Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract de furnizare APARATURA A.T.I


Anunt de participare numarul 87310/26.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC NICOLAE MALAXA
Adresa postala: SOS.VERGULUI, NR.12, SECTOR 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022441, Romania, Punct(e) de contact: Ref.Velicu Camelia, Tel.021-2552656, Email: [email protected], Fax: 021-2552656, Adresa internet (URL): www.spitalmalaxa.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unitate spitaliceasca cu paturi
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de furnizare APARATURA A.T.I
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spital Clinic Nicolae Malaxa , sos.Vergului nr.12, sector 2, Bucuresti, cod 022441 , parter , Magazia Centrala.
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contract de furnizare APARATURA ATI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
APARATURA ATI ; cod CPV 33100000-1 " echipamente medicale ":
1.Paturi ATI cu cantar Buc. 3
2.Paturi ATIBuc. 12
3.Statie centrala monitorizare 15 posturi Buc. 1
4.Ventilatoare pulmonare pentru ventilatie de lunga durata Buc. 2
5.Ventilatoare pulmonare pentru ventilatie de durata scurta si medie inclusiv pentru pacientii transportatiBuc. 1
6.PulsoximetreBuc. 10
7.Aspirator secretii bronsice Buc. 5
8.Defibrilator externBuc. 2
9.Aparat EKG 12 canaleBuc. 2
10.Sistem compresie antitromboza Buc. 3
11.InjectomatBuc. 15
12.Nebulizator ultrasuneteBuc. 2
13.Aparat alimentatie enterala Buc. 4
14.Aparat hemodiafiltrareBuc. 1
15.BronhoscopBuc. 1
16.EcografBuc. 1
Valoarea estimata fara TVA: 3, 527, 700RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 25.11.2009 pana la 31.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare = 35277 ron ; garantia debuna executie a contractului = 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local , lista de investitii aprobata de Primaria Municipiului Baucuresti.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legala
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie perivind eligibilitatea ; -declaratie privind neancadrarea la art.181 dinOUG 34 / 2006;
-certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale valabile la data depunerii ofertelor;
-declaratie privind calitateade participant la procedura;documente edificatoare care sa ateste o forma de inregistrare;
-certificat constatator emis de ORC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-fisa de informatii generale;
-bilantul contabil la data de 30.06.2009 vizat si inregistrat de organele competente;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelor livrari in ultimii 3 ani;
-aviz de functionare;
-documente care atesta certificarea sistemului calitatii , conform standardului ISO 9001 pentru producator si distribuitor si C.E."mark" pentru aparastura comercializata sau echivalent.Nu se accepta ofertanti in curs de certificare.-completarea fiselor tehnice ale tuturor produselor ce formeaza obiectul licitatiei-autorizatie de comercializare de la producator in original sau copie legalizata
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret
55%
Descriere:
2.
performante tehnice
45%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.10.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.11.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.12.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.11.2009 13:00
Locul: Spital Clinic Nicolae Malaxa , sos.Vergului nr.12, sector 2, Bucuresti, etaj 1 , Serviciul Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor vor prezenta IMPUTERNICIRE SCRISA emisa textual in acest scop semnata si stampilata, care sa contina si competentele acestora in licitatie.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, cod postal 030084, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5 , sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021-3195181, Email: [email protected], Fax: 021-3191674
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Juridic
Adresa postala: sos.Vergului nr.12 , sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022441, Romania, Tel.021-2552656, Email: [email protected], Fax: 021-2552656
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.09.2009 16:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer