Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare aparat tomografie computerizata multislice


Anunt de participare numarul 144931/16.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE URGENTA AL MAI "PROF. DR. DIMITRIE GEROTA"BUCURESTI
Adresa postala: Str. Vasile Vasilievici Stroescu , nr. 29-31, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021373, Romania, Punct(e) de contact: ELENA CRISTACHE, Tel. +40 2523334/ +40 2522692, Email: [email protected], Fax: +40 2522829, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare aparat tomografie computerizata multislice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul de Urgenta al MAI Prof. Dr. Dimitrie Gerota
str. Vasile Vasilievici Stroescu nr.29-31 sector 2 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare aparat tomografie computerizata multislice - 1 cpl
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33115000-9 - Aparate de tomografie (Rev.2)
51411000-6-Servicii de instalare de echipament de imagistica (Rev.2)
79633000-0-Servicii de perfectionare a personalului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Aparat tomografie computerizata multislice - 1 cpl
Valoarea estimata fara TVA: 3, 548, 387.1RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 70.000 lei.Echivalenta in lei/euro pentru constituirea garantiei de participare, se va determina la cursul BNR inainte cu 5 zile de data limita de depunere a ofertelor.Constituirea garantiei se va realiza prin una din formele: 1) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, in original;2) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, in original, asa cum rezulta din prevederile art.90 din HG 925/2006;3) ordin de plata cu semnatura si stampila bancii, in contul RO17TREZ7025005XXX007106, deschis la Trezoreria sector 2, Bucuresti.Garantia de participare va avea perioada de valabilitate cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei-60 zile de la data limita dedepunere a ofertelor.In cazul IMM-urilor, odata cu prezentarea garantiei se va face obligatoriu si dovada incadrarii in aceasta categorie printr-o declaratie pe propria raspundere conform anexei nr.1 la Legea 346/2004.Dovada garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelorIn instrumentul de garantare se va mentiona si posibilitatea retinerii acesteia atatin cazul formularii unei contestatii si respingerii acesteia de catre CNSC cat si in cazul retragerii contestatiei (conform art. 278 indice 1 alin.1 si alin 2 din OUG 34/2006). Modalitatea de constituire a garantiei de buna executieIn cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA. Sau 5% din valoarea fara TVA, in cazul IMM-urilor.NOTA: In cazul IMM-urilor, o data cu prezentarea garantiei se va face obligatoriu si dovada incadrarii in aceasta categorie, printr-o declaratie pe propria raspundere conform anexei nr.1 la Legea 346/2004.La constituirea garantiei de buna executie se vor avea in vedere prevederile art 90 alin.(1) din HG 925/2006.Constituirea garantiei se va realiza prin una din formele: 1) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, in original;2) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, in original;3) ordin de plata cu semnatura si stampila bancii , in contul RO17TREZ7025005XXX007106.Garantia de buna executie se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 10 zile calendaristice de la data incheierii contractului.Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul specificat poate determina rezilierea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Dispozitivul medical va fi livrat in termen de maxim 8 saptamani de la intrarea in vigoare a contractului de achizitie.Cond de livrare: franco-depozit-beneficiar.Plata va fi efectuata in termen de maxim 60 de zile de la emiterea facturii, in intervalul 24-31 ale lunii, cf cu OUG 34/2009.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; completata in conformitate cu formularul corespunzator din Sectiunea ? ?Formulare? ? in original. In cazul unei asocieri este obligat sa prezinte formular, in cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conf. art 186 si 190 din OUG 34/2006, si sustinatorul acestuia. 2.Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; completata in conformitate cu formularul corespunzator din Sectiunea? ?Formulare? ? in original.
Pentru operatorii economici straini: Operatorul va prezenta o declaratie pe propria raspundere sau daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii competente in acest sens. In cazul unei asocieri este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conf. art 186 si 190 din OUG 34/2006, persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art 181 lit.a), c1), d) din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.3.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006; completata in conformitate cu formularul corespunzator din Sectiunea? ?Formulare? ? in original. In cazul unei asocierifiecare asociat este rugat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art 186 si 190 din OUG 34/2006, fiecare tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.
Mentionam persoanele cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea proceduriide atribuirein cadrul autoritatii contractante:
Informatii despre conducerea executiva:
1. CHIVULESCU ADRIAN CLAUDIU ? Imputernicit Director General;
2. ROTARU LUMINITA ? Director General Adjunct Medical;
3. DRAGOMIR IONUT ? Imputernicit Director General Adjunct Economico Administrativ;
4. STAN ADRIANA - Contabil sef;
5. RUSE CODRUTA- Consilier juridic.
Informatii despre persoanele care semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire:
1. CHIVULESCU ADRIAN CLAUDIU - Imputernicit Director ;
2. ROTARU LUMINITA ? Director General Adjunct Medical:
3. DRAGOMIR IONUT ? Imputernicit Director General Adjunct Economico Administrativ:
4. STAN ADRIANA - Contabil sef;
5. RUSE CODRUTA - Consilier juridic;
6. MIRSUANA ? ImputernicitSef Department Logistic;
7. CRISTACHE ELENA ? ImputernicitSef Birou Achizitii Publice
4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta , conform ordinului ANRMAP 314/2010 ? completat in conformitate cu formularul corespunzator din Sectiunea ? ?Formulare? ? in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.5.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat ? eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?cu semnatura si stampila ofertantului.6.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de Primaria Locala, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila ofertantului
Nota: Din certificatele fiscale trebuie sa rezulte ca Ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Asadar, dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
Pentru demonstrarea situatiei personale, ofertantul (persoana fizica sau juridica starina) va prezenta documente considerate edificatoare in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit sau o declaratie pe propria raspundere ori, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens, tradusa in limba romana de traducator autorizat si legalizata. 1.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte adresa actuala , obiectul de activitate al societatii si numele asociatilor; in original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila ofertantului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunerea ofertelor.
NOTA: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , sa prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru conformitate, in situatia in care a prezentat acest document in copie.Daca exista asociati documentul solicitat va fi depus si de catre acestia pentru partea pe care o realizeaza.- In cazul intreprinderilor mici si mijlocii, declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi completata conform modelului prevazut in anexa 1 din Legea nr.346/14.07.2004 cu modificarile si completarile ulterioare si va fi prezentata in original.
Persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea deexercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica din tara in care ofertantul este stabilit.
Documentele vor fi prezentate traduse in limba romana de traducator autorizat si legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale, completata inclusiv la rubrica cifra de afaceri. Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani minim 3.548.000, 00 lei (pentru I.M.M. va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa)Pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va depune Fisa de informatii generale cf. Formular din Sectiunea "Formulare"
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificat/declaratie de conformitate CE pentru produsul ofertat ? cf.cu OMS 1163/2010, copie certificata prin semnatura si stampila.
Candidatii/ofertantii au dreptul de a prezenta in scopul demonstrarii indeplinirii standardelor de calitate, orice alte documente (standarde) echivalente cu o astfel de certificare sau care probeaza in mod concludent indeplinirea respectivelor cerinte ? copie certificata prin semnaturasi stampila;2. Autorizatie CNCAN pentru activitatile deinstalare, punere in functiune si service pentru furnizor si/sau societatea care va presta aceste servicii ? copie certificata prin semnaturasi stampila;3. Se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte furnizarea unui astfel de produs;
1.Ofertantii/candidatii romani trebuie sa detina un certificat care sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii conform cerintelor din standardul ISO 9001:2008, Sisteme de management al calitatii sau echivalent; ? copie certificata prin semnaturasi stampila.
2.Ofertantii/candidatii straini care nu au sediul in Romania trebuie sa detina o certificare a sistemului de management al calitatii conform cerintelor standardului ISO 9001:2008, Sisteme de management al calitatii sau echivalent; ? copie certificata prin semnaturasi stampila.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Candidatii/ofertantii au dreptul de a prezenta in scopul demonstrarii indeplinirii standardelor de calitate, orice alte documente (standarde) echivalente cu o astfel de certificare sau care probeaza in mod concludent indeplinirea respectivelor cerinte ? copie certificata prin semnaturasi stampila;2.Autorizatie CNCAN - aceasta certifica autoritatii contractante faptul ca dispozitivul ofertat corespunde cerintelor reglementarilor din domeniul nuclear si poate face obiectul activitatilor din domeniul nuclear autorizate, in scopul pentru care a fost conceput si fabricat;3.Se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte furnizarea unui astfel de produs;1.Ofertantii/candidatii romani trebuie sa detina un certificat care sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii conform cerintelor din standardul ISO 9001:2008, Sisteme de management al calitatii sau echivalent; ? copie certificata prin semnaturasi stampila.2.Ofertantii/candidatii straini care nu au sediul in Romania trebuie sa detina o certificare a sistemului de management al calitatii conform cerintelor standardului ISO 9001:2008, Sisteme de management al calitatii sau echivalent; ? copie certificata prin semnaturasi stampila.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ofertantii vor avea dreptul sa liciteze in urmatoarele conditii: - in cadrul licitatiei electronice ofertantii nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze;
- elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul;
- ofertantii pot vedea nr. de participanti inscrisi la licitatie;
- ofertantii nu pot vedea cea mai buna oferta.In cazul in care operatorul economic declarat admis si inscris in SEAP, nu modifica in cadrul fazei de licitatie electronica elementele care fac obiectul procesului de reofertare, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii acestei faze, si care a fost introdusa in SEAP de autoritatea contractanta.Nr. de runde al licitatiei electronice :1 (una).Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Durata unei runde: 1 (una) zi.Dupa incheierea rundei de licitatie electronica se solicita operatorilor economici sa transmita autoritatii contractante Formularul de oferta completat cu noile valori rezultate in urma procesului de reofertare electronica
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.08.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.08.2013 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.08.2013 10:00
Locul: Spit de UrgProf.Dr.Dimitrie Gerota, str. Vasile Vasilievici Stroescu nr.29-31, sector 2 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai oper.economici care au depus oferte care vor trebui sa prezinte imputernicirea si cartea de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
a)In situatia in care operatorii economici clasati pe primul loc vor prezenta pret egal, autoritatea contractanta va solicita, in vederea departajarii, o noua oferta financiara in plic inchis.b)Informatii privind subcontractantii: Se vor prezenta urmatoarele documente: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1, Formular din Sectiunea Formulare;2.Declaratie privind subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si, dupa caz, acordul acestuia/acestora.C)Informatii privind asociatii : Se vor prezenta urmatoarele documente: - ACORD DE ASOCIERE.In cazul in care un grup de operatori economici se asociaza pentru a depune o oferta comuna, acestia trebuie sa indeplineasca individual cerintele privind eligibilitatea si inregistrarea si, prin cumul, cerintele privind capacitatea economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala si standardele de asigurare a calitatii. Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere, in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele asocierii pentru indeplinirea contractului. d)Furnizorul va amenaja spatiul destinat dispozitivului medical, va instala si va pune in functiune dispozitivul medical;e)Furnizorul va asigura: obtinerea autorizarii de amplasare-constructie emisa de CNCAN, instalarea propriu-zisa si punerea in functiune a dispozitivului medical, pregatirea documentatiei si depunerea acesteia la CNCAN in vederea emiterii autorizarii de utilizare, conform caietului de sarcini;
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: str. Vasile Vasilievici Stroescu nr.29-31, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021373, Romania, Tel. +40 212522692, Email: [email protected], Fax: +40 212522829
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.07.2013 15:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer