Licitatie Publica - Contract de furnizare articole de echipament
Anunt de participare numarul 1417/05.02.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 02574
Adresa postala: BUCURESTI, STR. DR. TABEREI, NR, 9-11, SECTOR 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061416, Romania, Punct(e) de contact: FLORIN RADUSLAV, Tel.0213195858, INT. 2383, Email: [email protected], Fax: 0213153778
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare articole de echipament
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti, Targsor si Craiova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de achizitie publica prin licitatie deschisa ce are ca obiect achizitia de articole de echipament.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36671150-1 - Recipiente izoterme (Rev.1)
17221110-1-Rucsacuri (Rev.1)
28528900-8-Accesorii din metal (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Burduf ranita termoizolant pt. apa a 3l=4050buc., Rucsac a 90 l moazic desert=4150buc., Rucsac a 90 l moazic padure=735buc, Rucsac negru pt escalada=27buc. si Semne personale de identitate=23000buc.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 567, 732RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 20.04.2007 pana la 12.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar. particip. cu scrisoare bancara: Burduf pt apa=15455lei, Rucsac(R) desert=24986lei, R. padure=4425lei, R. escalada=172lei, Semne=6316lei. Gar.de buna ex. 6% din pretul contr. - scris. bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Din surse bugetare. Plata se va efectua cu ordin de plata, in termen de 30 de zile de la primirea documentelor de receptie cantitativa si calitativa.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata inainte de semnarea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia pe propria raspundere privind eligibilitatea; Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181; Fisa de informatii generale. Certificatul constatator/autorizatie de functionare sau alte documente edificatoare privind inregistrarea. Vor fi exclusi de la procedura de achizitie, ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si 181 din O.u.G. nr 34 / 2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia pe propria raspundere din care sa rezulte cifra de afaceri medie anuala.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita un nivel minim al cifrei de afaceri pentru fiecare produs, astfel: - Burduf pt apa a 3 litri=1545480lei;
- Rucsac a 90l mz. desert=2498630lei;
- Rucsac a 90l mz. padure=442530lei;
- Rucsac negru pt escalada=17245lei;
- Semne personale de identitate=631580lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (2004-2006); Lista cuprinzand subcontractantii; Declaratie pe propria raspundere privind resursele tehnice si umane; Autorizarea de livrare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada indeplinirii, in ultimi 3 ani, prin maxim 3 contracte, furnizarea de produse similare, in cel putin urmatoarele cantitati: - Burduf pt apa a 3 litri=1013buc;
- Rucsac a 90l mz. desert=1038buc;
- Rucsac a 90l mz. padure=184buc;
- Rucsac negru pt escalada=7buc;
- Semne personale de identitate=5750buc.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.04.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Se poate achita in numerar la casieria U.M. 02574 cu sediul in B-dul Drumul Taberei nr. 9-11, in zilele lucratoare intre orele 10.00-14.00
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.04.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 29.06.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.04.2007 10:00
Locul: Sediul autoritatii contractante mentionat anterior.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Delegatii imputerniciti de catre ofertanti care au asupra lor si o copie dupa actul de identitate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 38 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Romania, Tel.0213199538, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti - Sectia a VIII-a de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Sos. Oltenitei, nr. 107-111, sector 4;, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041318, Romania, Tel.021-332.35.64, Fax: 021-332.12.40
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al U.M. 02574 Bucuresti
Adresa postala: B-dul Drumul Taberei nr. 9-11, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061416, Romania, Tel.0213195858 int.2615
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.02.2007 15:25