Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE APARATURA MEDICALA


Anunt de participare numarul 9842/17.04.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 02464 BUCURESTI
Adresa postala: drumul taberei nr. 7A, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061352, Romania, Punct(e) de contact: adriana mihaela radu, Tel.3195851;3195858/2938, Email: [email protected], Fax: 3195851
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE APARATURA MEDICALA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: CodCPV-33172100-7-cate unul pentru: SMU CLUJ, SMU SIBIU, SMC BUC.
-33195000-3-cate unul pentru: SMU CONSTANTA, SMU FOCSANI, SMU GALATI, SMU TIMISOARA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE APARATURA MEDICALA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33172100-7 - Aparate de anestezie (Rev.1)
33195000-3-Sistem de monitorizare a pacientilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM ANEXA FISA DE DATE A ACHIZITIEI
Valoarea estimata fara TVA: 488, 142RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.06.2007 pana la 14.09.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE IN VAL.TOT.5808.98(PREZ. DEFALCAT IN ANEXELE 1 SI 2 DIN FISA DE DATE A ACHIZITIEI).GARANTIE DE BUNA EXECUTIE =5% DIN VAL.FARA TVA A CONTRACTULUI CE URMEAZA A FI ATRIBUIT
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FINANTARE DE LA BUGETUL STATULUI IN CAZUL U.M.02464 BUCPLATA FURNIZORILOR SE VA FACE PRIN ORDIN DE PLATA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE CONF. ART.44 DIN O.U.G. 34
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea Cerinta obligatorie: prezentare formulare A si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 Cerinta obligatorie: completare formular B Certificate de atestare fiscala pentru plata taxelor si impozitelor, inclusiv cele locale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
NU ESTE CAZUL
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Aviz de funct.al op.ec., emis de M.S.F., conf.HG743/2003;Certif.sau doc.de inreg.a dispoz.medicale, certif.de inreg.a reprezentantului autorizat, prevazute in L. 176/2000 si Ord.M.S.F. 1689/2004 priv. inreg.dispoz.medicale;
Certif./autorizatii priv.stabilirea conditiilor de introducere pe piata si de punere in functiune a dispozitivelor medicale conf. HG 911/11.08.2005;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.05.2007 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.05.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.05.2007 10:30
Locul: SEDIUL U.M. 02464 BUC
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
TOATE PERSOANELE CARE PREZINTA IMPUTERNICIRE DIN PARTEA FIRMEI PARTICIPANTE LA LICITATIE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC AL U.M. 02464 BUC.
Adresa postala: STR. DRUMUL TABEREI 7A (INTRAREA PRIN STR. AV. CARANDA NR. 42)SECTOR 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 061352, Romania, Tel.0213195858 INT 2714, Fax: 0213195851
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.04.2007 15:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer