Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare articole de incaltaminte cu specific militar.


Anunt de participare numarul 46808/19.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - UNITATEA MILITARA 01556 MANGALIA
Adresa postala: Str.Portului nr.13, Localitatea: Mangalia, Cod postal: 905500, Romania, Punct(e) de contact: ROBERT RUSU, Tel.0241-750663, Email: [email protected], Fax: 0241-754417
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare articole de incaltaminte cu specific militar.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti, Constanta, Craiova, Targsor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare articole de incaltaminte: 9 articole, in cantitatile specificate in anexa privind loturile.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
19313300-6 - Incaltaminte de oras (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de furnizare articole de incaltaminte: 9 articole, in cantitatile specificate in anexa privind loturile.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 359, 548RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 16.06.2008 pana la 30.09.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
SGB de particip. in cuantumurile prevazute in anexa privind loturile. Garantia de buna ex.: 10% din pretul contractului fara tva.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse bugetare.Plata se va face prin OP, in termen de 40 de zile de la primirea documentelor de receptie cantitativa si calitativa.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea legalizata inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia pe propria raspundere privind eligibilitatea; Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181; Certificat de atestare fiscala; Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale; Certificatul de inregistrare; Certificatul constatator/autorizatie de functionare sau alte documente edificatoare privind inregistrarea. Vor fi exclusi de la procedura de achizitie, ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si 181 ofertantii care inregistreaza datorii privind plata impozitelor si taxelor locale, precum si ofertantii care nu respecta prevederile art. 46 din O.u.G. nr 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale;
Bilantul contabil la 31.12.2007.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifrade afaceri medie anuala, pe ultimii 3 ani, trebuie sa fie mai mare sau egala cu valoarea indicata in dreptul fiecarui articol ofertat(detalii in anexa privind loturile), sau cumulat 7.862.000 lei, in cazul depunerii de oferte pentru toate articolele.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani; Declaratie pe propria raspundere privind resursele tehnice ;
Declaratie pe propria raspundere privind resursele umane; Autorizarea de livrare;
Documente emise de organisme acreditate, care atesta ca este implementat sistemul de management al calitatii (certificat ISO 9001)la producatorul reperelor pentru care se depune oferta si de la care se prezinta autorizatie de livrare;
- documente emise de organisme acreditate, care atesta ca este implementat sistemul de management al calitatii(certificat ISO 9001)la ofertant.Pana la data de 15.05.2008, ora 09.00, ofertantii care nu au modele omologate vor depune la sediul U.M.01556 Mangalia, str.Portuluinr.13, jud.Constanta, 2 perechi din fiecare articol pentru verificarea conformitatii cu prevederile specificatiilor tehnice.Ofertantii care au modele omologate de catre U.M.02411 Bucuresti, corespunzatoare cu specificatiile tehnice prezentate in Caietul de sarcini, vor solicita la U.M.02411 Bucuresti (B-dul Iuliu Maniu nr.7-9, sector 6, cod postal 061102, fax: 021/4102327) eliberarea unei adeverinte din care sa rezulte cele mai sus mentionate. Pentru acestia din urma cerinta minima obligatorie este prezentarea adeverintei in cadrul propunerii tehnice.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada indeplinirii in ultimii 3 ani, prin maxim 3 contracte, avand ca obiect furnizarea de incaltamintesi care sa fi avut o valoare pe produsul ofertat, de cel putin-(detalii in anexa privind loturile), sau cumulat 1402000 lei, in cazul depunerii de oferte pentru toate articolele.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.05.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Se achita in numerar la caseria U.M.01556 Mangalia, str.Portului, nr.13, jud. C-ta, intre orele 08.0015.30 in zi lucratoare, cu solicitare scrisa
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.05.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 16.06.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.05.2008 10:00
Locul: Unitatea Militara nr. 01556, cu sediul in Mangalia, strada Portului, nr.13, jud. Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la sedinta de deschidere a ofertelor cu imputernicire scrisa.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti - Sectia a VIII-a de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: sos. Oltenitei, nr. 107-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021-319.80.90, Email: [email protected], Fax: 021-319.16.74
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sectia Juridica a U.M. 02574
Adresa postala: Drumul Taberei nr. 9-11, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061416, Romania, Tel.021-319.58.58, int. 2615, Fax: 021-315.21.65
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.03.2008 15:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer