Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE ALIMENTE SI PRODUSE CONEXE COD CPV 15000000-8
Anunt de participare numarul 143459/08.05.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Activitatilor Sociale, Protectie Sociala
Adresa postala: Teleorman, Alexandria, str. Dunarii, nr. 139, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140030, Romania, Punct(e) de contact: Verginia Krumes, Tel. +40 247317732, Email: [email protected], Fax: +40 347401551, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE ALIMENTE SI PRODUSE CONEXE COD CPV 15000000-8
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: LOCATIILE SUNT PREVAZUTE IN CAIETUL DE SARCINI
Codul NUTS: RO317 - Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
VOR FI ACHIZITIONATE ALIMENTE PENTRU COPII SI ADULTI AFLATI IN CENTRELE DIN SUBORDINEA A.A.S.P.S. ALEXANDRIA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
03000000-1-Produse agricole, de ferma, de pescuit, de silvicultura si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot. 1 ? Adapostul social temporar - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe- CPV 15000000-8- Produse agricole, de ferma, de pescuit, de silvicultura si produse conexe? CPV 03000000-1
Lot .2 ? Cantina de ajutor social - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe- CPV 15000000-8- Produse agricole, de ferma, de pescuit, de silvicultura si produse conexe? CPV 03000000-1
Lot. 3 ? Cresa ?Ion Creanga? - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe- CPV 15000000-8- Produse agricole, de ferma, de pescuit, de silvicultura si produse conexe? CPV 03000000-1
Lot. 4 ? Centrul de zi - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe- CPV 15000000-8- Produse agricole, de ferma, de pescuit, de silvicultura si produse conexe? CPV 03000000-1VALOAREA MINIMA A INTERVALULUI REPREZINTA VALOAREA ESTIMATA A PREZENTEI PROCEDURI, IAR VALOAREA MAXIMA REPREZINTA VALOAREA ESTIMATA CE CONTINE SI VALOAREA POSIBILELOR SUPLIMENTARI , PRIN PRELUNGIREA CONTRACTULUI CU 4 LUNI . Cantitatea este prevazuta in caietul de sarcini.CONTRACTUL ISI VA INCETA EFECTELE LA 31.12.2013 SI VA FI PRELUNGIT CU 4 LUNI, CONF. ART.6, ALIN.3 DIN HG925/2006.
Valoarea estimata fara TVA: intre 544, 157.73 si 816, 233.16RON
II.2.2) Optiuni
Da
CONFORM PREVEDERILOR ART. 6 DIN HG NR. 925/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
LOT 1 -ADAPOSTUL SOCIAL TEMPORAR- COD CPV 15000000-8, 03000000-1 CUNATUM GARANTIE 828 leiLOT 2 - CANTINA DE AJUTOR SOCIAL - COD CPV 15000000-8, 03000000-1 CUANTUM GARANTIE 4121 leiLOT 3 - CRESA "ION CREANGA" - COD CPV 15000000-8, 03000000-1 CUANTUM GARANTIE 411, 2 leiLOT 4 - CENTRUL DE ZI - COD CPV 15000000-8, 03000000-1 CUANTUM GARANTIE 81, 9 leiPERIOADA DE VALABILITATE A GARANTIEI DE PARTICIPARE VA FI CEL PUTIN EGALA CU PERIOADA DE VALABILITATE A OFERTEI, RESPECTIV 60 ZILE DE LA DATA LIMITA DE LA PRIMIREA OFERTELOR. CONDITIILE DE RETURNARE A GARANTIEI DE PARTICIPARE CONFORM ART. 87 , ART. 88/HG 925/2006, COROBORAT CU ART. 278^1 ALIN 1 LIT. A DIN OUG 34/2006, ARTICOL CU MODIFICARE SI COMPLETARE ULTERIOARA IN RAPORT CU VALOAREA ESTIMATA A CONTRACTULUI. CUANTUM GARANTIE DE BUNA EXECUTIE ESTE DE 5% DIN VAL. CONTR. FARA TVA, MOD DE CONST. A GAR. DE BUNA EXEC: PRIN INSTR. DE GAR. EMIS IN CONDITIILE LEGII DE O SOC. BANCARA SAU DE O SOC. DE ASIG. IN TERMEN DE 7 ZILE DE LA SEMNAREA CONTR., PENTRU PERIOADA DE DERULARE A CONTR. MODUL DE RESTITUIRE A GAR. DE BUNA EXEC. INTEGRAL, IN TERMEN DE 14 ZILE DE LA DATA INCETARII CONTRACTULUI.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA INDEPENDENTA
DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 69^1 DIN OUG NR. 34/2006 APROBATA CU MODIFICARI SI COMPLETARI
NOTA: LISTELE PERSOANELOR CARE IN SENSUL ART. 69^1 DIN OUG NR. 34/2006 CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE DETIN FUNCTII DE DECIZIE IN CADRUL AASPS ALEXANDRIA LA DATA DE 26.03.2013.
DIRECTOR EXECUTIV - IOAN VOICU
DIRECTOR EXECUTIV ADJ (PRESEDINTE COMISIE DE EVALUARE) - VERGINIA KRUMES
SEF SERVICIU CONTABILITATE, BUGET, SALARIZARE, ACHIZITII PUBLICE (MEMBRU COMISIA DE EVALUARE) - VALENTINA NICULA
CONSILIER SUPERIOR (MEMBRU COMISIA DE EVALUARE) - IOANA GAINA
CONSILIER ASISTENT (MEMBRU COMISIA DE EVALUARE) - VALENTIN MATEI
CONSILIER PRINCIPAL (MEMBRU COMISIA DE EVALUARE) - CRISTINA BOBONETE
CONSILIER ASISTENT (MEMBRU COMISIA DE EVALUARE) - VIORICA FLOREA
CONSILIER ASISTENT (MEMBRU REZERVA COMISIA DE EVALUARE - PENTRU PRESEDINTE) - NICOLETA FLOREA
SEF SERVICIU RESURSE UMANE (MEMBRU REZERVA COMISIA DE EVALUARE) - EMILIA ISPAS
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA, PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PRIVIND ART. 180 DIN O.U.G. 34/2006
DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART. 181 DIN OUG 34/2006
CERTIFICAT DE PLATA A IMPOZITELOR SI TAXELOR ELIBERAT DE DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE DIN CARE REZULTA CA OFERTANTUL NU ARE DATORII SCADENTE IN LUNA ANTERIOARA CELEI IN CARE ESTE PREVAZUT TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR -ORIGINAL, COPIE LEGALIZATA, COPIE LIZIBILA CU MENTIUNEA "CONFORM CU ORIGINALUL".In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor aferente lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul ANRMAP nr.509/2011.
CERTIFICAT DE PLATA A IMPOZITELOR SI TAXELOR LOCALE ELIBERAT DE PRIMARIE DIN CARE REZULTA CA OFERTANTUL NU ARE NU ARE DATORII SCADENTE IN LUNA ANTERIOARA CELEI IN CARE ESTE PREVAZUT TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR - ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA, COPIE LIZIBILA CU MENTIUNEA "CONFORM CU ORIGINALUL".In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor aferente lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul ANRMAP nr.509/2011. CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA SAU , COPIE LIZIBILA CU MENTIUNEA "CONFORM CU ORIGINALUL", INFORMATIILE CUPRINSE IN CERTIFICATUL CONSTATATORSA FIE REALE/ACTUALE LA DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
NOTA: IN CAZUL IN CARE IN TARA DE ORIGINE SAU IN TARA IN CARE ESTE STABILIT OFERTANTUL NU EXISTA PREVEDERI LEGALE REFERITOARE LA DECLARATIA PE PROPRIE RASPUNDERE, SE ACCEPTA O DECLARATIE AUTENTICA DATA IN FATA UNUI NOTAR, A UNEI AUTORITATI ADMINISTRATIVE SAU JUDICIARE SAU A UNEI ASOCIATII PROFESIONALE CARE ARE COMPETENTE IN ACEST SENS
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ULTIMUL BILANT CONTABIL VIZAT SI INREGISTRAT
DE ORGANELE COMPETENTE.
PENTRU A NU RESTRICTIONA PARTICIPAREA OPERATORILOR ECONOMICI LA PROCEDURA SE ACCEPTA BILANTUL CONTABIL LA 31.12.2011
FORMULARUL NR. 5:
INFORMATII GENERALE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
VIZAT SI INREGISTRAT DE ORGANELE COMPETENTESE SOLICITA CIFRA DE AFACERI PENTRU ULTIMII 3 ANI DAR NU SE IMPUNE UN ANUMIT NIVEL AL CA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
FORMULARUL NR. 6: DECLARATIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR CONTRACTE DE FURNIZARE IN ULTIMII 3 ANI
INFORMATII REFERITOARE LA PERSOANLUL/ORGANISMUL TEHNIC DE SPECIALITATE DE CARE DISPUNE SAU AL CARUI ANGAJAMENT DE PARTICIPARE A FOST OBTINUT DE CATRE CANDIDAT/ OFERTANT, IN SPECIAL PENTRU ASIGURAREA CONTROLULUI CALITATII
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
TREBUIE SA CONTINA VALORI, PERIOADE DE LIVRARE, BENEFICIARI, INDIFERENT CA ACESTIA DIN URMA SUNT AUTORITATI CONTRACTANTE SAU CLIENTI PRIVATI.FORMULARUL NR. 7;INFORMATII GENERALE PRIVIND ANGAJATII
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
TRANSMITEREA INVITATIEI DE PARTICIPARE LA LICITATIA ELECTRONICA, CA ETAPA FINALA LA PROCEDURA DE ATRIBUIRE , SE VA FACE DOAR CATRE OPERATORII ECONOMICI CARE AU AVUT OFERTE ADMISIBILE. IMBUNATATIREA OFERTELOR PRIN LICITATIE ELECTRONICA SE FACE INTR-O SINGURA RUNDA DE 1 ZI. ELEMENTELE OFERTELOR CARE VOR FACE OBIECTUL PROCESULUI REPETITIV DE OFERTARE - PRETUL TOTAL AL LOTULUI OFERTAT IN LEI FARA TVA PENTRU CANTITATILE MINIME DE PRODUSE PENTRU CARE SE INCHEIE CONTRACTUL VALABIL PANA LA 31.12.2013, LA LICITATIA ELECTRONICA AU DREPTUL SA PARTICIPE DOAR OPERATORII ECONOMICI INREGISTRATI IN SEAP, CONFORMART. 6 ALIN. 2 DIN HG NR. 1660/2006 SI CARORA LE-AU FOST TRANSMISE INVITATIILE DE PARTICIPARE. IN CAZUL IN CARE OFERTANTUL DECLARAT ADMIS SI INREGISTRAT IN SEAP NU MODIFICA IN CADRUL FAZEI DE LICITATIE ELECTRONICA ELEMENTELE OF CARE FAC OBIECTUL PROCESULUI REPETITIV, LA STABILIREA CLASAMENTULUI FINAL ESTE LUATA IN CONSIDERARE OFERTA DEPUSA DE CATRE ACESTA ANTERIOR DESFASURARII ACESTEI FAZE, INTRODUSA IN PREALABILIN SEAP DE AUTPRITATEA CONTRACTANTA
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.06.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.06.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.06.2013 12:00
Locul: Sediul A.A.S.P.S. , str. Dunarii, nr. 139, Alexandria, jud. Teleorman
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare a ofertelor si reprezentantii ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
IN CAZUL IN CARE SE CONSTATA CA OFERTELE CLASATE PE PRIMUL LOC AU PRETURI EGALE AUTORITATEA CONTRACTANTA VA SOLICITA REOFERTAREA IN PLIC INCHIS IN VEDEREA DEPARTAJARII OFERTELOR.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Intrucat se desfasoara o procedura de achizitie pe loturi, termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din O.U.G. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
A.A.S.P.S. ALEXANDRIA
Adresa postala: STR. DUNARII, NR. 139, Localitatea: ALEXANDRIA, Cod postal: 140030, Romania, Tel. +40 247317732, Email: [email protected], Fax: +40 347401551
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.04.2013 10:57