Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE APARATURA LABORATOR PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITIE MODERNIZAREA SI EXTINDEREA LABORATOARELOR DSVSA OLT IN VEDEREA REALIZARII CONTROLULUI DE CALITATE VETERINAR PENTRU CALITATEA PRODUSELOR ALIMENTARE SI PENTRU PROTECTIA CONSUMATORILOR


Anunt de participare numarul 44842/28.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR OLT
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu, nr. 173, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230087, Romania, Punct(e) de contact: MARINELA SANDITA, Tel.0249-416964, In atentia: EC. AMARASTEANU LUCIAN, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0249-416726
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE APARATURA LABORATOR PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITIE MODERNIZAREA SI EXTINDEREA LABORATOARELOR DSVSA OLT IN VEDEREA REALIZARII CONTROLULUI DE CALITATE VETERINAR PENTRU CALITATEA PRODUSELOR ALIMENTARE SI PENTRU PROTECTIA CONSUMATORILOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SLATINA, STR. TUDOR VLADIMIRESCU NR. 173, JUD. OLT
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT DE FURNIZARE APARATURA LABORATOR PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITIE MODERNIZAREA SI EXTINDEREA LABORATOARELOR DSVSA OLT IN VEDEREA REALIZARII CONTROLULUI DE CALITATE VETERINAR PENTRU CALITATEA PRODUSELOR ALIMENTARE SI PENTRU PROTECTIA CONSUMATORILOR
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33000000-0 - Aparate medicale si de laborator, aparate optice si de precizie, ceasuri si ceasornice, produse farmaceutice si consumabile medicale conexe (Rev.1)
29000000-9-Utilaje, echipamente, aparate, dispozitive si produse conexe (Rev.1)
29241000-0-Aparate de distilare, de filtrare sau de redresare (Rev.1)
33253000-8-Aparate de detectare si de analiza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1 - MICROBIOLOGIE - CONFORM CAIET SARCINI VALOARE LOT - 761068, 70 RON
LOT 2 - CHIMIE- CONFORM CAIET SARCINI VALOARE LOT - 410459, 90 RON
LOT 3 - REZIDUURI- CONFORM CAIET SARCINI VALOARE LOT - 2012929, 50 RON
LOT 4 - BIOBAZA- CONFORM CAIET SARCINI VALOARE LOT - 43522, 80 RON
Valoarea estimata fara TVA: 3, 227, 982RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE TOTAL LOTURI = 32279, 82 RON DIN CARE: LOT 1 - 7610, 69LOT 2 - 4104, 60LOT 3 - 20129, 30LOT 4 - 435, 23
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROIECT FINANTAT PRIN PROGRAMUL SAPARD MASURA 1.2 IN BAZA CONTRACTULUI DE FINANTARE C.12010124300000/11.09.2006 INCHEIAT INTRE APDRP SI DSVSA OLT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
OPERATORII ECONOMICI VOR PUTEA DEPUNE OFERTA INDIVIDUALA, IN ASOCIERE SAU SUBCONTRACTARE CU ALTI OPERATORI ECONOMICI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
OFERTANTII TREBUIE SA INDEPLINEASCA URMATOARELE CRITERII DE CALIFICARE PRIVIND SITUATIA PERSONALA :
1.DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA;
2.DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART.181 DIN O.U.G.NR.34/2006;
3.DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA;
4.CERTIFICAT CONSTATATOR DE LA REGISTRUL COMERTULUISI ALTE DOCUMENTE SOLICITATE PRIN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.BILANTURILE CONTABILE PE ULTIMII 3 ANI PRECEDENTI VIZATE SI INREGISTRARE DE ORGANELE COMPETENTE
2. DECLARATIE PRIVIND CIFRA DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI
3. DECLARATII BANCARE CORESPUNZATOARE SAU DOVEZI PRIVIND ASIGURAREA RISCULUI PROFESIONAL
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
AUTORITATEA CONTRACTANTA STABILESTE CA CERINTA MINIMA OBLIGATORIE REALIZAREA UNEI CIFRE DE AFACERI MEDII ANUALE PE ULTIMII 3 ANI DE MINIM: LOT 1:761.068, 70 LEILOT 2:410.459, 90 LEILOT 3:2.012.929, 50 LEILOT 4:43.522, 80 LEIDaca se depune oferta pentru mai multe loturi cifra de afaceri trebuie sa cumuleze valoarea loturilor.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.FISA/FISE DE INFORMATII PRIVIND EXPERIENTA SIMILARA;
2.PREZENTAREA UNEI LISTE PRIVIND PRINCIPALELE LIVRARI DE PRODUSE PE ULTIMII 3 ANI;3. STANDARDELE DE ASIGURARE A CALITATII, A SISTEMELOR DE MANAGEMENT SI SECURITATII IN MUNCA (ISO 9001, SAU ECHIVALENT); CERTIFICATE EMISE DE ORGANISME INDEPENDENTE CARE ATESTA RESPECTAREA STANDARDELOR DE PROTECTIE A MEDIULUI (ISO 14001) SAU ORICE ALTE PROBE SAU DOVEZI IN MASURA IN CARE PROBELE SAU DOVEZILE PREZENTATE CONFIRMA ASIGURAREA UNUI NIVEL CORESPUNZATOR AL PROTECTIEI MEDIULUI
4. INFORMATII REFERITOARE LA PERSONAL/ORGANISM TEHNIC DE SPECIALITATE, IN SPECIAL PENTRU ASIGURAREA CONTROLULUI CALITATII, INCLUSIV INFORMATII REFERITOARE LA STUDIILE, PREGATIREA PROFESIONALA SI CALIFICAREA PERSONALULUI.OFERTANTII TREBUIE SA ASIGURE PERSONAL PENTRU REALIZAREA OBIECTULUI CONTRACTULUI
5. AUTORIZATII DE PUNERE IN PIATA, INSTALARE, PUNERE IN FUNCTIUNE SI ASIGURARE SERVICE DE LA PRODUCATOR VALABILA LA DATA DESFASURARII PROCEDURII. OPERATORUL ECONOMIC VA PREZENTA AUTORIZATII PENTRU LIVRARE PRODUSE DE LA PRODUCATOR PRIN CARE SA FIE CONFIRMATA CALITATEA SI PERFORMANTELOR PRODUSELOR. IN CAZUL IN CARE AUTORIZATIA ESTE EMISA DE UN IMPORTATOR ESTE OBLIGATORIE PREZENTAREA AUTORIZATIEI IMPORTATORULUI EMISA DE PRODUCATOR.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
AUTORITATEA CONTRACTANTA STABILESTE CA CERINTA MINIMA OBLIGATORIE, RAPORTATA LA FIECARE LOT IN PARTE, INCHEIEREA SI FINALIZAREA UNUI CONTRACT SIMILAR DE FURNIZARE APARATURA SI MOBILIER DE LABORATOR IN ULTIMII 3 ANI (CERINTA PRIVIND EXPERIENTA SIMILARA POATE FI DOVEDITA SI PRIN CUMULAREA MAI MULTOR CONTRACTE SIMILARE) CU O VALOARE DE MINIM VALOAREA LOTULUI RESPECTIV.Conditiile de participare prevazute la punctele III2.1, III2.2, III2.3, precum si a celor prevazute prin alte documente solicitate prin documentatia de atribuire sunt obligatorii. Nerespectarea a cel putin uneia dintre aceste conditii atrage dupa sine eliminarea ofertantului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.04.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: SOLICITARE IN SCRIS TRANSMISA AUTORITATII CONTRACTANTE LA FAX NR.0249-416726 INCEPAND CU DATA DE 21.04.2008
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.04.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.04.2008 10:00
Locul: SLATINA, STR. TUDOR VLADIMIRESCU, NR. 171-173
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
LA DESCHIDEREA OFERTELOR ARE DREPTUL SA PARTICIPE UN DELEGAT AL OFERTANTULUI PE BAZA DE DELEGATIE, OBSERVATORI UCVAP SI OBSERVATORI DE LA C.R.P.D.R.P.4 SV OLTENIA
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROIECT FINANTAT PRINProgram SAPARD, Masura 1.2 IMBUNATATIREA STRUCTURILOR IN VEDEREA REALIZARII CONTROLULUI DE CALITATE, VETERINAR SIFITOSANITAR, PENTRU CALITATEA PRODUSELOR ALIMENTARE SI PENTRU PROTECTIA CONSUMATORILOR
VI.3) Alte informatii
AL DOI-LEA ORGANISM COMPETENT PENTRU CAILE DE ATAC ESTE CURTEA DE APEL SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIAV
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRADA STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
TERMENELE SUNT PREVAZUTE IN O.U.G.NR.34/2006 ART.272 MODIFICATA SI COMPLETATA PRIN O.U.G.NR.94/2007
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDIC AL DSVSA OLT
Adresa postala: STR. TUDOR VLADIMIRESCU, NR. 171-173, Localitatea: SLATINA, Cod postal: 230078, Romania, Tel.0249-416964, Email: [email protected], Fax: 0249-416726
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.02.2008 13:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer