Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE ANGIOGRAF BIPLAN


Anunt de participare numarul 111168/11.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE URGENTA PENTRU COPII , ,Maria Skolodovska Curie"
Adresa postala:  Bulevardul Constantin Brancoveanu nr.20 , sector 4 , ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041451, Romania, Punct(e) de contact:  SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE - CONTRACTARI, Tel. 0214604260, In atentia:  Ing. Cristian Toma, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0214610325, Adresa internet (URL):  www.mscurie.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- SanatateAltele: unitate spitaliceasca
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE ANGIOGRAF BIPLAN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "M.S. CURIE"
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Aparat de angiografie biplan
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33111721-1 - Aparate de angiografie digitala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Angiograf biplan - 1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 3, 467, 741.94RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 21500 lei valabila 30 de zile; Garantie de buna executie: 5 % din valoarea fara TVA a contractului ce urmeaza a fi incheiat.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE BUGETARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIATI, SUBCONTRACTANTI, PERSOANA FIZICA SAU JURIDICA AUTORIZATA A DESFASURA ACTIVITATE COMERCIALA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea Formularului 1 - Fisa de Informatii generale, prezentarea Formularului A - Declaratie privind eligibilitatea, completarea Formularului B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice locala din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala si a Certificatului eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale (original sau copie legalizata), Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor (original sau copie legalizata)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea Bilantului contabil la data de 31.12.2009 vizat si inregistrat de autoritatile competente sau rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati de audit financiar si contabil recunoscute sau orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara (COPIE semnata de un reprezentant imputernicit al societatii cu mentiunea CONFORM CU ORIGINALUL)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
prezentarea documentelor solicitate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani in vederea dovedirii experientei din care sa reiasa indeplinirea in bune conditii a unuia sau mai multe contracte de furnizare similar pentru care se vor prezenta acte doveditoare ? Formular C1; Autorizatie de livrare a produselor de la producator / importator / reprezentanta autorizata a producatorului sau declaratie de producator (original sau copie legalizata); Aviz emis de Ministerul Sanatatii pentru comercializare echipamente medicale (COPIE semnata de un reprezentant imputernicit al societatii cu mentiunea CONFORM CU ORIGINALUL); Autorizatie de securitate radiologica emisa de CNCAN in termen de valabilitate (COPIE semnata de un reprezentant imputernicit al societatii cu mentiunea CONFORM CU ORIGINALUL)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
prezentarea documentelor solicitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
imposibilitatea incepereii activitatii medicale in cadrul noii sectii, reducerea nr. cazurilor ce necesita tratament in afara tarii noastre si scaderea drastica a mortalitatii infantile
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
Candidatii care vor dovedii satisfacerea tuturor cerintelor de calificare vor fi invitati sa participe la etapa a II-a a procedurii de atribuire.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.11.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.11.2010 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.11.2010 11:00
Locul: Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "M.S. CURIE", Serviciul Achizitii Publice - Contractari
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor si reprezentantii operatorilor economici care prezinta imputernicire in acest sens si un act de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS NR. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010458, Romania, Tel. 021 3104641, Email:  [email protected], Fax:  021 3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala:  Splaiul independentei, nr 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010458, Romania, Tel. 021 - 319.51.80, Email:  [email protected], Fax:  021- 3191674
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii " M.S. CURIE"
Adresa postala:  B-dul Constantin Brancoveanu, nr 20, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041457, Romania, Tel. 021-4610325, Email:  [email protected], Fax:  021- 4610325, Adresa internet (URL):  www.mscurie.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.11.2010 14:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer