu nr.24, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510111, Romania, Tel.0258813510, Email: [email protected], Fax: 0258811184
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conf. prevederilor OUG 34/2006 actualizata (cap.IX Solutionarea contestatiilor)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic din cadrul DGASPC Alba
Adresa postala: str. Mihai Viteazu nr.2, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510093, Romania, Tel.0258818266, Email: [email protected], Fax: 0258817037, Adresa internet (URL): www.protectiasocialaalba.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.03.2009 12:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer