Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare aparatura de laborator


Anunt de participare numarul 60902/08.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea din Bucuresti
Adresa postala: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050107, Romania, Punct(e) de contact: Cristi Sandu, Tel.021 3139575, Email: [email protected], Fax: 021 3139575, Adresa internet (URL): www.unibuc.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Facultatea de Chimie
Adresa postala: Catedra de Chimie Tehnologica si Cataliza, Soseaua Panduri 90-92, CORP E, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050663, Romania, In atentia: Cristi Sandu, Fax: 0213139575
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Din SEAP si de la Facultatea de Chimie
Adresa postala: Catedra de Chimie Tehnologica si Cataliza, Soseaua Panduri 90-92, CORP E, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050663, Romania, In atentia: Cristi Sandu, Fax: 0213139575
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Universitate
Activitate (activitati)
- EducatieAltele: Cercetare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare aparatura de laborator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Facultatea de Chimie, Catedra de Chimie Tehnologica si Cataliza, Soseaua Panduri 90-92
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ANALIZOR DIMENSIUNE PARTICULE
APARAT ANALIZA TERMICA -DSC
APARAT PENTRU DETERMINAREA POTENTIALULUI ZETA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31640000-4 - Masini si aparate cu utilizare specifica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ANALIZOR DIMENSIUNE PARTICULE - 1 buc
APARAT ANALIZA TERMICA -DSC - 1 buc
APARAT PENTRU DETERMINAREA POTENTIALULUI ZETA - 1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 317, 649RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: Lot 1 - 2900 lei, Lot 2 - 2100 lei, Lot 3 - 1200 lei, Garantie de buna executie 2% din valoarea contractului in lei fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Dupa caz, operatorii economici vor incheia contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitateaCerinta minima: completarea Formularului 1.
2. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat . Cerinta minima: - prezentarea Certificatului de Atestare Fiscalaeliberat de Ministerul Finantelor Publice, Agentia Nationala de Administrare Fiscala.
- prezentarea Certificatului de atestate fiscalaprivind impozitele si taxele locale.Cerinta minima: prezentarea Certificatului de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului.
Cerinta minima prezentarea Certificatului constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilant contabil2. Informatii privind cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: ultimul bilant contabil inregistrat si vizat de catre organele competente.Cerinta minima: se completeaza Formularul 2-fisa informatii generale ofertant.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor livrari de poroduse similare efectuate in ultimii 3 ani
2. Declaratie referitoare la echipamentele tehnice
3. Declaratie privind personalul de specialitate de care dispune ofertantul
IV.5. Standarde de asigurarea calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: completarea Formularului 3- Lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valoarea livrarilor.Cerinta minima: se completeaza o declaratie privind resursele echipamentele tehnice disponibile pentru indeplinirea contractului.Cerinta minima: -se completeaza o declaratie pe propria raspundere care contine informatii privind numarul mediu de angajati in ultimele 12 luni, asigurarea cu personal de specialitate, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.cerinta mimima: producatorul sa fie certificat ISO 9001 si furnizorul sa fie certificat ISO 9001 sau orice alte documente echivalente cu o astfel de certificare).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere:
2.
Disponibilitatea de a asigura servicii postvanzare si asistenta tehnica pentru o perioada de 15 ani
5%
Descriere:
3.
Disponibilitatea de a asigura servicii service GRATUIT pentru o perioada de3 ani de la data semnarii contractului
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.08.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.09.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.09.2008 11:00
Locul: Rectoratul Universitatii din Bucuresti, Bucuresti, Sector 5, Bd. Mihail Kogalniceanu, nr.36-46
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea de Reglementare si Monitorizare a Achizitiilor Publice
Adresa postala: STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos.Oltenitei Nr.107-111, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041804, Romania, Tel.0213223377, Fax: 0213221240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea din Bucuresti - Directia Administrativa, Directia Juridica
Adresa postala: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050107, Romania, Tel.0213077347, Fax: 0213139575
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.08.2008 15:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer