Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare Antibacterieni de uz sistemic


Anunt de participare numarul 117890/24.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Municipal Pascani
Adresa postala:  Str Gradinitei nr 5, Localitatea:  Pascani, Cod postal:  705200, Romania, Punct(e) de contact:  Ludovica Liliana Dogaru, Tel. 0232-763600, Email:  [email protected], Fax:  0232-765060, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare Antibacterieni de uz sistemic
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Municipal Pascani, str.Gradinitei nr.5, loc.Pascani, jud.Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Antibacterieni de uz sistemic impartiti in 20 loturi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651100-9 - Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Impartirea pe loturi este urmatoarea:
lot 1- OSPAMOX 250mg sirop sau echivalent (AMOXICILINA ) - 30 flc
lot 2 - AMOKSIKLAV®1g sau echivalent (Amoxicilinum+Acidum clavulanicum)- 4000 cpr
lot 3 - AMOKSIKLAV®625mg sau echivalent (Amoxicilinum+Acidum clavulanicum)- 1000 cpr
lot 4 AMOXICILINA500mg sau echivalent (AMOXICILLINUM )- 11000 cps
lot 5 AMPICILINA1g sau echivalent (im+iv)(AMPICILLINUM)- 14000 flc
lot 6 AMPICILINA500mg sau echivalent (im+iv)(AMPICILLINUM)- 7000 flc
lot 7 AMPICILINA 250mg sau echivalent (im+iv)(AMPICILLINUM) -14000 flc
lot 8 AXETINE 1, 5g sau echivalent (im+iv) (CEFUROXIMUM)- 200 flc
lot 9 AXETINE 750mg sau echivalent (im+iv) (CEFUROXIMUM)- 400 flc
lot 10 CEFOZON 1g sau echivalent (im+iv) (CEFOPERAZONUM)-1200 flc
lot 11 CEFTRIAXON 1 g sau echivalent (im+iv)(CEFTRIAXONUM)-5000 flc
lot 12 CEFTRIAXON 250 mg sau echivalent (im+iv)(CEFTRIAXONUM) -800 flc
lot 13 CEFUROXIM250mg sau echivalent (CEFUROXIMUM)- 700 cps
lot 14 EFICEF 200 mg sau echivalent (CEFIXIMUM)-1100 cps
lot 15 PENICILINA G POTASICA1000000ui sau echivalent (im+iv)(BENZYLPENICILLINUM)-8000 flc
lot 16 PENICILINA G POTASICA400000ui sau echivalent (im+iv) BENZYLPENICILLINUM flc 3.200
lot 17 PENICILINA V1000000ui - OSPEN sau echivalent (PHENOXYMETHYLPENICILLINUM )-400 cpr
lot 18 MERONEM 500MG sau echivalent (iv)(MEROPENEMUM)-8 flc
lot 19 AMOKSIKLAV® 1, 2g sau echivalent (iv) (Amoxicilinum+Acidum clavulanicum)- 5500flc
lot 20 ZINNAT 500mg sau echivalent (CEFUROXIMUM)- 300 cpr
Valoarea estimata fara TVA: 216, 648.62RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare conform documentatiei de atribuire de maxim 2166, 49RON (informatii suplimentare pe fiecare lot). Garantia de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii provenite din contractele incheiate cu CAS Iasi.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea (Formular nr. 12A)2.Declaratie privindcalitatea de participant la procedura (Formular nr. 12C)
3.Declaratie privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata aimpozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este resident, valabile si in termen la data deschiderii ofertelor).
4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 (Formular nr. 12B)
5.Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta (in baza Ordinului 314/2010 emis de Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice - privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta)6.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Cometului/Autorizatie de functionare emisa de catre M.S.
7.Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului
8. Autorizatie de punere pe piata eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului valabila si in termen.
9. Autorizatie de distributie de medicamente angro.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiului financiar la 30.06.2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa informatii generale
2. Informatii referitoare la personal- formularul 12 I din Sectiunea formulare
3. Informatii referitoare la dotarea tehnica ? formularul 12 H din Sectiunea formulare4. Certificat privind asigurarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001:2008 (sau echivalent) eliberat de un organism de certificare acreditat pentru distribuitor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3021 din 14.03.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.04.2011 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.04.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.12.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.04.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6 Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/ 3104641, Fax:  021/ 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al Spitalului Municipal Pascani
Adresa postala:  str.Gradinitei nr.5, ,Localitatea:  Pascani, Cod postal:  705200, Romania, Tel. 0232/ 718606, Fax:  0232/ 765060
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2011 14:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer