Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE APARATURA DE LABORATOR
Anunt de participare numarul 31559/11.09.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR BUCURESTI
Adresa postala: STRADA ILIOARA NR.16 E, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: ELENA MUSAT, Tel.3486786, In atentia: DIRECTOR EXECUTIV PROF.UNIV.DR.CONSTANTIN SAVU, Email: [email protected], Fax: 3482352
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: SERVICII VETERINARE
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE APARATURA DE LABORATOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: BUCURESTI, STRADA ILIOARA NR.16 E, SECTOR 3
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT DE FURNIZARE APARATURA DE LABORATOR
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33253000-8 - Aparate de detectare si de analiza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATILE SOLICITATE SUNT PREVAZUTE IN CAIETUL DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 1, 320, 252RON
II.2.2) Optiuni
Da
PRELUNGIREA CONTRACTULUI DE FURNIZARE
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 23.11.2007 pana la 31.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE VA FI DE 15000 LEI RON.ACEASTA SE VA CONSTITUI PRIN SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CONTRACTUL DE FURNIZARE VA FI FINANTAT DIN SUBVENTII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
OPERATORII ECONOMICI VOR PUTEA DEPUNE OFERTA INDIVIDUALA SAU IN ASOCIERE CU ALTI OPERATORI ECONOMICI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
DATA LIMITA DE LIVRARE A PRODUSELOR VA FI DE 30 DE ZILE DE LA INCHEIEREA CONTRACTULUI DE FURNIZARE
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.DECLARATIE DE ELIGIBILITATE;2.DECLARARIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART.181 DIN OUG NR.34/2006;DECLARATIE PRIVIND ;3.DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA;4.CERTIFICAT CONSTAATTOR EMIS DE REGISTRUL COMERTULUI DE PE LINGA CAMERA DE COMERT SI INDUSTRIE NATIONALA SAU TERITORIALA SI ALTE DOCUMENTE SOLICITATE PRIN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.FISA DE INFORMATII GENERALE COMPLETATA CONFORM LEGISLATIEI IN VIGOARE;2.BILANTUL CONTABIL PE ANUL PRECEDENT MVIZAT SI INREGISTRAT DE ORGANELE COMPETENTE SI ALTE DOCUMENTE SOLICITATE PRIN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
AUTORITATEA CONTRACTANTA STABILESTE CA CERINTA MINIMA REALIZAREA UNEI CIFRE MEDII ANUALE DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI EGALA SAU MAI MARE CU 2492400 LEI RON, ECHIVALENT EURO 750000 CALCULAT LA CURSUL DE 3, 3232 LEI/EURO;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.FISA/FISE DE INFORMATII PRIVIND EXPERIENTA SIMILARA;2.PREZENTAREA UNEI LISTE CU PRINCIPALELE LIVRARI DE PRODUSE PE ULTIMII 3 ANI;RECOMANDARI DE LA ALTI BENEFICIARI-CEL PUTIN DOUA RECOMANDARI ;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
AUTORITATEA CONTRACTANTA STABILESTE CA CERINTA MINIMA INCHEIEREA SI FINALIZAREA UNUI CONTRACT DE FURNIZARE APARATURA DE LABORATOR IN ULTIMII 3 ANI CU O VALOARE MINIMA DE 150000 EURO;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
26791/05.09.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.10.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: DE LA SEDIUL INSTITUTIEI PE BAZA DE SOLICITARE IN SCRIS LA FAX 3482352 ;
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.11.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.11.2007 15:00
Locul: BUCURESTI, STRADA ILIOARA NR.16 E, SECTOR 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
LA DESCHIDEREA OFERTELOR ARE DREPTUL SA ASISTE UN DELEGAT AL OFERTANTULUI PE BAZA DE DELEGATIE VALABILA , SEMNATA DE REPREZENTANTUL LEGAL SI STAMPILATA
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
AL 2-LEA ORGANISM COMPETENT PENTRU CAILE DE ATAC ESTE CURTEA DE APEL, SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRADA STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0040/021/3104641, Email: office-cnsc.ro, Fax: 0040/021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
TERMENELE SUNT PREVAZUTE IN ORDINUL NR.155/2006 AL PRESEDINTELUI A.N.R.M.A.P.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDIC DIN CADRUL D.S.V.S.A.BUCURESTI
Adresa postala: STRADA ILIOARA NR.16, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 7000, Romania, Tel.021/3484300, Email: [email protected], Fax: 021/3482352
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.09.2007 17:11