Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE APARATE DE ENDOSCOPIE SI ENDOCHIRURGIE


Anunt de participare numarul 104474/23.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC FILANTROPIA
Adresa postala:  Bd.Ion Mihalache nr.11-13, sector 1, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  01171, Romania, Punct(e) de contact:  Florica Vasile, Tel. 318.89.49, Email:  [email protected], Fax:  318.89.37, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE APARATE DE ENDOSCOPIE SI ENDOCHIRURGIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bd.Ion Mihalache nr.11, sector 1 - Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SE ACHIZITIONEAZA O TRUSA DE HISTERO-CISTOSCOPIE CU LANT VIDEO SI INSTRUMENTAR SI O TRUSA DE LAPAROSCOPIE CU LANT VIDEO HD
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33168000-5 - Aparate de endoscopie si de endochirurgie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOTUL 1 - 1(UNU) TRUSA DE HISTERO-CISTOSCOPIE CU LANT VIDEO SI INSTRUMENTAR
LOTUL 2 - 1(UNU)TRUSA DE LAPAROSCOPIE CU LANT VIDEO HD
Valoarea estimata fara TVA: 560, 887RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE: Lotul 1 = 5.645, 16 lei;Lotul 2 = 5.572, 58 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006; Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice privind plata obligatiilor la Bugetul generalconsolidat in termen de valabilitate - original sau copie legalizata.
Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale privind plata datoriilor la bugetul local in termen de valabilitate ? original sau copie legalizata.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului-original sau copie legalizata.Certificat de inregistrare ? in copie, conform cu originalul
Avizul/Autorizatia de functionare eliberate de Ministerul Sanatatii in termen de valabilitate, pentru distribuitor, prezentate in copie, conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale ?care contine informatii privind ofertantul, in care se va preciza foarte clar adresa de corespondenta, numere de telefon si fax -FormularulC.
Bilantul contabil depus la 31.12.2009 vizat si inregistrat de organele competente ? copie legalizata;
Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul in care pentru exercitiul financiar 2009 bilantul si anexele, precum si situatiile la 30-06-2009 nu sunt cerute a fi inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verificare contabila, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau de cenzori dupa caz.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, conform Formularului 12D ? sectiunea ?Formulare?.Fisa tehnicaa produsului ( dupa caz)-copie conform cu originalul
Autorizatie din partea producatorului care sa ateste ca furnizorul este importator si /sau distribuitor autorizat pe teritoriul Romaniei ? tradusa in limba romana -copie legalizata)Firma ofertanta trebuie sa faca dovada ca producatorul detine un sistem de asigurare a sistemului calitatii, conform standardelor internationale: Certificat ISO 9001 si Marca CE producator, Certificat ISO 9001 furnizor si certificat de conformitate.
Declaratie pe proprie raspundere semnata si stampilata de reprezentantii dvs.legali ca produsele se pot livra in maxim 45 de zile de la data comenzii ferme, emise in baza semnarii contractului de achizitie dintre parti.
Ofertantul va trebui sa faca dovada ca are personal service angajat si scolarizat la producator.
Ofertantul va trebui sa posede Autorizare din partea producatorului pentru service sicomercializare echipamente si piese de schimb.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2971/21.07.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.09.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.09.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.09.2010 18:00
Locul: SEDIUL SPITALULUI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII OPERATORILOR ECONOMICI SI COMISIA DE EVALUARE, PRECUM SI ALTI INVITATI AI AUTORITATII CONTRACTANTE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
TRIBUNALUL BUCURESTI - Sectia de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  BD.UNIRII NR.37, SECTOR 3 , ,Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030823, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR.STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE INCEPAND CU ZIUA URMATOARE LUARII LA CUNOSTINTA DESPRE ORICE FEL DE ACT CE LEZEAZA INTERESELE OPERATORILOR ECONOMICI
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC
Adresa postala:  BD.ION MIHALACHE SECTOR 1, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  011171, Romania, Tel. 0213188937
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.07.2010 15:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer