Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare anvelope, camere de aer si banderole pentru mijloace de transport


Anunt de participare numarul 48787/04.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA APELOR SIRET BACAU
Adresa postala: Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIA CALIN, Tel.0234 / 541.646, In atentia: BIROU ACHIZITII, Email: [email protected], Fax: 0234 / 510.050
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare anvelope, camere de aer si banderole pentru mijloace de transport
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Lotul 1: Sediul S.G.ANEAMT, Bd. Dacia nr. 5A, oras Piatra Neamt, jud. Neamt.
Lotul 2: Sediul S.G.A. SUCEAVA, str. Universitatii nr. 48, oras Suceava, jud. Suceava.
Lotul 3: Sediul S.G.A. VRANCEA, Bd.Brailei nr.121-123, oras Focsani, jud.Vrancea.
Lotul 4: Sediul S.H.I.PASCANI, str. Abator nr. 35, oras Pascani, judIasi.
Lotul 5: SediulDirectiei Apelor Siret Bacau, str. Cuza Voda nr.1, Bacau.
Lotul 6 SediulS.H.I.Siret, str. Alexandru Cel Bun, nr.61, oras Siret, jud. Suceava.
Lotul 7: SediulS.G.A. Bacau, str. Cuza Voda nr. 1, Bacau.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare anvelope, camere de aer si banderole pentru mijloace de transport.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
25111000-2 - Pneuri (Rev.1)
25111520-3-Camere de aer (Rev.1)
25111530-6-Benzi de rulare pentru pneuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1: ANVELOPES.G.ANEAMT
Anvelope 85 buc.
Camere aer 36 buc.
Banderole 18 buc.
Lotul 2: ANVELOPE S.G.A. SUCEAVA
Anvelope -23 buc.
Lotul 3: ANVELOPE S.G.A. VRANCEA
Anvelope 32 buc.
Camere aer 24 buc.
Lotul 4: ANVELOPE S.H.I. PASCANI
Anvelope 24 buc.
Camere aer - 46 buc.
Lotul 5: ANVELOPE D.A.S. BACAU
Anvelope 63 buc.
Lotul 6: ANVELOPE S.H.I. SIRET
Anvelope 38 buc.
Camere aer - 16 buc.
Banderole 12 buc.
Lotul 7: ANVELOPE S.G.A. BACAU
Anvelope 80 buc.
Banderole 26 buc.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul achizitionarii unor cantitati suplimentare de anvelope, in limita a 10 % din valoarea anvelopelor ce vor fi contractate. Suplimentarea va fi efectuata numai in cazul aparitiei unor situatii neprevazute: explozii, deteriorari accidentale sau marire parc auto. Estimarea cantitatilor suplimentare de produse nu s-a putut efectua fizic, ci numaiprocentual, deoarece la data intocmirii documentatiei nu puteau fi identificate tipurile de anvelope pentru care va fi necesara achizitionarea unei cantitati suplimentare in conditiile mentionate mai sus.
Valoarea estimata fara TVA: intre 149, 370 si 163, 555RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare: Lot1:337, 00 LEI, Lot2:173, 00LEI, Lot3:204, 00LEI, Lot4:170, 00 LEI, Lot 5:233, 00 LEI, Lot6:161, 00LEI, Lot7:358, 00LEI;Garantia buna executie: 5% din valoarea contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi operatori au dreptul de a se asocia pt. a depune oferta comuna. Asocierea va fi legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006; Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat; Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele in drept; Declaratie privind cifra de afaceri realizata in ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului; Lista principalelor livrari(minim 3 livrari) de produse similare cantitativ si valoric, efectuate in ultimii 3 ani care va contine valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizare pentru livrarea/comercializarea produselor ofertate emisa de producator/importator ; Informatii privind subcontractantii sau asocierea daca va fi cazul; Ofertantul va prezenta documente emise de organisme acreditate pentru producator, care confirma certificarea sistemului calitatii conform standardului ISO 9001 pentru produsele ofertate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.04.2008 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.05.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.05.2008 12:00
Locul: Sediul Directiei Apelor Siret Bacau, str. Cuza Voda nr. 1, oras Bacau, jud.Bacau.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici participanti la procedura.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Str. Cuza Voda nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234/513296, Fax: 0234/514275
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Apelor "Siret" Bacau - Compartiment Juridic si Contencios
Adresa postala: Str. Cuza Voda nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234/541646, Fax: 0234/510050
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.04.2008 09:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer