Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE APARATURA SI MOBILIER DE LABORATOR PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITIE MODERNIZAREA SI EXTINDEREA LABORATOARELOR DSVSA BUCURESTI IN VEDEREA REALIZARII CONTROLULUI DE CALITATE VETERINAR PENTRU CALITATEA PRODUSELOR ALIMENTARE SI PROTECTIA


Anunt de participare numarul 42945/09.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR BUCURESTI
Adresa postala: STRADA ILIOARA NR.16 E, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: ELENA MUSAT, Tel.3486786, In atentia: DOMNULUI DIRECTOR EXECUTIV PROF.UNIV.DR.CONSTANTIN SAVU, Email: [email protected], Fax: 3482352
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: SERVICII VETERINARE
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE APARATURA SI MOBILIER DE LABORATOR PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITIE MODERNIZAREA SI EXTINDEREA LABORATOARELOR DSVSA BUCURESTI IN VEDEREA REALIZARII CONTROLULUI DE CALITATE VETERINAR PENTRU CALITATEA PRODUSELOR ALIMENTARE SI PROTECTIA CONSUMATORILOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: BUCURESTI, STRADA ILIOARA NR.16 E, SECTOR 3
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT DE FURNIZARE APARATURA SI MOBILIER DE LABORATOR PENTRU OBIECTIV DE INVESTITIE MODERNIZAREA SI EXTINDEREA LABORATOARELOR DSVSA BUCURESTI IN VEDEREA REALIZARII CONTROLULUI DE CALITATE VEETRINAR PENTRU CALITATATEA PRODUSELOR ALIMENTARE SI PENTRU PROTECTIA CONSUMATORILOR
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33000000-0 - Aparate medicale si de laborator, aparate optice si de precizie, ceasuri si ceasornice, produse farmaceutice si consumabile medicale conexe (Rev.1)
29000000-9-Utilaje, echipamente, aparate, dispozitive si produse conexe (Rev.1)
29711110-0-Frigidere cu congelator (Rev.1)
33253000-8-Aparate de detectare si de analiza (Rev.1)
36000000-1-Produse fabricate, mobilier, obiecte de artizanat, produse cu utilizare speciala si consumabile ale acestora (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATILE SI CARACTERISTICELE TEHNICE PENTRU TOATE LOTURILESUNT PREVAZUTE IN CAIETUL DE SARCINI SECTIUNEA III DIN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE
Valoarea estimata fara TVA: 3, 083, 553RON
II.2.2) Optiuni
Da
INSTRUIREA, ASISTENTA PENTRU IMPLEMENTAREA METODELOR SE VA EFECTUA LA SEDIUL BENEFICIARULUI
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.05.2008 pana la 31.07.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIILE DE PARTICIPARE: LOTULI 17000 RON;LOTUL II 8000 RON;LOTUL III 20000 RON;SUMELE PRIVIND GARANTIILE DE PARTICIPARE SE VOR CONSTITUI PRIN SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROIECT FINANTAT PRIN PROGRAMUL SAPARD MASURA 1.2 IN BAZA CONTRACTULUI DE FINANTARE C1.20102284200001/19.01.2007 INCHEIAT INTRE APDRP SI DSVSA BUCURESTI SI BUGETUL PROPRIU
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
OPERATORII ECONOMICI VOR PUTEA DEPUNE OFERTA INDIVIDUALA , IN ASOCIERE SAU SUBCONTRACTARE CU ALTI OPERATORI ECONOMICI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
OFERTANTII TREBUIE SA INDEPLINEASCA URMATOARELE CRITERII DE CALIFICARE PRIVIND SITUATIA PERSONALA :1.DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA;2.DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART.181 DIN O.U.G.NR.34/2006;3.DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA;4.CERTIFICAT CONSTATATOR DE LA REGISTRUL COMERTULUI DE PE LINGA CAMERA DE COMERT SI INDUSTRIE NATIONALA SAU TERITORIALA SI ALTE DOCUMENTE SOLICITATE PRIN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE SI ALTE DOCUMENTE SOLICITATE PRIN DOCUMENTATAIA DE ATRIBUIRE.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.FISA DE INFORMATII GENERALE COMPLETATA CONFORM LEGISLATIEI IN VIGOARE;2.BILANTURILE CONTABILE PE ULTIMII 3 ANI PRECEDENTI VIZATE SI INREGISTRARE DE ORGANELE COMPETENTE SI ALTE DOCUMENTE SOLICITATE PRIN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
AUTORITATEA CONTRACTANTA STABILESTE CA CERINTA MINIMA OBLIGATORIE REALIZAREA UNEI CIFRE DE AFACERI MEDII ANUALE PE ULTIMII 3 ANI EGALA SAU MAI MARE DE 3083553 RON, ECHIVALENT EURO 850189, 69 CALCULAT LA CURSUL DE 3, 6269 LEI/EURO;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.FISA/FISE DE INFORMATII PRIVIND EXPERIENTA SIMILARA;2.PREZENTAREA UNEI LISTE PRIVIND PRINCIPALELE LIVRARI DE PRODUSE PE ULTIMII 3 ANI SI ALTE DOCUMENTE SOLICITATE PRIN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
AURORIATATEA CONTRACTANTA STABILESTE CA CERINTA MINIMA OBLIGATORIE INCHEIEREA SI FINALIZAREA UNUI CONTRACT SIMILAR DE FURNIZARE APARATURA SI MOBILIER DE LABORATOR IN ULTIMII 3 ANI (CERINTA PRIVIND EXPERIENTA SIMILARA POATE FI DOVEDITA SI PRIN CUMULAREA MAI MULTOR CONTRACTE SIMILARE) CU O VALOARE MINIMA DE 500000 EURO.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3257/31.01.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.03.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: SOLICITARE IN SCRIS TRANSMISA AUTORITATII CONTRACTANTE LA FAX NR.3482352 INCEPAND CU DATA DE 11.02.2008
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.04.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.04.2008 10:00
Locul: BUCURESTI, STRADA ILIOARA NR.16 E, SECTOR 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
LA DESCHIDEREA OFERTELOR ARE DREPTUL SA PARTICIPE UN DELEGAT AL OFERTANTULUI PE BAZA DE DELEGATIE, OBSERVATORI UCVAP SI OBSERVATORI DE LA C.R.P.D.R.P.8 BUCURESTI ILFOV
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROIECT FINANTAT DIN FONDURI EUROPENE SAPARD SI BUGETUL DE STAT
VI.3) Alte informatii
AL DOI-LEA ORGANISM COMPETENT PENTRU CAILE DE ATAC ESTE CURTEA DE APEL SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIAV
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRADA STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
TERMENELE SUNT PREVAZUTE IN O.U.G.NR.34/2006 ART.272 MODIFICATA SI COMPLETATA PRIN O.U.G.NR.94/2007
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDIC AL DSVSA BUCURESTI
Adresa postala: STRADA ILIOARA NR.16 E, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 7000, Romania, Tel.021/3484300, Email: [email protected], Fax: 021/3482352
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.02.2008 15:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer