Licitatie Publica - Contract de furnizare articole de echipament cu specific militar
Anunt de participare numarul 20129/22.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02574
Adresa postala: BUCURESTI, STR. DR. TABEREI, NR, 9-11, SECTOR 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061416, Romania, Punct(e) de contact: Ioana Ieremie, Tel.0213155485, INT. 238, Email: [email protected], Fax: 0213152165
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare articole de echipament cu specific militar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare articole de echipament cu specific militar.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
17212100-2 - Cearsafuri (Rev.1)
17211200-6-Pleduri (Rev.1)
17212500-6-Fete de perna (Rev.1)
17216120-6-Perne (Rev.1)
36133112-0-Saltele (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cearceaf tip M2 =589buc; Cearceaf plic tip M2=539buc; Fata de perna tip M2=150buc; Pled=75buc; Perna=398buc; Saltea tip "Relaxa"=547buc.
Valoarea estimata fara TVA: intre 130, 000 si 140, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 10.08.2007 pana la 12.11.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar.part.: SGB in cuantumurile: Cearceaf tip M2=128lei, C.plic tip M2=238lei, Fata de perna tip M2=18lei, Pled=86lei, Perna=70lei, Saltea=1698lei.Gar.de buna ex.: 6% din pretul contr. fara tva.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse bugetare. Plata se va face prin OP, in termen de 30 de zile de la primirea documentelor de receptie cantitativa si calitativa.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea legalizata inainte de semnarea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia pe propria raspundere privind eligibilitatea; Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181; Certificate privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul consolidat si catre bugetul local; Fisa de informatii generale; Certificatul constatator/autorizatie de functionare sau alte documente edificatoare privind inregistrarea. Vor fi exclusi de la procedura de achizitie, ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si 181 din O.u.G. nr 34 / 2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea Bilantului contabil pe anul 2006 din care sa rezulte cifra de afaceri medie pe anii 2005 si 2006.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nivelul minim al cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii doi ani (2005, 2006): - Cearceaf tip M2=12346lei, - C.plic tip M2=23026lei, - Fata de perna tip M2=1656lei, - Pled=8376lei, - Perna=6570lei, - Saltea=164668lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (2004-2006); Lista cuprinzand subcontractantii; Declaratie pe propria raspundere privind resursele tehnice si umane; Autorizarea de livrare; Depunere de modele pana la data de 26.07.2007 orele 14.00, pentru aspectare, cate 2 buc/per. din fiecare articol pt care depune oferta.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nivelurile minime ale cantitatilor livrate pe ultimii trei ani sunt prevazute, pe fiecare produs, astfel: - Cearceaf tip M2=147 buc, - C.plic tip M2=135 buc, - Fata de perna tip M2=38 buc, - Pled=19 buc, - Perna=100 buc, - Saltea=137 buc
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S25-029848 din 06.06.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.07.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Se achita in numerar la casieria U.M. 02574 cu sediul in B-dul Drumul Taberei nr. 9-11, zilnic intre orele 13.00-15.00
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.08.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 01.11.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.08.2007 10:00
Locul: Sediul autoritatii contractante mentionat anterior.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Delegatii imputerniciti de catre ofertanti care au asupra lor si o copie dupa actul de identitate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti - Sectia a VIII-a de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: sos. Oltenitei, nr. 107-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041318, Romania, Tel.021-332.35.64, Fax: 021-332.12.40
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sectia Juridica a U.M. 02574
Adresa postala: Drumul Taberei nr. 9-11, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061416, Romania, Tel.021-319.58.58, int. 2615, Fax: 021-315.21.65
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.06.2007 12:40