Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare "APARATE DE PROTECTIE A RESPIRATIEI"


Anunt de participare numarul 43442/15.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta
Adresa postala: Strada Banu Dumitrache nr. 46, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 032572, Romania, Punct(e) de contact: Florin Popa, Tel.021.232.26.40, Email: [email protected], Fax: 2332017, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
IGSU-Directia Management Logistic
Adresa postala: str. Ceasornicului nr.19, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 015111, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Programe Logistice si Achizitii, Tel.021-232.26.40, In atentia: Popa FLorin, Fax: 021-233.20.17
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare "APARATE DE PROTECTIE A RESPIRATIEI"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: U.M. 0333 Bucuresti - str. Iuliu Maniu nr. 69, sector 6
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se are in vedere incheierea unui contract pentru furnizarea cantitatii de 1600 cpl - aparate de protectie a respiratiei cu aer comprimat.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
28211210-9 - Aparate de respirat pentru interventiile in caz de incendiu (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul presupune furnizarea cantitatii de 1.600 cpl - aparate de protectie a respiratiei. Functie de fondurile disponibile, cantitatea poate fi suplimentata (ori diminuata) intr-un procent de max. 10 %
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 300, 000 si 1, 500, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 27.06.2008 pana la 28.11.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare este de 80.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se cere : Certificat de atestare fiscala, in original sau copie legalizata, cu valabilitate la data deschiderii ofertelor. Certificat fiscal emis de primarie, original sau copie legalizata, cu valabilitate la data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se cer : a) - declaratii bancare corespunzatoare (scrisori de bonitate) sau, dupa caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional;b)-cifra medie de afaceri, calculata pentru ultimii 3 ani, in lei si euro.c)- situatia financiara (bilantul) la 30.06.2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani sa fie de min. 11.400.000lei .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se cer : - Declaratia privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani Formularul nr. 5 din Sectiunea IV.Declaratia (Formularul nr. 5) va fi insotita de Lista cuprinzand principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani Formularul 5.1.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul sa fi indeplinit, fie: 1.- un contract de furnizare, care a avut ca obiect livrarea, cel putin a, cantitatii de 530 cpl. produse similare celor care fac obiectul prezentei proceduri (aparate de protectie a respiratie), sau2.- cel mult 3 contracte de furnizare care au avut ca obiect livrarea, cel putin a, cantitatii de 800 cpl. -produse similare celor care fac obiectul prezentei proceduri (aparate de protectie a respiratie).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.03.2008 15:30
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: In baza unei solicitari scrise la DML - str. Ceasornicului nr.19, sector1, sau gratuit prin descarcarea de pe SEAP
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.03.2008 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.04.2008 10:00
Locul: Directia Management Logistic - str. Ceasornicului nr. 19, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor pot participa reprezentanti ai ofertantilor, pe baza de imputernicire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: sos. Oltenitei nr. 110, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In maxim 10 zile de la luarea la cunostinta despre un act sau decizie a autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si Contencios
Adresa postala: str. Ceasornicului nr. 19, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 015111, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.02.2008 12:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer